Auteur Topic: Lush  (gelezen 11538 keer)

Offline SUKI.

• Paranoide Forummer
  • Geslacht: Vrouw
  • Succes is a failure, turned inside out.
Re: Lush
« Reactie #240 Gepost op: juli 23, 2010, 16:03:56 »
._. heb je geen bad?

XD Ik jammer genoeg ook niet..

Dat worden veel voetenbadjes, haha.

Offline Jessica.

• Magische Forummer
    • hyves. ja.
« Reactie #241 Gepost op: juli 23, 2010, 17:17:53 »
Nee ik heb geen bad :') maar ik had ze gemaakt (je mocht ze zelf maken) omdat we op vakantie wel een bad hadden. Maar ik had er een beetje te veel.
ik heb ze niet alle 5 meer hoor :'D ik heb er nog 3.

en voetenbadjes, dat is een goed idee ja! Of ik ga mensen blijmaken die wel een bad hebben.

Offline Dannie.x3

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #242 Gepost op: september 09, 2010, 16:40:50 »
Jeeej ik ga dalijk in bad met mijn eerste Lush-aankoop.
Ik heb frosty gritter gekocht.
I hou van glittertjes. <3
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #243 Gepost op: september 09, 2010, 16:47:12 »
wat krijg je als je in een bubbelbad gaat met een (HALVE) bubblebar (Flosty Gritter)?
VEEL SCHUIM.

Jammer dat ik thuis geen bubbelbad heb (wel een gewoon bad). Heb wel nog 4 bubblebars op voorraad nu. :') 2 Creamy Candy (heb 2 Rock Chick cadeaupakketjes gehad voor m'n verjaardag), 1 the Comforter en 1 Little M. Sunshine.

En ik heb ook nog 2 verse maskers.. Die moeten snel op dus ik moet vet vaak een maskertje doen. Wat heb ik het toch zwaar. :')
Didn't anyone ever tell you? There's one thing you never put in a trap. If you're smart, if you value your continued existence, if you have any plans about seeing tomorrow, there is one thing you never, ever put in a trap.
And what would that be, sir?
Me.

Offline Dannie.x3

« Reactie #244 Gepost op: september 09, 2010, 17:06:10 »
Haha supercool!
jammer dat ik geen bubbelbad heb.
He shit zeg, net nu ik in bad wil, gaat mijn broer er in.
Die gaat nooit in bad, en nu oppeens wel. >: (
Ik heb trouwens ook wat monstertjes gekregen.
Ik heb The olive Branche douchgel, Ocean Salt gezichtsscrum, Retread Conditioner en mask of magnaminty.
Ben benieuwd!

Offline Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #245 Gepost op: september 09, 2010, 17:30:07 »
TOB is chill. <3 En Mask of Magnaminty heb ik ook vetvaak proefjes van gehad. Maar ik vind de verse maskers fijner.
Ik heb laatst 'n proefje van 9 to 5 Cleanser gehad, en die ga ik zeker kopen. Hij is fijnn.
Didn't anyone ever tell you? There's one thing you never put in a trap. If you're smart, if you value your continued existence, if you have any plans about seeing tomorrow, there is one thing you never, ever put in a trap.
Me.

Offline Dannie.x3

« Reactie #246 Gepost op: september 09, 2010, 19:06:32 »
Ik heb net alles gebruikt behalve de TOB, die komt zondag. ;]
Dat masker was echt superfijn, het tintelde heel erg, dat was fijn.
Whaa ik ruik nu heel sterk naar Frosty gritter, zo lekker. <3
Ik heb alleen nog geen glitters gezien, ook niet in het water. :'[

Offline Kayleigh.

• Babbelkous
    • hyves.
« Reactie #247 Gepost op: september 09, 2010, 19:27:28 »
Damn, dat bad <3

Ik merk de laatste tijd dat mijn dagcreme (cosmetic lad) wat vettig is op mijn gezicht. Dus dat is wel jammer, maar gelukkig komt de winter er aan en dan is mijn gezicht droger dan nu.
Ik vraag me trouwens af hoe lang sommige jullie doen met Lushproducten. Op het Lush forum lees ik regelmatig dat mensen hooguit 10 keer doen met een Buffy. Ik doe met een kleine Buffy minimaal 25 keer XD Ook met mijn cremes doe ik enorm lang. Mijn dagcreme heb ik nu zeker wel een half jaar en hij is nu op de helft. Met mijn bodylotion doe ik gerust 3kwart jaar (dagelijks gebruik).
Nu vraag ik me toch af of ik niet extreem weinig gebruik xD

Pasgeleden heb ik 5 potjes ingewisseld voor een masker. Wilde eigenlijk die voor de gemengde huid, maar die was op, dus ik twijfelde tussen Cupcake en Oatifix. Heb Oatifix genomen. Geweldig spul, wel iets te vet voor mijn gezicht, maar die geur maakt alles weer goed <3
Viel me trouwens op dat ie 3 weken na houdbaarheidsdatum nog goed was, dus heb ik er 6 keer mee kunnen doen <3

Moet binnenkort weer eens wat bestellen. Mijn conditioners zijn allemaal bijna op. Dus gebruik nu H'suan wen hua als conditioner. Werkt geweldig, al word mijn haar er wat slapjes van.
Ga volgende keer meteen R&B mebestellen. Werkt niet heel erg antipluis, maar verzorgt wel heel goed <3
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #248 Gepost op: september 09, 2010, 19:39:12 »
Ik doe ook heel lang met mijn Lush producten. Ik ben heeel zuinig. :p Ik heb niet bijgehouden hoe lang ik met mijn laatste Buffy deed, maar in elk geval lang.
Ik bedenk me net dat mijn Ultrabland al vet lang over de datum is. Misschien moet die eens op..
Me.

Offline Jessica.

• Magische Forummer
    • hyves. ja.
« Reactie #249 Gepost op: september 09, 2010, 21:10:09 »
WOW Roos, dat schuim!
Ik wil ook een bad!

Met mijn verse gezichtsmaskers doe ik meestal ook iets van 6 keer... met een pot H'Suan Wen Hua doe ik zo'n 2 keer, daar gebruik ik echt veel van :')

Mijn pot Fair Trade Foot Lotion gaat wss nog heeeeel lang mee, daar gebruik ik steeds heel weinig van. en die pot is zóóó groot.
Met mijn The Soft Touch doe ik ook heel lang, die gebruik ik weinig :p

Mijn zeepjes gaan ook niet zo snel, maar dat komt omdat ik er gewoon te veel heb :x

Offline Eline.

• MHxOPPERGOD
« Reactie #250 Gepost op: september 09, 2010, 22:58:43 »
Ik ben in Nederland naar de Lush geweest, die winkel is echt geweldig <3

-Honey I washed the kids zeep.
-Rock Star zeep.
-Ice blue zeep.
-Breath of fresh air toner.
-Fresh farmacy gezichtszeep

Honey I washed the kids is echt mijn favoriet, het ruikt zó lekker.

Offline Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #251 Gepost op: september 10, 2010, 14:34:34 »
Ik doe meestal echt maar 3 of 4 keer met mijn verse gezichtsmaskers... Maar dat is ook omdat ik ze niet te lang wil laten staan eigenlijk.
Me.

Offline Kayleigh.

• Babbelkous
    • hyves.
« Reactie #252 Gepost op: september 11, 2010, 14:43:00 »
Gelukkig, ik ben niet de enige die er lang mee doet xD
Ik vind het stom dat Fair trade footlotion zo groot is. Dat had Vulcano ook, en net toen ik hem gekocht had werd ie kleiner. Vulcano is nu over de datum, maar nog goed en hij is pas op de helft...
Ik deed eerst ook maar 2 keer met H'suan Wen hua, maar ik merk dat ie evengoed werkt als ik er 4 keer mee doe. Dus nu doe ik dat.
Zeepjes doe ik ook enorm lang mee, maar wat wil je als je er minstens 10 hebt + scrubs en douchegels xD
Ik geef nu steeds stukjes zeep weg op verjaardagen. (die stukjes die ik nog niet gebruikt heb dan) Mensen zijn er blij mee, en ik ook wel een beetje, want anders komt het nooooit op.

Ik las op het forum dat SnowFairy misschien niet in een flesje komt. -,-''
Ik hoop echt dat het niet klopt.

Online June

« Reactie #253 Gepost op: september 11, 2010, 20:03:06 »
Kayleigh wat gebruik jij voor je haren want ik dacht ooit te lezen dat jij ook dik pluizig haar hebt, netzoals ik, en dat je een Lush product er voor gebruikt. (:

Offline Kayleigh.

• Babbelkous
    • hyves.
« Reactie #254 Gepost op: september 12, 2010, 11:25:46 »
Kayleigh wat gebruik jij voor je haren want ik dacht ooit te lezen dat jij ook dik pluizig haar hebt, netzoals ik, en dat je een Lush product er voor gebruikt. (:
Ik heb idd enorm pluizig haar. En best wel dik ja ;p
Ik gebruik als shampoo van Curly Wurly, Rehab en Cynthia Sylvia Stout, met name die laatste 2 werken bij mij erg goed. Als conditioner gebruik ik Retread en American Cream. Ik heb ook nog Coulaulin en Jungle, maar Retread en AC werken bij mij beter. Als haarmasker gebruik ik altijd H'suan Wen Hua. Die anti-pluis met die lange naam die ik steeds vergeet heb ik nog niet uitgeprobeerd. Inmiddels zijn mijn conditioners bijna op en gebruik ik mijn haarmasker als conditioner. Mijn haar word er heel zacht van, maar ook wel slapper.
Ik had pasgeleden nog een proefje van R&B, en dat spul helpt ook goed. Niet echt tegen het pluizen, maar mijn haar word zachter.
Mijn haar pluist trouwens nog steeds best erg hoor, maar het is bij mij al stukken minder dan een jaar geleden. Ik denk ook niet dat mijn haar ooit niet meer pluist. Mijn haar is inmmiddels wel stukken minder droog.
Dit werkt bij mij iig, of het bij jou werkt weet ik natuurlijk niet. ;p

Offline Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #255 Gepost op: september 19, 2010, 21:23:04 »
Ik las op het forum dat SnowFairy misschien niet in een flesje komt. -,-''
Ik hoop echt dat het niet klopt.
Neeeeeeeeeee. Ik heb vorig jaar echt alleen maar een klein flesje gekocht. Die is nog niet op, omdat ik er superzuinig op ben, maar ik wil meeeeeeeer. En ik wil de SnowFairy sp dus ik hoop dat die terugkomt. ):
Me.

Offline Kayleigh.

• Babbelkous
    • hyves.
« Reactie #256 Gepost op: september 20, 2010, 16:55:20 »
Neeeeeeeeeee. Ik heb vorig jaar echt alleen maar een klein flesje gekocht. Die is nog niet op, omdat ik er superzuinig op ben, maar ik wil meeeeeeeer. En ik wil de SnowFairy sp dus ik hoop dat die terugkomt. ):
Ik ook. Ik ga echt janken als ie niet meer komt. Mijn kleine flesje is nu op de helft. Ik gebruik 'm altijd als shampoo voor m'n pony (was ik elke ochtend voor het stylen, dus niet denken dat ik voor elk plukje haar een andere shampoo heb ;p). Mijn pony ruikt dan de hele dag lekker naar Snowfairy <3 En ik heb nog Snowfairy SP.

Offline Sarah.

• MHxLOVER
  • <3
« Reactie #257 Gepost op: september 20, 2010, 17:14:03 »
Ik ga in Londen de Lush leegkopen <3
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline Dannie.x3

« Reactie #258 Gepost op: september 28, 2010, 21:06:27 »
Net sweety pie shower jellie gekocht, iedereen was jaloers op me op school, toen ze hem geroken hadden.  Dalijk gouw even in de douche. <3

Offline Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #259 Gepost op: oktober 01, 2010, 11:25:01 »
Ik heb gister mijn Brazened Honey gezichtsmasker opgemaakt. Hij was houdbaar tot 19 september. Maar hij was nog goed, gelukkig.
Ik moet maar weer eens bij Lush gaan shoppen. Denk ik. Als m'n American Cream op is wil ik Coolaulin conditioner. Die ruikt nog lekkerder. <3
Me.