Niet te veel aankomen, want dat maakt het erger en je krijgt er later wondjes van. En tea tree dingen helpen opzich wel, dat is niet zo heel agressief zeg maar. En van vet word je huid vetter, gaat het meer talg dingen maken en daardoor krijg je puistjes. Maar het is niet zo dat als je nooit meer chocola en hamburgers eet dat het dan weg gaat hoor. Het is gedeeltelijk wel een fabeltje. Maar ja ik had daar vroeger heel veel last van. Het enige wat gewerkt heeft was de pil haha.
Als het mooi weer wordt kun je ookgaan zonnen ;DDat werkt ook.Vooral op het strand.Zon en zand Injenaad <3 xD
Ik ging vroeger ook altijd in de zon zitten, en eerst heb je ook het idee van hey, dit helpt, maar dan erna wordt het alleen maar erger.Bij sommige mensen kan het misschien helpen, maar vaak heeft het ook het tegenovergestelde effect.
Uhm 2x in de week ofzo zo'n scrub spul is goed.cremes weet ik niet wat goed is. ik heb vanalles geprobeert maar werkt allemaal niet =')En wat 't erger maakt is:- Chocolade- mayonaise- Kaas- pinda'sdus daar beter vanaf blijven