Damn, dat bad <3
Ik merk de laatste tijd dat mijn dagcreme (cosmetic lad) wat vettig is op mijn gezicht. Dus dat is wel jammer, maar gelukkig komt de winter er aan en dan is mijn gezicht droger dan nu.
Ik vraag me trouwens af hoe lang sommige jullie doen met Lushproducten. Op het Lush forum lees ik regelmatig dat mensen hooguit 10 keer doen met een Buffy. Ik doe met een kleine Buffy minimaal 25 keer XD Ook met mijn cremes doe ik enorm lang. Mijn dagcreme heb ik nu zeker wel een half jaar en hij is nu op de helft. Met mijn bodylotion doe ik gerust 3kwart jaar (dagelijks gebruik).
Nu vraag ik me toch af of ik niet extreem weinig gebruik xD
Pasgeleden heb ik 5 potjes ingewisseld voor een masker. Wilde eigenlijk die voor de gemengde huid, maar die was op, dus ik twijfelde tussen Cupcake en Oatifix. Heb Oatifix genomen. Geweldig spul, wel iets te vet voor mijn gezicht, maar die geur maakt alles weer goed <3
Viel me trouwens op dat ie 3 weken na houdbaarheidsdatum nog goed was, dus heb ik er 6 keer mee kunnen doen <3
Moet binnenkort weer eens wat bestellen. Mijn conditioners zijn allemaal bijna op. Dus gebruik nu H'suan wen hua als conditioner. Werkt geweldig, al word mijn haar er wat slapjes van.
Ga volgende keer meteen R&B mebestellen. Werkt niet heel erg antipluis, maar verzorgt wel heel goed <3