jullie (ofja, de meesten dan) hebben echt ZULKE toffe ouders..ik zie hier berichten dat je samen met je moeder blowd enzo...jezus.. als ik bij mijn moeder aankwam: 'mam, zullen we blowen?' booooh ze zou me echt helemaal kapot slaan!!!
Mijn moeder weet dat ik rook en dat ik af en toe een blowtje rook.
nee. maar. m'n moeder vond in mijn kamer de gebruiksaanwijzing van de paddo's die ik weken daarvoor gegeten had met n iemand. en ze vroeg toen terwijl ze het in haar handen had, of ze lekker waren. maar daar lulde ik me somehow onder uit.
Mijn moeder weet wel dat ik rook, maar mijn vader niet.Ze weten allebei ook wel dat ik drink.En voor de rest, ik blow niet.
jaa ik gebruik elke dag 20 mg cocaďne en dat weten me ouders vet lekker
Ik heb trouwens nog nooit gerookt en nog nooit drugs gebruikt, maar mijn ouders zouden met allebei niet blij zijn. Vooral mama niet. Drugs zijn ze allebei fel op tegen, hoewel ik mijn vader er wel voor aanzie dat ie vroeger stiekem ook wel eens een jointje op heeft gestoken. Hij zegt van niet, maar ik betwijfel het.
wow, roken vanaf je 12e? wow. Dat is best wel vroeg vind ik persoonlijk. @ topic, ik rook niet en blow niet.