Dat we dus 4 puppies kregen, zo witte. En ik had dus zo één voor mij dan. En de andere honden sliepen zo samen ergens, en mijne dus bij mij. En hij was altijd heel lief. En ineens had ik een klein zusje 'Jana'. En toen stonden we ineens buiten, en me hond was heel hyper. En begon te springen. En toen zei men moeder: 'Die hond is gek! Wat die wel niet allemaal al heeft gedaan!' En toen stond Evelien (woont tegenover me) en haar gezin buiten en gingen met andere buren op vakantie. En ineens had mijn hond Jana doodgebeten. En in mijn hand gebeten. Dat was best wel eng.
edit; Oh, ik heb nog een andere droom gehad, nu denk ik er ineens aan. Dus op school bracht Eline met ineens een briefje en er stond op: 'Kijk, ik wil echt niet dat je met Nick bezig bent ofzo, ik heb nu al bijna een halfjaar met hem. En nu kom jij hier toch niet tussen he? xxx
En toen schreef ik terug: 'Huh nee, ik praat helemaal niet met Nick? Dat was misschien in november ofzo dat ik met hem omging. Sindsdien zeg ik wel nix meer tegen hem.' En toen gaf ze me toch nog steeds knuffels enzo. Echt vaag. En ze schreef een briefje terug, en ik kreeg er een stukje chocolade bij: 'Oh oke, want laatste tijd zegt hij vaak dingen over jou. Shana dit shana dat. Je weet wel. Maar dn is het goed. PS:IS DE CHOCOLADE LEKKER?'
En toen werd ik wakker. :'D