Auteur Topic: ~Nutteloze herinneringen topic  (gelezen 20922 keer)

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: ~Nutteloze herinneringen topic
« Reactie #100 Gepost op: december 22, 2013, 20:02:56 »
vroeger dacht ik dat "vroeger" ook de wereld zwart-wit was zoals op de foto's
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
« Reactie #101 Gepost op: januari 29, 2014, 13:24:58 »
Ik heb als 7 jarige echt heel vaak mijn zusje uit haar bedje getild en op de grond in de gang gelegd om mensen te overtuigen dat ze slaapwandelde en daar ging slapen. Ik weet echt niet waarom ik daar mee begonnen ben. Ik weet wel dat het echt ver ging. Dat ik ook wel eens met haar in mn armen in de gang liep terwijl mijn ouders boven kwamen, dat ik me dan omdraaide, terugliep en zei: Eh,... Ze lag er weer! Hop.

Maar ik heb het echt pas vorig jaar aan mijn zusje opgebiecht dat ik dat gedaan heb en mijn ouders denken nog steeds dat ze zo geslaapwandeld heeft...
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #102 Gepost op: april 14, 2014, 09:07:47 »
Ik heb als 7 jarige echt heel vaak mijn zusje uit haar bedje getild en op de grond in de gang gelegd om mensen te overtuigen dat ze slaapwandelde en daar ging slapen. Ik weet echt niet waarom ik daar mee begonnen ben. Ik weet wel dat het echt ver ging. Dat ik ook wel eens met haar in mn armen in de gang liep terwijl mijn ouders boven kwamen, dat ik me dan omdraaide, terugliep en zei: Eh,... Ze lag er weer! Hop.

Maar ik heb het echt pas vorig jaar aan mijn zusje opgebiecht dat ik dat gedaan heb en mijn ouders denken nog steeds dat ze zo geslaapwandeld heeft...
Haha die is wel een beetje gek, maar wel leuk :')

Ik kan me nog herinneren dat ik (volgens mij) 4 jaar werd. We vierden het bij m'n opa en oma en ik kreeg een Ernie taart waar ik helemaal trots op was. M'n oma had een hele mooie, antieke bank waar eigenlijk niemand op mocht zitten :') En als ik heel voorzichtig was en stil bleef zitten, dan mocht ik op de bank met die taart op m'n schoot zodat m'n moeder een foto van me kon nemen :'D Iedereen was heel zenuwachtig of ik die taart liet vallen of niet en ik was heel trots dat ik op die bank mocht met de taart.
The bad stuff is always easier to believe.

Offline TheHobbit

• Blijvertje
« Reactie #103 Gepost op: juli 03, 2014, 23:48:20 »
Everyone is an artist.

Offline Nathx

• Forum Heldin
  • Land hup hup hol!
« Reactie #104 Gepost op: juli 14, 2014, 17:11:32 »
Het moment dat je met je crush op de bank zit te praten, praten, praten. En opeens.. is hij stil.
Zegt hij: Ik zit te denken...
Ik: Wat?
Hij: Ik wil niks overhaasten, maar..... mag ik je m'n vriendin noemen?
*shock*
Ik: JA!

*-*
Strong people always have their life in order.
Even with tears in their eyes,
they still manage to say
"I am okay",
with a smile.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #104 Gepost op: juli 14, 2014, 17:11:32 »

Offline Chocolade-taartje

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #105 Gepost op: juli 14, 2014, 17:19:55 »
Those who are heartless, once cared too much.

Offline Bubblegum

• De oppergod der oppergoden
  • i want to spend forever in your arms.<3
« Reactie #106 Gepost op: juli 15, 2014, 21:01:05 »
Mijn vriend hebben het de laatste tijd over trouwen. meer van ja zoiets zou ik ook wel willen. of dit lijkt me wel gaaf om misschien ook te doen op onze trouwdag.

nu hadden we het toevallig daarover bij me ouders thuis.
en toen begon me moeder dat ze het mooi vind als ik ook weg gegeven woord door mijn vader. zelf wil ik dat sowieso heel graag omdat ik echt wel een papa's kindje ben.

en me vader moesten die avond toevallig samen de stad in. en toen begon hij allemaal dingen te vertellen.
en het was zo fijn, om te horen dat hij een soort goedkeuring van mij kreeg voor hem ofzo.
mijn vader is nooit echt blij geweest met mijn exen maar dat sprak hij nooit uit. en dit sprak hij gelukkig zo fijn uit dat ik er helemaal gelukkig van werd!

29-05-2017 forever and always <3