Auteur Topic: wat heb jij al eens genomen?  (gelezen 8843 keer)

Offline BellaSharon

Re: wat heb jij al eens genomen?
« Reactie #120 Gepost op: januari 16, 2012, 18:31:13 »
Alcohol, ik wil nog wel eens een keer spacecake eten

Offline Chimaera.

« Reactie #121 Gepost op: januari 17, 2012, 16:30:41 »
Alcohol, ik wil nog wel eens een keer spacecake eten
Dan zou ik eerst eens gewoon gaan blowen want spacecake kan echt hard aankomen. En het kan helemaal misgaan alstie niet goed gemixt is.

Offline Chimaera.

« Reactie #122 Gepost op: januari 17, 2012, 21:43:02 »
Ook darohoest capsules gehad. Opzich wel leuk. Word alleen nu kotstmisselijk als ik capsules zie.
lol (ik weet dat het niet zo heel veel zin heeft deze persoon te citeren, omdat hij/zij sinds augustus niet meer actief is geweest), ik moest even heel erg lachen toen ik dit zag. :')
Ik ben gestopt met die dingen te nemen (gewoon tegen het hoesten, niet als drugs), omdat ik van één zo'n kreng al helemaal wazig werd. En dat was niet zo handig omdat ik ze nam tijdens m'n tentamenperiode.

En @topic: naast alcohol en roken heb ik een paar maanden voor het eerst geblowd. Eerst vond ik er niet zo veel aan maar ben nu één keer goed stoned geweest en één keer stoned en dronken tegelijk, en dat was wel leuk. Maar het is niet iets wat ik regelmatig doe.

Offline Eline.

« Reactie #123 Gepost op: januari 27, 2012, 13:00:28 »
drank
wiet
xtc
paddo's
ghb
cocaine
speed
pure mdma

Offline Julia.

« Reactie #124 Gepost op: januari 29, 2012, 12:07:53 »
Alcohol
En 1x een soortvan trekje genomen van een sigaret, maar nee, vond het niks.

Verder (nog) niks, maar ik denk eigenlijk ook niet dat het er nog van gaat komen.
Als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk ook een beetje bang van drugs ;p

Ik vind overigens dat echt veel mensen al heel veel drugs hebben geprobeerd. Had dat nooit zo verwacht eigenlijk
« Laatst bewerkt op: januari 29, 2012, 12:10:54 door Julia. »

Offline Sacheride-emo

« Reactie #125 Gepost op: februari 12, 2012, 17:50:28 »
Appelsap, jus ,d orange  cola enz . en ik heb een keer punch gedronken toen ik 1 jaar was omdat ik dacht dat het siroop was dus ik schonk het zo in en ik wist echt niet wat het was maar mn moeder zij dat ik het wel lekker vond Hahaha FAILL  :klap:
Love The Life You Love life ;)

Offline ukkie

« Reactie #126 Gepost op: februari 12, 2012, 17:53:40 »
Appelsap, jus ,d orange  cola enz . en ik heb een keer punch gedronken toen ik 1 jaar was omdat ik dacht dat het siroop was dus ik schonk het zo in en ik wist echt niet wat het was maar mn moeder zij dat ik het wel lekker vond Hahaha FAILL  :klap:
niet stom bedoeld, maar waarom zou je opnoemen wat voor soort drinken je ooit hebt gedronken als dat standaard dingen zijn die veel mensen zouden drinken?
dan kan ik ook wel een hele lijst opnoemen met: appelsap, melk, water, thee, cola, ice tea, fanta... enz.

Offline DeGehangene.

« Reactie #127 Gepost op: maart 29, 2012, 13:39:50 »
Alcohol.
Weed.
En 1 keertje mdma.
Zou je hier even naar willen kijken? Je helpt me enorm :). http://www.meidenhoekje.nl/index.php?topic=63736.0

Ik was Hope.For.The.Hopeless

Offline supergirl

« Reactie #128 Gepost op: april 05, 2012, 16:08:46 »

Offline Anika_x

« Reactie #129 Gepost op: mei 19, 2012, 17:44:31 »
Alcohol, wiet, hasj, truffels