Auteur Topic: Lush  (gelezen 13014 keer)

Offline xMusiclove.

Re: Lush
« Reactie #40 Gepost op: mei 15, 2009, 16:22:47 »
Edit: Ik had hier gevraagt of iemand geïnteresseerd was in 50gram I should coco, maar dat stuk zeep is inmiddels weg, dus vandaar dat ik dat bericht weggehaald heb.
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2009, 22:22:46 door xMusiclove. »

Offline xMusiclove.

« Reactie #41 Gepost op: juli 18, 2009, 15:36:46 »
Ah dit topic is wel dood, mag ik uppen? :')

Ik geloof dat ik Lush verslaafd ben, ik heb echt teveel. Maar vergeleken met de stashes van mensen op het lushforum is het nog niets :')

Offline Micha

« Reactie #42 Gepost op: juli 18, 2009, 15:52:49 »
Hihi, ik heb ook weer een lading besteld.
Ik ben verslaafd aan die emotibombs <3.

Offline xMusiclove.

« Reactie #43 Gepost op: juli 18, 2009, 15:58:39 »
Ik heb eigenlijk nog nooit een emotibomb gehad, ik vind dat zo zonde. Leg je dat ding op de grond en even een geurtje en daarna is heel dat ding weg xD Ik heb er wel een proefje van, ben benieuwd.
Ik mocht van mezelf eigenlijk voorlopig niet meer bestellen, maar toen bleek ineens dat Aromacreme eruit gaat en dat vind ik shit. Dus doe ik wéér mee met een grouporder om nog even 2 extra bakjes in te slaan.

Offline Kayleigh.

« Reactie #44 Gepost op: juli 19, 2009, 16:12:48 »
Ik was gister in Karlsruhe en daar was een Lush <33333333333
Maar daar was het geloof ik duurder dan in Nederland. En ik ga deze week naar Engeland, dus ik ga het daar kopen.
Ik wil zowiezo Curly Wurly en eigenlijk ook nog Retread. Zeepjes boeien mij niet zo, dus ik weet niet of ik een zeepje ga kopen :')
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Chimaera.

« Reactie #45 Gepost op: juli 19, 2009, 16:18:24 »
ik ga morgen even kijken weer, voor 'n zeepje ofzo voor op vakantie, en kijken of ze Sweet Japanese Girl nog hebben bij ons, want die is/gaat eruit. en eigenlijk wil ik nog veel meer maar ik heb niet zo veel geld. ;(

Offline Micha

« Reactie #46 Gepost op: juli 19, 2009, 16:24:13 »
0_0 Sweet Japanese Girl gaat eruit?
Omgod.
Ik ga ook even langs de lush hier morgen.

Offline xMusiclove.

« Reactie #47 Gepost op: juli 19, 2009, 16:40:09 »
Ik denk dat de kans klein is dat Sweet Japanese Girl er nog is, op NL en UK staat ie iig niet meer, nouja misschien liggen er toch nog een paar in de winkel op voorraad ofzo.

Ik was gister in Karlsruhe en daar was een Lush <33333333333
Maar daar was het geloof ik duurder dan in Nederland. En ik ga deze week naar Engeland, dus ik ga het daar kopen.
Ik wil zowiezo Curly Wurly en eigenlijk ook nog Retread. Zeepjes boeien mij niet zo, dus ik weet niet of ik een zeepje ga kopen :')
Ik wil ook naar Engeland! Maar misschien beter van niet, want dan koop ik echt téveel :')
Ik las het review topic van Curly Wurly op het Lush forum. En veel zeggen dat die stukjes kokos in je haar blijven hangen enzo. Dus je kunt haar het beste wel föhnen denk ik na die shampoo, dan vliegen die stukjes kokos eruit xD

Lush conditioner voelt echt heel anders als andere conditioner. Er zitten geen siliconen in ofzo waardoor je haar niet zo heel zacht en glad voelt na het wassen. Dat vind ik wel jammer, want als ik het dan ga afdrogen voelt het zo ruw als ik er met m'n vingers doorheen ga. Maar daarna is het wel lekker zacht. Ik hou van American Cream <333

Offline Micha

« Reactie #48 Gepost op: juli 19, 2009, 16:42:27 »
<3 Ik vind die conditioners echt zo veel beter dan die van andrelon ofzo.
X"D Ik gebruik nu echt alleen nog maar Lush spulletjes zit ik me net te bedenken.
Ik heb ook die shampoo bars.
Die zijn geniaal <33333

Offline Chimaera.

« Reactie #49 Gepost op: juli 19, 2009, 16:58:12 »
Ik denk dat de kans klein is dat Sweet Japanese Girl er nog is, op NL en UK staat ie iig niet meer, nouja misschien liggen er toch nog een paar in de winkel op voorraad ofzo.
Maar die douche jelly, the big calm ofzo, die is er ook al 'n hele tijd uit rite? en die ligt er ook nog steeds.. dus ik weet niet.

Offline xMusiclove.

« Reactie #50 Gepost op: juli 19, 2009, 17:09:57 »
Maar die douche jelly, the big calm ofzo, die is er ook al 'n hele tijd uit rite? en die ligt er ook nog steeds.. dus ik weet niet.

Oh ja misschien hebben ze dan wel een voorraad ofzo. Zal er ook wel aan liggen hoeveel mensen een bepaald product gebruiken. Kweet niet of veel mensen SJG gebruiken, hij is niet zo heel populair geloof ik, dus misschien is ie er nog :]

<3 Ik vind die conditioners echt zo veel beter dan die van andrelon ofzo.
X"D Ik gebruik nu echt alleen nog maar Lush spulletjes zit ik me net te bedenken.
Ik heb ook die shampoo bars.
Die zijn geniaal <33333

Ja ik neem een shampoobar mee op vakantie, weet ik zeker dat de shampoo niet kan lekken :') Ik neem ook Big mee maar die is toch te dik om te lekken.
Ik gebruik bijna alleen nog maar lush, maar ook nog Inecto conditioner en Freeman Beauty Conditioner, die zijn ook heel fijn.

Offline Chimaera.

« Reactie #51 Gepost op: juli 19, 2009, 17:19:01 »
Ik twijfel nog of ik m'n Godiva-shampoobar mee moet nemen op vakantie. Ik ben zo bang dat hij niet tegen de hitte kan ofzo! ;o

Offline xMusiclove.

« Reactie #52 Gepost op: juli 19, 2009, 18:21:29 »
Hm ja idd, ik denk dat als het behoorlijk warm is dat die boterblokjes dinges die erin zitten wel kunnen smelten ja ;o

Offline Micha

« Reactie #53 Gepost op: juli 19, 2009, 20:12:18 »
Leg ze in de koelbox!
Weet je wel, in die tinnenbakjes die je kan kopen bij de lush.
Of gewoon in een plastic zakje in de koelbox.

Offline Chimaera.

« Reactie #54 Gepost op: juli 19, 2009, 20:17:49 »
ik heb geen koelbox. ;p naja, Stevens ouders hebben in de caravan wel een koelkast.. maar ik heb ook geen zin om hun lastig te vallen ermee. :') en ik heb geen shampoobar-tin, dat vind ik zonde van mn geld. :x ik heb 'm gewoon in een oud zeepdoosje.

Offline Micha

« Reactie #55 Gepost op: juli 19, 2009, 20:19:23 »
XD Ik heb die tins ook niet gekocht nee, ik kreeg ze toen ik er 5 gekocht had ofzo.
Maar je zou ze opzich toch wle in die koelkast kunnen leggen? XD

Offline Chimaera.

« Reactie #56 Gepost op: juli 19, 2009, 20:22:57 »
ja maar ik kom echt nooit in hun caravan omdat ik met Steev in een tentje slaap enzo. ;p en ik wil niet elke keer voor het douchen hun moeten storen enzo.. :x misschien neem ik maar gewoon vloeibare shampoo mee. ;p

Offline Chimaera.

« Reactie #57 Gepost op: juli 20, 2009, 17:00:38 »
Ik heb 't gevraagd bij de Lush, en 't kan idd zijn dat de cacaoboter die erin zit een beetje smelt, maar op zich is het niet erg, omdat hij in een afgesloten doosje zit enzo.
En ik heb SJG gekocht! <3 Er lagen er idd niet zo veel meer, maar gelukkig nog wel 'n paar! ;D
Ik heb ook nog een citroenig zeepje gekocht, tegen de muggen. ;p Wilde eerst Bohemian kopen, maar die mevrouw die er werkte raadde Sexy Peel aan. ^^
Ik heb me ook nog laten overhalen om 'n trial-size potje van Fair Trade Foot Lotion te kopen. Lekker ruiken doet ie niet, maar hopelijk werkt hij wel verzachtend als ik de hele dag heb moeten lopen ofzo. Mag Steevje m'n voeten insmeren. ;p

En. Ik wil Icy Blue hebbeeeeen. Die ruikt zo lekker fris. Maar ik had niet zo veel geld. ;p

Offline xMusiclove.

« Reactie #58 Gepost op: juli 21, 2009, 17:47:01 »
Fair Trade Foot Lotion lijkt me wel lekker. Voor 's avonds, lekker voetenbadje met een ballistic, scrubben met Running To The Embassy en dan die lotion erna! Maar ik heb die lotion niet dus gebruik ik gewoon een bodylotion.
Ik heb nu Dream Cream en Sympathy For The Skin, yummie<3 Ik wil ook nog Charity Pot, maar dat doe ik maar even niet :p

Offline Micha

« Reactie #59 Gepost op: juli 22, 2009, 16:13:15 »
Ik ga nu ook even de website bekijken.
AAAAH.
Waar is Up The Wooden Hill 0__________-0
AAAAH.
-dood-