Auteur Topic: Beschaamde Drugs-momentjes.  (gelezen 22789 keer)

Offline Carel

• Magische Forummer
Re: Beschaamde Drugs-momentjes.
« Reactie #60 Gepost op: oktober 22, 2013, 16:58:10 »
Holy crap.
Dan heb je echt geen zelfrespect.

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #61 Gepost op: oktober 22, 2013, 19:56:58 »
Fiep is Fiep.. Sta er eigenlijk niet van te kijken.

Offline Carel

• Magische Forummer
« Reactie #62 Gepost op: oktober 22, 2013, 20:13:08 »
Dat is ook weer waar..

Offline Chocolade-taartje

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Geslacht: Vrouw
  • Mama van Louise <3
« Reactie #63 Gepost op: mei 10, 2014, 17:27:07 »
Ehm. Was ooit op een huisfeestje en ik had truffels gebruikt maar dat was op een gegeven moment uitgewerkt en toen begon ik met drinken en toen ik een beetje teut was besloot ik wat te snuiven en dat was teveel en toen heb ik blijkbaar mezelf constant aangeraakt en was ik niet aanspreekbaar voor zo'n vier/vijf uur of zo. Ben ook al die uren echt kwijt en ik werd "wakker" op een gegeven moment. Ik dacht zelf dat er vijf minuten voorbij waren gevlogen maar oke, toen heb ik op de grond zitten kwijlen en als ik naar het toilet moest werd ik meegesleept en mijn broek naar beneden getrokken en zo was totaal niet meer in controle over mijn eigen lichaam of de situatie zelf dat was heel vervelend, kon amper lopen en uiteindelijk heb ik staan kotsen in de badkamer dat was wel wat genant allemaal.
Eh, je zal vast nooit meer hierop kijken , maar o my gawd. Als dat zo was gegaan, had je het echt niet kunnen navertellen. Wazig mens.
Those who are heartless, once cared too much.

Offline Fiep

• Blijvertje
« Reactie #64 Gepost op: mei 27, 2014, 20:08:50 »
Haha jeetje wat een dramatische reacties. Valt allemaal wel mee hoor. Gewoon niet teveel gebruiken op 1 avond kinders. En verder is er niets met mijn zelfrespect thanks, had gewoon wat onnodig veel genomen for some reason.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #64 Gepost op: mei 27, 2014, 20:08:50 »

Offline Chocolade-taartje

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #65 Gepost op: mei 28, 2014, 00:07:36 »
Ik ging dus laatst met mijn verjaardag chillen bij een vriend en we hadden een jointje gerookt, en wat flugels.. Meer niet, dus uiteindelijk stonden we daar in die discotheek.. werd het me slecht!! oh men, ik heb vaker dingen gebruikt maar dit was echt heftig. Uiteindelijk naar buiten gegaan, we waren net pas binnen... Wat gegeten en gelukkig bioelde ik me toen wat beter.. voelde me echt zat daarna, terwijl ik helemaal geen alcohol meer had gedronken.. Eenmaal terug hebben we nog gerookt en dat ging wel goed. Maar ik schaamde me natuurlijk wel.. Heb nog nooit zo gereageerd op wiet. Wow..
Those who are heartless, once cared too much.

Offline Athena

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #66 Gepost op: mei 28, 2014, 09:12:15 »
Ik heb niet echt beschamende drugsmomentjes. Als ik blow, wordt ik gewoon heel rustig en ga ik relax tv kijken of ergens naar staren ofzo. Truffels gebruik ik ook nog wel eens (3 keer per jaar ongeveer, tijdens vakanties). De eerste paar keren moest ik om alles lachen. Verder heb ik niet veel beschamende dingen gedaan. De laatste keer dat ik truffels gebruikte, had ik zin om alleen te zijn en ging ik boven op een bed liggen en daarna in de badkuip (zonder water en met kleren aan). Tsja. Niemand die het zag.