Sinds de hond van mijn vriendin overreden is, voelt zij zich kut. En ze wil alleen nog maar annanas eten en kaas. maar dat is nog niet alles! Soms heeft ze echt enorme trek in pizza, waardoor ze alleen maar ongezonder ervan wordt. En dat is dus eigenlijk de reden van het overlijden van de hond van haar vriendin, want toen zij een stuk pizza in haar reet stak, ging die hond over straat rennen van angst waardoor hij aangereden is. Helaas wist de buurvrouw het eerder dan mijn vriendin, want die had een relatie met de hond. Mijn vriendin schrok zich helemaal dood, maar ging door met het eten van ananas en kaas!. Toen zij hoorde dat daarnaast ook nog dat de buurvrouw in verwachting is van de hond. Sprong ze zelf ook voor een auto. Helaas was de zelfmoordpoging mislukt, want haar dikke kaas- en ananasbuik had haar beschermd tegen de klap. In het ziekenhuis werd ze op een pizzadieet gezet, wat haar hysterisch maakte. De draaide door en ging verder op zoutloos ziekenhuis eten. In het ziekenhuis gebeurde iets wonderbaarlijks. Een vies kind met een vinger in zijn kont ging met mijn vriendin koekpizzahappen in de wc, waar allemaal enge draken in de wcpotten zaten die de inhoud van de wc omhoog duwde, wat helaas vol met annanas en kaas zat.