Auteur Topic: Strakke kleding - volle meiden.  (gelezen 2621 keer)

Offline Lalala

Re: Strakke kleding - volle meiden.
« Reactie #40 Gepost op: mei 16, 2009, 15:00:07 »
Hooooy ;D

Ik ben ook niet van de dunste.
& ik draag ook Skinny's ;O
Die zyn gewoon te gek.
Dus ik vind het helemaal te gek,
dat jy dat durft. Ieder zyn eigen smaak.

<3

Offline enomis28

« Reactie #41 Gepost op: december 28, 2010, 18:26:18 »
ik ken een meisje die best dik is, maar zelf in de volle overtuiging is van niet.
zij draagt altijd skinny's, en vaak net iets te klein.

DAT MAAKT JE JUIST ALLEEN MAAR DIKKER!!!

al dat vet erbovenuit en dat strakke, dat is zeker niet flatteus!
neem gewoon je eigen maat en zorg dat je nog een beetje ribbels bij de knie hebt, en een stukje extra lengte aan de onderkant. daardoor lijken je benen ook alnger en zeker ook dunner. je moet kunnen bukken zonder dat de stof bij je knie helemaal oprekt en je een bouwvakkersdecolleté hebt. dan past-ie goed.

Offline Rann.

« Reactie #42 Gepost op: december 28, 2010, 18:41:13 »
Wat zien jullie onder dik/stevig? Dat verschilt ook per persoon denk ik? -.- Ik draag ze ook wel, maar ik kan het wel hebben. Sowieso draag ik geen super strakke shirtjes, want ik vind dat niet prettig zitten. :')

Vanmorgen stond ik ook op het station en kwam er een vrouw van rond de 30 schat ik aanlopen in een hele strakke skinny, en ze was zelf ook nog eens heel erg dun. -.- Dat vind ik pas lelijk. :'D Sowieso vind ik een beetje vol mooier dan maatje 36 zeg maar. Maar dat is gewoon smaak. :')
. . . . . . . . . . .

Offline Anne.x

« Reactie #43 Gepost op: december 28, 2010, 18:45:57 »
ik ben zelf ook niet dun,
maar ik draag gewoon wat ik wil, maar zelf vind ik soms dat als ik een gewoon normaal strak truitje draag dat het me dik maakt dus dan draag ik het zowiezo niet..
vind het opzich wel kunnen zolang je zelf weet dat je zegt maar dik bent of dun, want je ziet sommig erbij lopen die denken dat ze ze slank zijn en dat zijn ze niet. en dan drage ze van die kleding dat gewoon echt niet kan

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #44 Gepost op: december 29, 2010, 11:35:12 »
Dat hangt er van af.
soms is het echt geen zicht, als je de foute dingen bij elkaar aantrekt.
Maar soms denk ik van 'oh, die kleed zich wel goed, al is ze niet van de allermagerste'
Ik denk dat een skinny wel heel leuk kan zijn, maar je moet er gewoon het juiste shirt bij dragen. Dat niet te los of te vast zit.
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Ezjuh

« Reactie #45 Gepost op: december 29, 2010, 17:17:44 »
Ik vind het zielig dat daar wel lomp over wordt gedaan en over andere meisjes niet,
Die willen ook wel eens wat leuks aan hoor.

Ja inderdaad!

Offline Michelle

« Reactie #46 Gepost op: december 29, 2010, 17:26:19 »
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeel erg per persoon liggen en het ligt aan hoe het gedragen word, gecombineerd, té strak etc.

Offline Sanne

« Reactie #47 Gepost op: december 29, 2010, 19:05:24 »
Ik reageer maar even op mijn eigen topic van lang geleden ;p Weet je wat het ook is. Er is imo best een verschil tussen (te) strakke kleding en aansluitende kleding. En de stof kan ook een heel verschil maken. Ik vind als je in tenten rond gaat lopen mensen soms nog dikker lijken. Ik draag zelf wel af en toe tuniekjes enzo, maar ik heb wel eens van die oversized dingen gepast, gewoon omdat ik het leuk vond, en dat stond me juist niet omdat ik niet de dunste ben. Het is ook vrij lastig om te zeggen, want inderdaad wat is mollig, wat is dik, hoe owrdt het gecombineerd, welke stof is het, enzovoorts.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: december 29, 2010, 19:14:14 »
Skinny's vind ik prima kunnen maar niet van die te korte, te strakke shirts erop. Dat je vetrollen op en neer dansen.
Of van die mensen denken hun buik te kunnen verstoppen in hun broek, maar dat daar dan nog zo'n megakwab zit.

Offline angiee.

« Reactie #49 Gepost op: december 29, 2010, 23:30:03 »
ik ben ook niet de dunste en ik let op wat ik aandoe als het me al dik maakt doe ik het gelijk niet aan.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #50 Gepost op: december 30, 2010, 10:40:45 »
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeel erg per persoon liggen en het ligt aan hoe het gedragen word, gecombineerd, té strak etc.
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter