Auteur Topic: Eeen spel :p gewoon voor de lol  (gelezen 1326 keer)

Offline rockgirl

Eeen spel :p gewoon voor de lol
« Gepost op: mei 22, 2009, 16:13:39 »
Het is heel makkelijk..

Ik bedenk een zin waar het verhaal mee begint,
de 1e volgende die daar op reageert bedenkt een zin die daar goed achter past..
bijv.
mijn zin is:  Er was eens een paard..
de volgende typt dan: ..en dat paard was niet helemaal 100%..
ofz.

zo ontstaat er een (wel goed lopend) dom verhaal xD jeeej (klap)

De regels zijn:
- een goed lopend verhaal er van maken
- maar 1 zin per reactie gebruiken

mijn zin:
SINDS DE HOND VAN MIJN VRIENDIN OVERREDEN IS..

suc6;)

Offline Sanne

Re: Eeen spel :p gewoon voor de lol
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2009, 16:15:55 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Sarah

« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2009, 16:57:36 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten.
Joie de Vivre.

Offline Neeltje

« Reactie #3 Gepost op: mei 22, 2009, 21:43:17 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten.
en kaas. maar

Offline TheScarletDevil

« Reactie #4 Gepost op: mei 23, 2009, 15:38:27 »
en kaas. maar dat is nog niet alles!

Offline Micha

« Reactie #5 Gepost op: mei 23, 2009, 15:39:28 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in

Online Athena

« Reactie #6 Gepost op: mei 23, 2009, 15:47:23 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze

Offline TheScarletDevil

« Reactie #7 Gepost op: mei 23, 2009, 15:50:19 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt.

Offline Micha

« Reactie #8 Gepost op: mei 23, 2009, 15:51:27 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want

Offline Neeltje

« Reactie #9 Gepost op: mei 23, 2009, 18:19:29 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in

« Laatst bewerkt op: mei 23, 2009, 20:31:10 door Neeltje »

Offline Evelien.

« Reactie #10 Gepost op: mei 24, 2009, 20:47:39 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond
yes, ilikeyou.

Offline Micha

« Reactie #11 Gepost op: mei 24, 2009, 20:52:30 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist

Offline Sarah.

« Reactie #12 Gepost op: mei 24, 2009, 20:57:25 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline Neeltje

« Reactie #13 Gepost op: juni 04, 2009, 19:28:15 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond.

Offline angiee.

« Reactie #14 Gepost op: juni 04, 2009, 20:28:16 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood,
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Sandra.

« Reactie #15 Gepost op: juni 25, 2009, 17:14:38 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!.
                                       And the truth be told i miss you.

Offline Turnchick

« Reactie #16 Gepost op: juni 25, 2009, 18:36:38 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog
Het is vallen en opstaan
Met pijn in mn hart doorgaan
Stoppen is geen optie
Ik ga door totdat ik de top zie

Offline RawrxAnna

« Reactie #17 Gepost op: juni 26, 2009, 09:17:06 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond.
In my shoes, just to see
What it's like, to be me
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what I'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's minds
Just to see what we find
Look at shit thru each others eyes

Offline Chanel

« Reactie #18 Gepost op: juni 26, 2009, 10:32:22 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto.

Offline Neeltje

« Reactie #19 Gepost op: juni 26, 2009, 21:47:44 »
Voeg citaat toe
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap.