Auteur Topic: Wat vinden jullie van...  (gelezen 1422 keer)

Offline marit1993

Wat vinden jullie van...
« Gepost op: mei 11, 2009, 00:09:11 »
lange afstandsrelaties....

Ik ken zo'n jongen en ik vind 'm erg leuk. Hij vind mij ook leuk.. denk ik. Maar hij woont op anderhalf uur reizen.... ikzelf zou het er voor over hebben om dat te doen maar gaat het wel werken zoo na een lange tijd?

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Offline RIOT!

Re: Wat vinden jullie van...
« Reactie #1 Gepost op: mei 11, 2009, 00:16:06 »
ik twijfel er ook heel erg over. ik heb een vriendin en zij zit zeg maar in een lange afstandsrelatie en dat gaat gewoon echt super goed. en ik heb een vriend en hij zit ook in een lange afstandsrelatie en dat gaat ook echt geweldig. dus ik heb zelf wel het idee dat het kan, als je er allebei wel echt voor wilt gaan. je moet gewoon wel echt tijd maken voor elkaar.
and if you knew how happy you are making me
i never thought that i'd love anyone so much ♥

Offline marit1993

« Reactie #2 Gepost op: mei 11, 2009, 00:23:36 »
okee tijd maken voor elkaar lijkt me ook belangrijk indd

het is voor mij de eerste keer dat ik verliefd ben geworden op een jongenn die ver weg woont beetje onwennig allemaal nog

Offline RIOT!

« Reactie #3 Gepost op: mei 11, 2009, 00:27:47 »
ik snap het ja. maar je moet wel ook echt kijken met dat reizen of dat te regelen valt. want uit je nickname maak ik op dat je van 1993 bent, dus dat is te jong om een OV te hebben. dus dan moet je wel er opletten of je het er voor over hebt steeds zoveel geld te betalen en dus ook een baantje te gaan zoeken als je die niet al hebt. of je ouders heel heel heel erg lief aankijken.
and if you knew how happy you are making me
i never thought that i'd love anyone so much ♥

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #4 Gepost op: mei 11, 2009, 00:34:19 »
Bij mij ging het prima. Dus ik vind dat het kan. Zolang de liefde sterk genoeg is. En je genoeg geld hebt om elkaar op te zoeken. En je trouw bent.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Accordemoi

« Reactie #5 Gepost op: mei 11, 2009, 05:23:31 »
Ja, het is zeker mogelijk.
Ik woon op 3 uur reizen bij mijn vriend vandaan.
En we zijn al meer dan een jaar happily together.
You may say that I am a dreamer,
but I am not the only one.

Offline Kimmetje

« Reactie #6 Gepost op: mei 11, 2009, 08:43:53 »
tuurlijk is dat mogelijk.
Ik en mijn ex woonde ook ruim 2 uur reizen van elkaarvandaan. Hadden beide nooit problemen met die afstand.
♥Groetjes♥

Offline Anne.x

« Reactie #7 Gepost op: mei 11, 2009, 10:39:41 »
mijn zus haar vriend woont in zeeland. en hun hebben het 4 jaar volgehouden. want ze gaan nu binnenkort trouwen en ehbben al een huisje
dus het kan wel. je moet er allebei wel het geld voor hebben en het voor die gene over hebben

Offline Accordemoi

« Reactie #8 Gepost op: mei 11, 2009, 15:46:30 »
Ja precies.
Het is fucking duur en je moet door de weeks werken om in het weekend bij hem te zijn.

Offline Micha

« Reactie #9 Gepost op: mei 11, 2009, 16:27:50 »
Bij mij werkte het dan weer niet, maar ik was toen ook pas 12.
Had één keer bij 'm gelogeerd :') En toen gingen handje vast houden enzo X"D.
Mrja, dat werkte gewoon niet omdat ik toen ik 12 was me opeens heel anders ging kleden.
En toen was ik volgens hem een kutgothic die de duivel aanbidde en was het uit.

Maar het kan wel degelijk werken.
Nu woont mijn vriend nog niet eens 1 minuut lopen bij me vandaan dus ik heb er zelf niet echt ervaring mee XD.

Offline Ontbijtgraan

« Reactie #10 Gepost op: mei 11, 2009, 18:13:18 »
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van me heeft op dit moment een lange afstandrelatie.
ze heeft wel gedoe met haar ouders, maar haar vriend is heel lief enzo een wacht gewoon op haar.
ik denk wel dat het lang kan gaan duren tussen hun.

dus ja, ik denk dat een lange afstandrelatie goed kan gaan. als de liefde sterk genoeg is.
I'll ask the sun to shine away from you so you can cry.

Offline CHANINE.

« Reactie #11 Gepost op: mei 11, 2009, 19:00:16 »
Ik heb een vriend gehad 100 km verderop, en dat is een beetje klote afgelopen :") Maar hee, het lag aan het persoon, en we hebben het 8 maanden uitgehouden, dus ik denk het wel.
People hate me, But I really don't care, they just make me famous.

Offline Zebraaa

« Reactie #12 Gepost op: mei 11, 2009, 19:33:17 »
ik denk dat het alleen werkt als je echt superverliefd bent en een heel goede relatie hebt. je moet immers wel motivatie voor het reizen hebben en het geld ervoor over hebben om elkaar af entoe te zien. het kost meer moeite dan een relatie op korte-afstand, denk ik.

Offline Aergia

« Reactie #13 Gepost op: mei 11, 2009, 21:08:56 »
Anderhalf uur? Die van mij woont sowieso vliegtuig reizen vandaan.. T__T

Maar je moet elkaar goed vertrouwen en echt van elkaar houden.. + geduld hebben om elkaar te kunnen zien i.v.m. kosten van het reizen e.d. =P

Offline Roy

« Reactie #14 Gepost op: mei 11, 2009, 21:24:41 »
Hmm.. het gaat opzich wel goed
als zowizo een van de beide werkt, want dan hebje geld voor iederweekend/omhet weekend met de trein

ik heb 3.5 jaar een relatie gehad over ver en dat ging eigleijk best goed,
je moet het wel kunnen hoor..
en dat was zelfs 2 uur reizen.

alleen je komt op een punt van ''samen wonen'' maar WAAR..  aan de ene kant, of aan de andere kant, of beide niks en in de midden..

Offline Neeltje

« Reactie #15 Gepost op: mei 12, 2009, 20:37:28 »
liefde kent geen grenzen...

Offline Accordemoi

« Reactie #16 Gepost op: mei 12, 2009, 20:58:20 »
alleen je komt op een punt van ''samen wonen'' maar WAAR..  aan de ene kant, of aan de andere kant, of beide niks en in de midden..
En daar zit ik dan ook al een beetje mee.
Ik wil best gaan studeren enzo, maar wil wel terug naar mijn ministadje/megadorp.

Offline wanhopigje

« Reactie #17 Gepost op: juni 23, 2010, 17:52:35 »
Ik zit hier ook erg mee.
Een jongen die ik leuk vindt, woont in den haag terwijl ik in Haarlem woon. Ik denk dat hij mij ook leuk vind, maar het probleem is dus de afstand (3 kwartier met de trein, wat opzich nog meevalt na al deze verhalen hier.) Maar het maakt niet uit hoe ver hij woont, je kan nooit even spontaan langsgaan of hem verrassen, want er zijn allebei nog jong, hebben school en hebben nog geen auto of OV... Help me ):

Offline Sayuri

« Reactie #18 Gepost op: juni 23, 2010, 18:09:39 »
XD Hoezo het topic wordt even omhoog gehaald

Offline Rann.

« Reactie #19 Gepost op: juni 23, 2010, 19:27:52 »
Ik en Philae hadden een vriendin, haar vriend woonde in zwitserland. Dit jaar zijn ze gelukkig getrouwd en wonen nu samen in nederland na 6 jaar ofzo. Dus ja, 't kan wel. (:

Ik denk als je gaat samen wonen moet kijken wie 't lieftst waar woont. Misschien wil diegene wel met je mee naar jouw dorp/stad. En ander moet je bewijze van op de helft gaan wonen. Ik snap 't opzich wel, mijn moeder woon in Overijssel, haar vriend in Utrecht. en dan is 't best moeilijk om je familie achter te laten zeg maar.

Mijn vriend komt ook uit Haarlem, gelukkig wil hij nooit meer terug.
« Laatst bewerkt op: juni 23, 2010, 19:31:17 door MIRAN. »
. . . . . . . . . . .