Auteur Topic: internetelaties.  (gelezen 1115 keer)

Offline Lalala

Re: internetelaties.
« Reactie #20 Gepost op: mei 16, 2009, 15:27:16 »
Nha.
Ik weet het niet goed..
Internet is gevaarlyk..
Ik denk niet dat ik gemakkelijk zou kunnen afspreken
met iemand van internet. x)

Offline Hensen

« Reactie #21 Gepost op: mei 16, 2009, 16:07:56 »
Ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die ik alleen via msn ken.
Wel als je hem daarna ontmoet. Zowiezo, dat is wel handig aan MSN.
<33

Offline Nina

« Reactie #22 Gepost op: mei 23, 2009, 10:00:28 »
Zou wel kunnen denk ik.
Ik heb mn vriend ook via internet leren kennen (toen was ik nog niet verliefd), maar toen hebben we afgesproken enzo. En dat gaat wel goed nu.
Dat is anders.
Ik vind dat je als je elkaar alleen via internet kent je niet verliefd kan worden,
omdat je niet weet hoe diegene in het echt is,
Via internet heb je meer tijd om je antwoord voor te bereiden, om het beste antwoord te geven, de leukste grapjes te bedenken zonder dat er akelige stiltes vallen, tegelijktertijd kan iemand liegen wat ie wil, dat zie je toch niet.

Zodra je elkaar in het echt ontmoet denk ik dat je wel verliefd kan worden, dan ken je elkaar nl en weet je hoe die gene in het echt 'functioneert'.
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline AUTUMN

« Reactie #23 Gepost op: mei 24, 2009, 00:14:38 »
ik denk niet dat zo functioneert. vaak zijn mensen toch heel anders buiten msn. en ik snap sowieso niet hoe je zomaar kunt vallen voor een paar lieve getypte woordjes. nee, geef mij maar gewoon iemand die je echt kunt aankijken en aanraken.

Offline goingcrazy.

« Reactie #24 Gepost op: mei 24, 2009, 00:55:01 »
Ik weet niet,
het is niet echt 'betrouwbaar'.
Het kan gewoon één of ander pedofiel zijn , of iemand die jou wil kloten.
love is just love, it can never be explained.♥

Offline laraisalive

« Reactie #25 Gepost op: mei 24, 2009, 15:52:05 »
ja, ik denk wel dat het kan. ik vond een tijdje geleden een jongen uit maastricht leuk, maar dat zou toch nooit werken. 3 uur in de trein voor 40 euro ;_;
I have crossed oceans of time to find you