Auteur Topic: 'Wat vind je een minder mooie naam voor een kind'.  (gelezen 11833 keer)

Offline Micha

Re: 'Wat vind je een minder mooie naam voor een kind'.
« Reactie #200 Gepost op: mei 15, 2011, 22:43:47 »
ohmijngod. veronique ja.
nee, sorry, maar die naam vind ik echt om van te janken. :'D maar dat kan er ook aan liggen dat ik heel erg slechte ervaringen heb met veroniques.
en leendert.
leendert vind ik ook een vreselijke naam. xD

Offline Rann.

« Reactie #201 Gepost op: mei 15, 2011, 23:30:56 »
ohmijngod. veronique ja.
nee, sorry, maar die naam vind ik echt om van te janken. :'D maar dat kan er ook aan liggen dat ik heel erg slechte ervaringen heb met veroniques.
en leendert.
leendert vind ik ook een vreselijke naam. xD

Hou op schei uit, die naam+persoonlijkheden zijn sowieso om te janken. Bah. Waarschijnlijk omdat "dat" op dit forum zit en nu op een forum zit waar ik met al mijn vrienden zit nu ook zit en loopt te zieken en aandacht te zoeken. En alle meiden die zo heten hebben in mijn ervaring een steekje los. Beeetje jammer.
. . . . . . . . . . .

Offline Micha

« Reactie #202 Gepost op: mei 15, 2011, 23:54:28 »
haha, bij mij komt het door een klasgenoot die is een keer goed op haar plaats gezet moet worden en inderdaad, door die ene op dit forum. :'D. en een meisje van de basisschool die echt super irritant was heette ook zo.

Offline L1871

« Reactie #203 Gepost op: mei 16, 2011, 08:52:39 »
Kimberley. Dat vind ik echt geen mooie naam.
Of Destiny. Bah.

Offline Jenny.

« Reactie #204 Gepost op: juni 25, 2011, 22:41:41 »
Hou op schei uit, die naam+persoonlijkheden zijn sowieso om te janken. Bah. Waarschijnlijk omdat "dat" op dit forum zit en nu op een forum zit waar ik met al mijn vrienden zit nu ook zit en loopt te zieken en aandacht te zoeken. En alle meiden die zo heten hebben in mijn ervaring een steekje los. Beeetje jammer.

haha ooh das zo kansloos dat mens. sterkte daar!
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline FRAN.

« Reactie #205 Gepost op: juni 25, 2011, 23:42:58 »
Honey en miley.