Auteur Topic: Lush  (gelezen 13014 keer)

Offline Gaby.

Re: Lush
« Reactie #380 Gepost op: oktober 28, 2011, 22:47:38 »
Volg jij Cynthia ook?

Offline Michelle

« Reactie #381 Gepost op: oktober 28, 2011, 22:53:42 »
Volg jij Cynthia ook?
Wie is Cynthia?
Dat meisje van Beautygloss is Mascha?

Offline Gaby.

« Reactie #382 Gepost op: oktober 28, 2011, 22:55:17 »
Haha dan denk ik niet dat je der volgt, is van Misslipgloss!

Offline Michelle

« Reactie #383 Gepost op: oktober 28, 2011, 22:56:20 »
Haha dan denk ik niet dat je der volgt, is van Misslipgloss!
Oh nee die site misslipgloss (wist niet dat ze cynthia heet) ken ik wel maar kijk ik niet zo vaak op!

Offline Gaby.

« Reactie #384 Gepost op: oktober 28, 2011, 23:05:10 »
Haha oke! Ik vind haar zelf leuker dan Mascha maar dat is persoonlijk!

Offline June

« Reactie #385 Gepost op: oktober 28, 2011, 23:07:31 »
Haha oke! Ik vind haar zelf leuker dan Mascha maar dat is persoonlijk!
ik heb wel allemaal roddels over haar haha maar oké ze is leuk inderdaad!

Offline mariekjens.

« Reactie #386 Gepost op: oktober 29, 2011, 19:30:39 »
Om even terug te komen op de kerstlijn van Lush. Ik heb gisteren de snowfairy douchegel gekocht.
Ik ruik nu heeeerlijk zoet :3 Volgende maand de rest van de kerstspulletjes kopen haha!

Offline Micha

« Reactie #387 Gepost op: oktober 29, 2011, 19:31:09 »
snowfairy <333333.

ik kan niet wachten tot ik weer geld heb! :'D

Offline Zebraaa

« Reactie #388 Gepost op: oktober 29, 2011, 19:33:49 »
Ojaaaa ik kreeg pas zo'n mailing en keek op de site, stonden vet veel dingen op die me lekker leken, binnenkort weer bestellen want heb geld =D. Helaas geen tijd om langs te gaan XD (even kijken of 'k nog tijd kan maken ergens in november^^ tot wanneer ligt de kerstcollectie in de winkels?)

Offline Mishiru

« Reactie #389 Gepost op: oktober 29, 2011, 22:04:31 »
Beautygloss party!
Nee niet geweest? Jammer was zo leuk!
Jaaaa dat feest! ;D
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Chimaera.

« Reactie #390 Gepost op: oktober 30, 2011, 14:41:25 »
Ojaaaa ik kreeg pas zo'n mailing en keek op de site, stonden vet veel dingen op die me lekker leken, binnenkort weer bestellen want heb geld =D. Helaas geen tijd om langs te gaan XD (even kijken of 'k nog tijd kan maken ergens in november^^ tot wanneer ligt de kerstcollectie in de winkels?)
Tot einde van 't jaar geloof ik, of tot januari. Daarna hebben ze altijd leuke acties om de overige kerstproducten kwijt te raken.

Om even terug te komen op de kerstlijn van Lush. Ik heb gisteren de snowfairy douchegel gekocht.
Ik ruik nu heeeerlijk zoet :3 Volgende maand de rest van de kerstspulletjes kopen haha!
Snowfairy is zooo fijn. Ik had vorig jaar twee flessen gekocht dus denk dat ik voorlopig nog wel goed zit. <3

Ik wil eigenlijk wel één van de nieuwe liptints of lippenbalsems kopen maar die zijn zo duuuur.

Offline Chimaera.

« Reactie #391 Gepost op: november 18, 2011, 18:13:18 »
Hoeraaa de nieuwe producten zijn er! Ik heb meteen No Drought (droogshampoo) gehaald, ben echt benieuwd. Hij ruikt wel heel lekker, heel fris. Wilde ook Lustre (body powder) meenemen maar die was bij nader inzien toch te duur. Volgens mij hebben ze nog niet bij elke winkel alles, want in Antwerpen bijvoorbeeld hadden ze No Drought nog niet. Maar in Haarlem wel! Bij ons hadden ze alleen de nieuwe zepen (Lust en Dirty) nog niet volgens mij.

Offline Chimaera.

« Reactie #392 Gepost op: december 15, 2011, 23:55:07 »
Awesome Lush is awesome. Er was wat misgegaan in de winkel toen ik er een tijd geleden was en daar had ik ze op attent gemaakt via Facebook. Kreeg als reactie dat ze er niets meer aan konden doen, maar dat ze me wel wat lekkers konden geven. Hoeft niet, zei ik.
Vandaag was ik weer in de winkel (Haarlem trouwens), om een cadeautje voor een collega te kopen, toen één van de meiden die daar werkt vroeg of ik mijn "compensatie" al gehad had. Ik zei nog maar een keer dat dat niet hoefde. Maar jawel, ze hadden al helemaal iets voor me samengesteld, het stond al klaar!
Dus nu heb ik Grass en Dirty showergel gekregen, een heel blok Caca Rouge (daarmee verf ik mijn haar) én een groot blok Buffy.
Wat klantvriendelijkheid betreft staat Lush bij mij echt op één! <3

Offline Zebraaa

« Reactie #393 Gepost op: december 16, 2011, 01:25:37 »
Wat was er mis gegaan dan? ö
Wel super dat ze dat zo oplossen! Echt niceee!

Heb gisteren even weer wat dingen gekocht:
- Sweetie Pie Jelly (mn oude was op ö nu iets grotere pot gehaald, die van tien euro)
- Jilted Elf Jelly 100 gr
- Angels Delight 100 gr
- Snow Fairy 100 gr

Binnenkort wil ik nog meer Angels Delight en Snow Fairy erbij halen (en misschien Jilted Elf maar die moet ik eerst proberen) tot wanneer liggen die ongeveer nog in de winkel? Gaan ze dat ook in de uitverkoop doen als kerst voorbij is oid?

Offline Chimaera.

« Reactie #394 Gepost op: december 16, 2011, 09:43:35 »
Ik had te weinig geld terug gekregen, waarschijnlijk. Maar dat konden ze niet terug vinden in de kassa. Maar ik ken die meiden best goed omdat ik er zo vaak kom.

Jilted Elf is echt superfijn! De kerstproducten liggen ongeveer tot januari in de winkel geloof ik. Daarna doen ze meestal acties met goodiebags, dat je een tas vol kerstproducten kan kopen of dat je die krijgt bij een bepaald bedrag aan producten. Maar dat verschilt echt per jaar.

Offline Micha

« Reactie #395 Gepost op: december 16, 2011, 10:41:52 »
Vorig jaar deden ze die goodiebags in ieder geval. :'D Ik kreeg namelijk 3 volle goodiebags mee bij aankoop van 60 euro.

Offline Chimaera.

« Reactie #396 Gepost op: december 16, 2011, 11:00:13 »
Vorig jaar deden ze die goodiebags in ieder geval. :'D Ik kreeg namelijk 3 volle goodiebags mee bij aankoop van 60 euro.

Klopt, en de kerst gift boxes gaven ze ook weg bij besteding van 20 euro ofzo.
Het jaar daarvoor kon je de goodiebags geloof ik kopen.

Offline Chimaera.

« Reactie #397 Gepost op: januari 03, 2012, 14:37:57 »

Nou, dit jaar was het dus alle kerstproducten en andere producten van voor oktober met 50% korting! Ik heb mooie spulletjes gescoord. (:

Offline Zebraaa

« Reactie #398 Gepost op: januari 03, 2012, 14:48:09 »
Heb in Rotterdam nog een zooi spul met 50% korting gekocht n_n

- Glögg
- Snowcake
- Angels Delight
- Jilted Elf
- Northern Lights

allemaal 100 gram, was maar 16 euro =D Helaas was er geen Snowfairy meer. :[ Ben nu wel helemaal fan van Glögg. De eerste keer dat ik hem rook, vond ik hem niet zo lekker.. maar nu <3

Offline Chimaera.

« Reactie #399 Gepost op: januari 03, 2012, 14:53:54 »
Ik heb Enzymion gehaald, Rehab, Chilli Tingle en Karma Kream. Bij elkaar maar 30 euro! <3