Auteur Topic: Wat vinden jullie van...  (gelezen 1422 keer)

Offline Anne.x

Re: Wat vinden jullie van...
« Reactie #20 Gepost op: juni 23, 2010, 21:11:37 »
mijn vriend en ik wonen 2uur reizen met het openbaar vervoer bij elkaar vandaan.. en opizch is het nog wel te doen vind ik, alleen in het begin is het best moeilijk en eventjes wennen ^^

Offline Kiki.

« Reactie #21 Gepost op: juni 23, 2010, 21:52:59 »
Ik woonde 4,5 uur van hem vandaan.
Ik woon in het zuiden van zuidlimburg en hij in het noorde van groningen. Verder kan vrijwel niet  (uuh)

Het was leuk, tof en echt geweldig. Maar ik hield niet genoeg van hem om het te laten werken. Het probleem was niet de tijd. Het probleem was de liefde. Naar mijn mening is dat de enige echte reden die er bestaat om het uit te maken. Maar he, wie ben ik.
Woorden raakten op, klanken echter niet.

Offline xFREIJA

« Reactie #22 Gepost op: juli 15, 2010, 10:04:25 »
Geen ervaring.
Maahaar, zo blijft de liefde langer.
Als je de hele tijd bij elkaar bent, zakt het sneller.
Zo blijft het bij jullie spannender! Omdat je elkaar zo weinig ziet xD
Het is echt zo?!

Offline Micha

« Reactie #23 Gepost op: juli 15, 2010, 10:10:13 »
@xFREIJA dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
ik zie mijn vriend elke dag bijna en we hebben al bijna 10 maanden nu.
en het zakt zeker niet, hoe verliefd we zijn op elkaar.

ik zou geen lange afstand relatie kunnen hebben. ik ben blij dat ik nu op de fiets kan stappen en binnen een half uur bij hem ben.

Offline Bloempje:3

« Reactie #24 Gepost op: juli 15, 2010, 16:23:05 »
Ik denk dat het wel nut heeft,
om iets met hem te beginnen.
Ik weet niet hoe oud je bent,
maar als je rond 16 bent,
ga je waarschijnlijk ( denk ik ) over een paar jaartjes uit huis en kunnen jullie bijvoorbeeld samen op kamers wonen.
Dan zien jullie elkaar heel vaak.
Uit ervaring heb ik wel gemerkt dat een relatie langer duurt met iemand die je minder ziet,
dan dat je iemand elke dag ziet.
Dan raak je sneller zat van elkaar.
Ik denk dat het wel de moeite waard is.
En als je jonger bent,
wat maakt het uit?
je koopt een abonnement op de trein en je gaat in het weekend + vakanties naar elkaar toe.
& jullie kunnen contact houden met de webcam , msn dus , mailen bellen & smsen!

Goodluck girl.

Offline angiee.

« Reactie #25 Gepost op: juli 15, 2010, 16:44:05 »
het kan maarja het word meestal nooit wat.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Rann.

« Reactie #26 Gepost op: juli 15, 2010, 17:35:40 »
@xFREIJA dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
ik zie mijn vriend elke dag bijna en we hebben al bijna 10 maanden nu.
en het zakt zeker niet, hoe verliefd we zijn op elkaar.

ik zou geen lange afstand relatie kunnen hebben. ik ben blij dat ik nu op de fiets kan stappen en binnen een half uur bij hem ben.

Klopt. Ik woon samen, en ik ben er ook niet minder verliefd om.
. . . . . . . . . . .

Offline Accordemoi

« Reactie #27 Gepost op: juli 15, 2010, 17:50:03 »
wat voor onzin is dat nou 'als je iemand iedere dag ziet raak je hem beu'.
hahahaha. echt belachelijk. serieus.
kom op.

maargoed, give it a chance?
mijn ex en ik woonden ook 3 uur ov uit elkaar.
uiteindelijk ging dat wel uit na een jaar maargoed.
go for it. try it.
You may say that I am a dreamer,
but I am not the only one.

Offline Athena

« Reactie #28 Gepost op: juli 15, 2010, 17:56:41 »
wat voor onzin is dat nou 'als je iemand iedere dag ziet raak je hem beu'.
hahahaha. echt belachelijk. serieus.
kom op.

echt heh. dan zit er iets niet goed. ik ben al meer dan 2 jaar samen met rob en ik zie hem vrijwel elke dag. we wonen zowat bij elkaar.

maar om maar even op het topic te reageren: ik heb er geen ervaring mee, maar zoals de meeste al zeggen denk ik dat het te doen moet zijn.

Offline Accordemoi

« Reactie #29 Gepost op: juli 15, 2010, 17:57:37 »
echt heh. dan zit er iets niet goed. ik ben al meer dan 2 jaar samen met rob en ik zie hem vrijwel elke dag. we wonen zowat bij elkaar.

maar om maar even op het topic te reageren: ik heb er geen ervaring mee, maar zoals de meeste al zeggen denk ik dat het te doen moet zijn.
ja precies. ik zie mijn vriend ook iedere dag. ik zou niet eens een week zonder hem kunnen.
You may say that I am a dreamer,
but I am not the only one.

Offline SpringInTheSummer_

« Reactie #30 Gepost op: augustus 05, 2010, 21:44:40 »
Heel veel meisjes en jongens hebben dit voor ikzelf heb het ongeveer oook voor maar bij mij is het toch niet helemaal het zelfde, hij woont een uur rijden van bij men ma, maar als ik dan bij mijn pa ben woont hij naast mij..
maar ik zie hem maar 3 of 4 keer per maand, dat is heel weinig,
en ik heb al vele kere het willen uitmaken omdat ik het echt erg vond dat k em bijna nooit zag, maar daar kan hij eigenlijk ook niks aandoen, en als ge echt van elkaar houd, maakt da toch niks uit ?
Music is my life , i can't life without it (l)

Offline Eline.

« Reactie #31 Gepost op: augustus 05, 2010, 21:48:01 »
Een vriendin van mij heeft een vriendje in Nederland, ze hebben nu ongeveer 2 jaar en hij woont al 1,5 jaar in Nederland en het gaat heel goed, ondanks dat ze elkaar maar 1 of 2 keer per jaar zien. Dus ik geloof wel dat het kan, ik zou het alleen niet kunnen, hoe leuk ik een jongen ook vind.

Offline Kelly.

« Reactie #32 Gepost op: augustus 05, 2010, 22:01:27 »
Als het echte liefde is overleeft hij wel. Heeft een van jullie het er niet voor over om met de trein/bus/tram te gaan is het waarschijnlijk niet erg serieus. Ik heb geen vriendje op afstand maar mijn beste vriend. Hij woont in het midden van Utrecht en ik in het zuiden van Noord-Brabant. We smsen en msnen gewoon vaak.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline MLADY

« Reactie #33 Gepost op: augustus 10, 2010, 20:43:39 »
tsjaaa'
ik ken het heb het zelf ook gehad.
die verre relaties zijn zo kut.
je houd zoveel van iemand dat je hem gewoon de hele tijd bij je wilt hebben.
maar het stelt niet veel voor
stik, sterf, verot, verteer. lazer op & donder neer. val in mootjes, voor mijn pootjes, val dood, van mij part in de goot, krijg de tyfus krijg de tering, neem de taxi naar de hel, ik wens je het allerslechtste, en vaarwel!

Offline Sasha.xx

« Reactie #34 Gepost op: december 21, 2010, 17:29:57 »
op dit moment ga ik met iemand die ongeveer 2.5 uur hier vandaan woont.
het is echt super irritant dat je inderdaad niet bij diegene kan zijn als je daar gewoon even zin in hebt of als je diegene nodig hebt!
mijn ouders zijn het er ook niet helemaal mee eens.. ze denken dat het niet lang standhoud enzo en dat ik mezelf er alleen maar mee kwets.
maar ik heb zoiets van: ik merk het vanzelf als het niet werkt. en op dit moment gaat het super en ik heb nog nooit zo iemand als hem in mijn buurt gehad en daar ben ik gewoon super blij mee!!

i love the things that we should fear

Offline ukkie

« Reactie #35 Gepost op: december 21, 2010, 20:59:51 »
Ik vind het wel een bijzonder iets. 2 mensen die ver van elkaar wonen en toch 'vriendje' en 'vriendinnetje' zijn. Het ligt er wel aan wanneer je al spreekt van een lange afstand relatie. Want voor de een is 2 uur reizen al ver, en voor iemand anders is dit weer dichtbij.
Mijn zusje heeft nu een vriendje die in Curaçao woont. Dat zou voor mij dus echt té ver weg zijn. Volgens mij zijn die 2 dol op elkaar, maar ik zou het nooit kunnen uithouden. Ze zien elkaar al een jaar niet. Als ik mijn vriendje een jaar niet zou zien, zou ik me echt enorm kut voelen. Ik denk niet dat ik dat zou volhouden. Gelukkig woont mijn vriendje dichtbij (een uur reizen)!

Offline angiee.

« Reactie #36 Gepost op: december 22, 2010, 20:17:34 »
vind knap ik zou het niet kunnen.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."