Auteur Topic: wat heb jij al eens genomen?  (gelezen 42885 keer)

Offline Chimaera.

• VIP
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • **
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat heb jij al eens genomen?
« Reactie #140 Gepost op: augustus 10, 2012, 08:14:11 »
alcohol.
ik wil wel een keer blowen. haha. maar ik weet niet zo goed of ik dat wel durf, ik ben bang voor hoe ik er op reageer.

Ik was ook altijd bang dat ik er verkeerd/raar op zou reageren omdat ik emotioneel best wel instabiel ben. De eerste keer dat ik 't probeerde heb ik maar een paar hijsjes genomen en toen dacht ik: 'Is dit het nou?' Ik voelde er helemaal niks van. De tweede keer was wel leuker, toen moest ik echt om alles lachen haha. Maar daarna werd ik keimoe dus dat is ook niet chill.
Ik blow nu regelmatig (wiet en hasj), niet heel vaak hoor, maar ik vind het effect van alcohol sowieso leuker. Hoewel je van (vooral) hasj wel heel lekker slaapt. :')
Ik heb nog nooit een nare reactie erop gehad trouwens.

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #141 Gepost op: augustus 10, 2012, 13:19:16 »
alcohol en ik heb ook wel eens een sigaretje gerookt. Ook wel eens geblowd, heb er nooit super veel van gemerkt behalve dat ik altijd zin kreeg in hamburgers. Dus ja, dan ga ik liever een hamburger eten zonder die joint ervoor.

Offline Nathx

• Forum Heldin
  • Land hup hup hol!
« Reactie #142 Gepost op: augustus 28, 2012, 22:59:34 »
Alcohol :")
Strong people always have their life in order.
Even with tears in their eyes,
they still manage to say
"I am okay",
with a smile.

Offline Ravenheart

• Forumprinses
  • Music describe, what word's cant.
« Reactie #143 Gepost op: september 07, 2012, 17:32:06 »
Alleen alcohol.

Offline Egeltje

• Blijvertje
  • Eendagsvlieg misschien
« Reactie #144 Gepost op: december 12, 2012, 00:42:01 »

-alcohol
-wiet, hasj
-xtc
-speed
-liquid (GHB)
-coke
-crack
-MDMA
-LSD
-2CB
-Rush (mephedrone)

We are the children of the night
We fight for the future of our nation
Lets come together and unite
Nothing's gonna stop us now!

Let the fire burn inside
Nobody can stop this generation
Cos we're the children o the night
Dont ever let them put u down!

Meidenhoekje.nl

« Reactie #144 Gepost op: december 12, 2012, 00:42:01 »

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ? ? ? ? ?
    • Michainyourarms
« Reactie #145 Gepost op: december 12, 2012, 00:43:26 »
alcohol.
sigaretten.
mdma.
I traced your love around a figure 8, I need you more than I can take.

Offline Peaches

• Babbelkous
« Reactie #146 Gepost op: december 12, 2012, 00:50:55 »
Ik heb onlangs voor het eerst lachgas geprobeerd. Verder ben ik nog altijd een heilig boontje, nog nooit gerookt, nog nooit dronken geweest en ook geen verdere drugs gebruikt.
Welcome to the inner workings of my mind

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #147 Gepost op: december 12, 2012, 01:09:29 »
Ik weet niet of ik hier al eens heb gepost, maar goed.  Ik heb buiten alcohol wiet, hasj, GHB, XTC en ketamine gebruikt. Sommigen ook in combinatie met elkaar, alleen XTC heb ik nooit gecombineerd.

Truffels en lachgas wil ik nog een keer proberen.

alcohol.
sigaretten.
mdma.

Ooo good  girl gone bad! Nee grapje hoor, maar ik herinner me wel een bericht van je dat je zei dat vrienden van je aan de xtc zaten en dat je het maar rotzooi vond, dat is dus wel verandert ;p. Mij hoor je niet oordelen, heb zelf ook wel eens wat gebruikt. Ben stiekem wel benieuwd hoe het was?

Ik heb onlangs voor het eerst lachgas geprobeerd. Verder ben ik nog altijd een heilig boontje, nog nooit gerookt, nog nooit dronken geweest en ook geen verdere drugs gebruikt.

Lachgas is ook slecht he. Echt, ik ben de laatste die zegt dat ik het dom vind om te gebruiken (lijkt me duidelijk als je naar mijn lijstje kijkt ;p) maar aangezien jij verder helemaal niet van de drugs bent misschien wel goed om te weten, lachgas is enorm onderschat. Veel mensen die verder niets van drugs moeten weten gebruiken wel een keer lachgas. Ik had overigens niet zo'n zin om dit te onderbouwen met allerlei wetenschappelijke websites oid, maar als je benieuwd bent moet je maar eens googlen. Misschien wist je dit ook wel allemaal hoor, en nam je het voor lief en wou je het gewoon een keertje proberen, maar liever een keer teveel dan te weinig gezegd.
« Laatst bewerkt op: december 12, 2012, 01:11:22 door Sanne »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
« Reactie #148 Gepost op: december 12, 2012, 01:13:35 »
Terwijl je lachgas neemt, voel je ook dat het facking slecht voor je is.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #149 Gepost op: december 12, 2012, 01:25:52 »

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ? ? ? ? ?
    • Michainyourarms
« Reactie #150 Gepost op: december 12, 2012, 03:02:18 »
Ik weet niet of ik hier al eens heb gepost, maar goed.  Ik heb buiten alcohol wiet, hasj, GHB, XTC en ketamine gebruikt. Sommigen ook in combinatie met elkaar, alleen XTC heb ik nooit gecombineerd.

Truffels en lachgas wil ik nog een keer proberen.

Ooo good  girl gone bad! Nee grapje hoor, maar ik herinner me wel een bericht van je dat je zei dat vrienden van je aan de xtc zaten en dat je het maar rotzooi vond, dat is dus wel verandert ;p. Mij hoor je niet oordelen, heb zelf ook wel eens wat gebruikt. Ben stiekem wel benieuwd hoe het was?

XD Achja, meningen kunnen veranderen toch, zeker als je ineens met andere mensen omgaat dan vroeger. haha. ik ging vroege ralleen met mensen om die echt tegen drugs waren (zoals mn ex. ook al gebruikt hij nu ook xDD)
Maar ik vond mdma wel leuk, ik werd er heel vrolijk en verliefd van. Lastig uit te leggen, maar ik vond alles prachtig wat ik zag en ik zei tegen iedereen hoe lief ze wel niet waren en hoe leuk ik ze wel niet vond. Werd er ook heel knuffelig van en toen de kat van de persoon bij wie we thuis waren bij mij kwam zitten was ik helemaal gelukkig, die ging me de hele tijd kopjes geven en ik was heeeleeeemaaaal blij ermee. :'D. En de seks als je mdma hebt gebruikt... holyshit... beste seks ever :'D
Andere drugs wil ik verder niet proberen eigenlijk.

Ik ben ook echt gegaan van ik drink af en toe een drankje naar, ik ben bijna elk weekend wel dronken :'D. En van ik rook niet, wil ik ook niet, naar gewoon een roker. En van ik haat drugs en wil ze nooit gebruiken naar, drugs boeien me niet zoveel of iemand het gebruikt en heb een keer mdma gebruikt. xD
« Laatst bewerkt op: december 12, 2012, 03:11:38 door Micha »
I traced your love around a figure 8, I need you more than I can take.

Offline Peaches

• Babbelkous
« Reactie #151 Gepost op: december 12, 2012, 07:29:20 »
Op de mobiele versie van MH kan ik niet citeren maar dit berichtje is een reactie op hetgeen na mij is gezegd, haha.

Ik ben in principe niet per se tegen drugs. Ik heb gewoon nooit de behoefte gevoeld om het te gebruiken. Ik weet ook niet waar jullie lezen dat ik beweer dat lachgas zonder risico's is of onschadelijk, want dat stelde ik niet. :p Voordat ik het deed heb ik even het internet afgestruind naar allerlei websites met risico's en bijwerkingen en het toen pas gedaan. Maargoed, gezien lijstjes van alle andere leden (o.a. MDMA) hoef ik me verder niet te verantwoorden aangezien ik nog aan de 'light' drugs heb gezeten, haha. Ik voelde overigens niet tijdens het gebruik dat het zo slecht was, maargoed, gezien het feit dat er nog nooit met mijn hersenen is geklooid (nooit dronken geweest etc.) en toen ineens wel was het voor mij simpelweg een hele openbaring. Ik vond het wel fijn, ofzo. Het voelde prettig om de controle te verliezen.

Het enige waar ik wel echt op tegen ben en blijf is roken. Niet vanwege de risico's of de vergrote kans op longkanker o.i.d. (zou een beetje hypocriet zijn als ik dan wel een ietsjepietsje zou experimenteren met drugs), puur omdat ik het vies vind.

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
« Reactie #152 Gepost op: december 12, 2012, 12:53:58 »
Hee, ik proef een beetje verdediging in jouw berichtje.
Volgens mij hebben Sanne en ik dit nooit zo bedoeld. Zij vond het grappig om te zien, omdat het even 'uit' het beeld was wat zij bij jou had en ik deelde puur mijn ervaringen met lachgas (dat ik echt voelde dat het naast het 'leuke en keigrappige' ook echt slecht voor je was. Een vriend van mij had ditzelfde gevoel ook.)
Wij zien jou absoluut niet als 'Wow, heb je dat gedaan? Wat slecht.' Niet in het minste.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #153 Gepost op: december 12, 2012, 13:24:57 »
Precies Becca, het was uit het beeld, en ik vind het ook niet raar/slecht/dom. Ik ben de laatste tegen wie iemand zich moet verantwoorden over het 1 keer gebruiken van lachgas.  En Chantal, je stelde inderdaad niet dat lachgas zonder risico's is of onschadelijk, ik zei ook zelf van:
Misschien wist je dit ook wel allemaal hoor, en nam je het voor lief en wou je het gewoon een keertje proberen, maar liever een keer teveel dan te weinig gezegd.
En dat, + het feit dat je verder niets gebruikt en ook matig bent met alcohol was de reden dat ik het zei, zie hieronder.
Echt, ik ben de laatste die zegt dat ik het dom vind om te gebruiken (lijkt me duidelijk als je naar mijn lijstje kijkt ;p) maar aangezien jij verder helemaal niet van de drugs bent misschien wel goed om te weten, lachgas is enorm onderschat.

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #154 Gepost op: december 12, 2012, 13:31:59 »
XD Achja, meningen kunnen veranderen toch, zeker als je ineens met andere mensen omgaat dan vroeger. haha. ik ging vroege ralleen met mensen om die echt tegen drugs waren (zoals mn ex. ook al gebruikt hij nu ook xDD)
Maar ik vond mdma wel leuk, ik werd er heel vrolijk en verliefd van. Lastig uit te leggen, maar ik vond alles prachtig wat ik zag en ik zei tegen iedereen hoe lief ze wel niet waren en hoe leuk ik ze wel niet vond. Werd er ook heel knuffelig van en toen de kat van de persoon bij wie we thuis waren bij mij kwam zitten was ik helemaal gelukkig, die ging me de hele tijd kopjes geven en ik was heeeleeeemaaaal blij ermee. :'D. En de seks als je mdma hebt gebruikt... holyshit... beste seks ever :'D
Andere drugs wil ik verder niet proberen eigenlijk.

Ik ben ook echt gegaan van ik drink af en toe een drankje naar, ik ben bijna elk weekend wel dronken :'D. En van ik rook niet, wil ik ook niet, naar gewoon een roker. En van ik haat drugs en wil ze nooit gebruiken naar, drugs boeien me niet zoveel of iemand het gebruikt en heb een keer mdma gebruikt. xD

Haha ja meningen kunnen zeker veranderen, vond het alleen grappig om te zien omdat wat een beetje anti-drugs berichtjes van je nog heel scherp in mijn geheugen stonden van niet heel lang geleden. Maar als je alleen maar om je heen hoort ''drugs is slecht'' vind je dat vaak zelf ook, dat heb ik tot mijn 15e ongeveer ook gehad maar op mijn 16e begon ik het toch wel interessant te vinden. Roken hetzelfde, op mijn 14e/15e vond ik roken slecht. dom en vies en op m'n 16e ben ik zelf gaan roken. En het gevoel wat je bij mdma omschrijft, o zo fijn is dat he. Het voelen is altijd anders dan een omschrijving en inderdaad lastig uit te leggen, maar heb zelf 2 keer xtc gebruikt dus ik ken het.  Dus de conclusie is dat ik je eigenlijk juist precies begrijp, haha.

edit; sorry dubbelpost. ik zat even te kloten met al die quotes.

Offline Peaches

• Babbelkous
« Reactie #155 Gepost op: december 13, 2012, 12:15:54 »
Hoi, weet ik, alleen ik vond het een beetje onnodig dat erop gereageerd werd denk ik. Als ik lees wat anderen allemaal typen (XTC, paddo's) en daar maakt niemand zich druk om (wordt niet op ingegaan - ik heb trouwens het hele topic doorgespit of dit inderdaad zo is dat alleen ik erop werd aangesproken en ja, dat is zo :p), maar als ik een keer iets probeer moet ik op de gevaren gewezen worden.. Ik voelde me een beetje bemoederd. Ik weet wat ik doe. :)

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #156 Gepost op: december 14, 2012, 22:37:27 »
Njah, ik snap niet zo goed waarom je zo negatief gereageerd.. Ik geloof je graag dat nergens anders iets is gezegd, maar jouw berichtje las ik toevallig en de combinatie van dat lachgas over het algemeen onderschat is + dat je nog nooit wat dan ook hebt gebruikt en zelfs nog nooit dronken was geweest was wel het waarschuwen waard, vind ik. Je vat het erg persoonlijk op en zo was het niet bedoeld.

edit; Overigens, om nog eens te benadrukken dat het echt niet persoonlijk was, in dit: http://www.meidenhoekje.nl/index.php/topic,63186.0.html topic heb ik hele verhalen met tips neer gezet, terwijl diegene er niet om had gevraagd. Gewoon even om aan te geven dat ik echt niet denk o-Chantal-is-zo-dom-die-heeft-tips-nodig.
« Laatst bewerkt op: december 14, 2012, 22:44:12 door Sanne »

Offline mariekjens.

« Reactie #157 Gepost op: februari 03, 2013, 20:20:57 »
Ik heb echt al 3 jaar geen alcohol gedronken en al 4 jaar ofzo niet geblowd en gisteren besloot ik om het toch weer eens te proberen. En het viel zoooo slecht. Ik heb 5 minuten heel hard gelachen en daarna werd ik zo duizelig, echt zon combinatie van ik val bijna flauw en ik zit op een draaimolen in een speeltuin die heel hard kan en ik zit vastgebonden. En dat heeft 40 minuten geduurd. Toen ik besloot dat ik beter kon gaan slapen ging het weg.

Nou, dat doe ik dus nooit meer. Ik ben beter af als straight edger :')

Offline Chimaera.

• VIP
  • **
« Reactie #158 Gepost op: februari 03, 2013, 21:51:44 »
Ik ben beter af als straight edger :')
Je rookt nu toch? :p

Ik heb echt nog nooit zo'n reactie gehad van wiet, gelukkig. Vind het meestal niet zo boeiend.

Offline mariekjens.

« Reactie #159 Gepost op: februari 03, 2013, 22:43:39 »
Nee daar ben ik ook weer mee gestopt want daar werd ik misselijk van :')