Ik had echt heel de middag en avond niet gegeten. We namen ze rond een uur of 6 in, lang op kauwen, uiteindelijk doorslikken. Ik ben 1.93 en weeg een kleine 80 kilo. Ik denk ook wel dat dat het geweest is, dat ik teveel lichaam heb voor een portie paddo's.
Uhm, met salvia. De rook is best scherp en kan best heet zijn, maar dat moet ook anders heeft het weinig effect. Je moet de rook lang inhouden blabla, je kent het wel.
De hijsjes waren genomen en vrijwel meteen heeft het effect. Je begint je zwaarder te voelen, je voelt jezelf toch een beetje vertrekken van de realiteit. Op een gegeven moment begon de zwaartekracht erg hard aan mn lichaam te trekken, dus ik ging liggen. Ik had gehoopt dat ik ging hallucineren, maar dat gebeurde jammer genoeg niet. Wel leken mn armen krachtloos, ik kon ze wel omhoog krijgen, maar ze vielen vrijwel direct weer. Ken je het gevoel dat als je een nacht op je arm gelegen hebt, dat je arm totaal gevoelloos is en als je hem omhoog doet, meteen weer neervalt? Nou, zoiets dus. Op een gegeven moment ging ik rechtop zitten, en begon zomaar uit het niets te lachen. Tien minuten lang ongeveer, om helemaal niets. Dus iedereen dikke lachkick hebben, want je tript em nog redelijk na, als je het hoogtepunt gehad hebt. En op dat moment begon het weg te zakken. Ik voelde me erg scheef en dat was wel komisch. En toen ging ik blowen, en was ik stoned :P
Dag Salvia, ik zal waarschijnlijk nooit je wereld verkennen, tenzij ik extract 20 neem, misschien dat dat wat meer effect geeft.
Volgende keer gaan we weer trippen op XTC