Auteur Topic: HPV Vaccinatie  (gelezen 5619 keer)

Offline Nina

Re: HPV Vaccinatie
« Reactie #40 Gepost op: februari 28, 2009, 23:38:43 »
In dat filmpje staat dat ze pas over 30 jaar weten of het echt goed werkt. Meisjes in Amerika zijn er verlamd door geraakt en dood aan gegaan. Er staat zelfs dat je er onvruchtbaar van kan worden. Voorderest krijgen maar heel weinig mensen het, en de mensen die er aan sterven echt nihil, maar het blijft natuurlijk heel erg. Maar het hele probleem met die prik is is dat je niet weet wat waar is en wat niet. Zowel voor en tegen argumenten.
Dat mensen er verlamd en dood aan gegaan zijn lijkt me sterk.
Maar als je de (echte officieele) bron zou willen posten (krantbericht ofzo) zal ik ernaar kijken.
Ondanks dat deze vaccinatie nieuw is, is het al wel vaker gebruikt bij andere mensen (op aanvraag).
Hetgeen dat ze inspuiten is (een deel) van het virus, dat onschadelijk is gemaakt omdat ze een deel van eht chromosoom hebben verwijdert.
Hoe wil je hier nou verlamd van raken?
Er krijgen meer dan genoeg mensen baarmoederhalskanker.
Te veel.
vb:
Als 100 van de mensen die bmhk zouden krijgen als ze het prikje niet hadden gehad, zouden er daar zo'n 10 het krijgen als ze wel een prikje hadden.
Jij kan een van die honderd zijn.
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline Sanne

« Reactie #41 Gepost op: februari 28, 2009, 23:43:38 »
Je stelt nu allerlei vragen aan mij waar ik zelf geen antwoord op weet. Ik ben geen dokter, geen voorstander, én geen tegenstander. Bij prikken is het vrijwel altijd een deel van het virus dat ze inspuiten, hier dus ook. Elk mens met welke k.anker dan ook is er 1 teveel. Maar er is niet voor niets, precies bij deze inenting, zoveel ophef.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Micha

« Reactie #42 Gepost op: maart 01, 2009, 11:33:07 »
Waarom was die ophef erover dan niet eerder?
Maar nu opeens omdat het gratis is voor een bepaalde groep?
Dat vind ik een beetje hypocriet om het nu in twijfel te gaan trekken terwijl het er al veel langer is.

Offline Sanne

« Reactie #43 Gepost op: maart 01, 2009, 11:40:39 »
Waarom dat nu precies is weet ik ook niet. Ik denk alleen dat die ophef er niet voor niets is. Als ik hem zou nemen zou ik hem geloof ik 9 maart moeten halen, maar ik ga niet. Omdat ik nog niet weet of ik hem wil, en als ik hem wil kan ik hem dan later nog nemen.

Offline Micha

« Reactie #44 Gepost op: maart 01, 2009, 11:45:04 »
Alleen dan moet je wel betalen X"D, dacht ik.
Ik ga 'm lekker gewoon halen (op 10 maart), gratis en ik mag school ervoor skippen.

Offline Sanne

« Reactie #45 Gepost op: maart 01, 2009, 11:47:23 »
Ja oke. Maar dat heb ik liever dan dat ik hem nu ga halen ''omdat het gratis is'' terwijl ik helemaal niet weet of ik hem wel wil xD
En zo duur zou het nou toch ook weer niet zijn ?

Offline Nina

« Reactie #46 Gepost op: maart 01, 2009, 13:33:35 »
Ja oke. Maar dat heb ik liever dan dat ik hem nu ga halen ''omdat het gratis is'' terwijl ik helemaal niet weet of ik hem wel wil xD
Paar honderd euro schat :')
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline FEE.

« Reactie #47 Gepost op: maart 01, 2009, 13:36:45 »
Nou, volgens mij zijn die prikken best duur.
Ik moet op een dinsdagmiddag en precies dan ben ik vroeg uit, dus ik kan niet eens school overslaan, tss.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Sanne

« Reactie #48 Gepost op: maart 01, 2009, 13:38:37 »
Paar honderd euro schat :')

Doe niet zo sarcastisch, en ik ben je schat niet.

Offline Nina

« Reactie #49 Gepost op: maart 01, 2009, 13:40:13 »
Doe niet zo sarcastisch, en ik ben je schat niet.
._.
Wow. Wat zijn we oppeens vijandig.
Ik wou alleen zeggen dat ze dus wél duur zijn.
Ik had ook kunnen zeggen dat je geen argumenten moet inbrengen als je niet weet waar je over praat. Dus doe niet zo bijdehand en laat me een keer vriendelijk zijn! u.u

Offline Sanne

« Reactie #50 Gepost op: maart 01, 2009, 13:46:30 »
Sorry, maar als ik ergens niet tegenkan is het wel als mensen zo tegen me gaan praten alsof ik dom ben.
''paar honderd euro, schat.''
Mij werd gevraagd om argumenten. Ik zei er nog bij dat ik geen dokter ben, geen voor en geen tegenstander EN dat ik niet wist wat klopt en wat niet.
Omdat ik niet weet hoe duur ze zijn weet ik niet waar ik over praat :'))

Offline Nina

« Reactie #51 Gepost op: maart 01, 2009, 13:48:55 »
Sorry, maar als ik ergens niet tegenkan is het wel als mensen zo tegen me gaan praten alsof ik dom ben.
''paar honderd euro, schat.''
Mij werd gevraagd om argumenten. Ik zei er nog bij dat ik geen dokter ben, geen voor en geen tegenstander EN dat ik niet wist wat klopt en wat niet.
Omdat ik niet weet hoe duur ze zijn weet ik niet waar ik over praat :'))
u.u
Ik vind dat je kattig reageerde om iets wat helemaal niet lullig/gemeen/kinderachtig of neerbuigend bedoelt was.
Aangezien ik de koningin van sarcasme ben en mijn vriendinnnen ook altijd zo verbeter moet je misschien zelfs gevleid zijn x'D
Maargoed.
Nu kap ik. Dit is zinloos.
x.x

Offline Kayleigh.

« Reactie #52 Gepost op: maart 01, 2009, 14:00:19 »
Ik weet nog steeds niet of ik die prik ga nemen. Ik heb er geen prettig gevoel bij dat ik een prik krijg waar zoveel negativiteit over is.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline unattainable.

« Reactie #53 Gepost op: maart 01, 2009, 14:14:04 »
600 euro volgensmij.

en ik ga hem ook wel halen.
vouloir c'est pouvoir

Offline PicturexSmile

« Reactie #54 Gepost op: maart 01, 2009, 20:43:05 »
Ik haal hem niet.

Als ik een prik krijg voor 1 soort k.anker, kan ik altijd nog een andere soort k.anker krijgen.
Misschien hebben ze over een paar jaar wel weer een ander middel dat tegen meerdere soorten beschermd.

Ik hoef hem niet te halen omdat die prik gratis is O_o
en waarschijnlijk moet je ze na 5 jaar weer.

Offline Sanne

« Reactie #55 Gepost op: maart 01, 2009, 20:59:38 »
Maar dat is toch een beetje appels met peren vergelijken?
Want dan had je bij wijze van spreken geen 1 inentingen hoeven hebben, want als je ingeent bent voor rode hond kan je ook nog de bof krijgen ( ik wist niet of die nou in 1 prik zaten, maar je weet wat ik bedoel :'))
nouja, ik weet het echt niet. ik wil geen kanker maar ik wil ook geen enge bijwerkingen.

Offline STEPHH.

« Reactie #56 Gepost op: maart 01, 2009, 21:04:34 »
Ik haal hem niet.

Als ik een prik krijg voor 1 soort k.anker, kan ik altijd nog een andere soort k.anker krijgen.
Misschien hebben ze over een paar jaar wel weer een ander middel dat tegen meerdere soorten beschermd.

Ik hoef hem niet te halen omdat die prik gratis is O_o
en waarschijnlijk moet je ze na 5 jaar weer.
inderdaad.
mijn moeder heeft het helemaal uitgezocht op internet enzo, ze is er echt niet zo gelukkig mee, enja, dan kunnen we het altijd nog zien. het is nu niet noodzakelijk.
tegen die tijd is het niet meer gratis, maarnouen, waarom zou je nu gaan omdat het gratis is.
dan maar geld betalen.
dat overwegen we tegen die tijd wel weer.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Micha

« Reactie #57 Gepost op: maart 01, 2009, 21:30:37 »
Nog steeds verbaas ik me erover dat mensen nu opeens zoiets hebben van; ohnee echt niet, die ga ik niet halen want ik ben geen proefpersoon en het is slecht!
Terwijl die prik er toch al een poosje is hoor, en bij élke (ja echt élke) prik er bijwerkingen aanzitten die ook niet zo heel fijn zijn.

Offline Sanne

« Reactie #58 Gepost op: maart 01, 2009, 21:33:57 »
Het gaat bij veel mensen niet alleen om de bijwerkingen, maar dat er niet genoeg onderzoek naar is gedaan.

Offline goingcrazy.

« Reactie #59 Gepost op: maart 02, 2009, 17:09:11 »
nja. mijn moeder wil dus niet dat ik hem laat zetten.
en de dokter wr mijn nicht altijd gaat
wil die spuiten niet meer zetten.
omdat hij anders de schuldige is als er iets gebeurd. dus hij vindt het ook niet zo goed.
love is just love, it can never be explained.♥