Auteur Topic: Eeen spel :p gewoon voor de lol  (gelezen 1326 keer)

Offline Becca.

Re: Eeen spel :p gewoon voor de lol
« Reactie #20 Gepost op: juni 26, 2009, 21:49:50 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Chanel

« Reactie #21 Gepost op: juni 27, 2009, 11:29:22 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten.

Offline Turnchick

« Reactie #22 Gepost op: juni 27, 2009, 17:22:26 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde
Het is vallen en opstaan
Met pijn in mn hart doorgaan
Stoppen is geen optie
Ik ga door totdat ik de top zie

Offline Suspicious

« Reactie #23 Gepost op: juni 27, 2009, 17:31:25 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging
Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Offline Neeltje

« Reactie #24 Gepost op: juni 28, 2009, 09:33:13 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin

Offline Becca.

« Reactie #25 Gepost op: juni 28, 2009, 14:01:58 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin koekpizzahappen in de wc, waar
Het laatste wat ik merk
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet

Offline SUKI.

« Reactie #26 Gepost op: juli 09, 2009, 13:39:31 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin koekpizzahappen in de wc, waar allemaal enge draken in de wcpotten zaten die

Offline RawrxAnna

« Reactie #27 Gepost op: juli 09, 2009, 17:29:30 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin koekpizzahappen in de wc, waar allemaal enge draken in de wcpotten zaten die de inhoud van de wc omhoog duwde
In my shoes, just to see
What it's like, to be me
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what I'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's minds
Just to see what we find
Look at shit thru each others eyes

Offline Becca.

« Reactie #28 Gepost op: juli 10, 2009, 21:28:41 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin koekpizzahappen in de wc, waar allemaal enge draken in de wcpotten zaten die de inhoud van de wc omhoog duwde, wat helaas vol met annanas en kaas zat.
Het laatste wat ik merk
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet

Offline Sarah.

« Reactie #29 Gepost op: juli 15, 2009, 14:46:01 »
Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar ananas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in  verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin koekpizzahappen in de wc, waar allemaal enge draken in de wcpotten zaten die de inhoud van de wc omhoog duwde, wat helaas vol met ananas en kaas zat. Toen kwam de buurvrouw daarachter
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline Rozux3

« Reactie #30 Gepost op: juli 16, 2009, 21:33:07 »
en ging naakt naast hem happen

Offline Sarah.

« Reactie #31 Gepost op: juli 16, 2009, 21:33:37 »