Auteur Topic: tongpiercing  (gelezen 953 keer)

Offline laraisalive

Re: tongpiercing
« Reactie #20 Gepost op: augustus 13, 2009, 14:39:25 »
ze zeggen toch altijd dat een tongpiercing het minst pijnlijke is van allemaal ?

dat heb ik al zo vaak gehoord, en ik geloof het nu ook. maar het is.. té vreemd! je tong is een spier! en dan is het niet pijnlijk als je er een piercing doorgeschoten krijgt?! wattefak.
I have crossed oceans of time to find you

Offline SandyMauryMichiel

« Reactie #21 Gepost op: augustus 13, 2009, 16:37:17 »
nee en weetje waarom paperplanes.

ze doen een tang op je tong wat een beetje zeer doet, en in die tang zit een rondje waar de naald ofzoiets ingaat voor t gaatje in je tong ( piercing dus) en door die tang doet t in t midden waar de naald in moet geen pijn, omdat je je spier aanspant voor die tang.

't enige wat een klein beetje pijn doet is die tang.

maar zit jij daar bij een piercen en denk jij oh kut een tongpiercen doet pijn ja dan heb je heel veel pijn.

Offline .LetsGetLaut

« Reactie #22 Gepost op: augustus 13, 2009, 20:50:07 »
Mijn tongpiercing zat er zo in. Van die tang voelde ik amper wat, en de naald die er door heen ging viel ook mee. Echt niet bang zijn voor de pijn. Het doet al amper pijn, en het steekje die je voelt is het waard. Daarbij, zodra je de pijn voelt, zit de naald er al doorheen en heb je eigenlijk al geen pijn meer.
Eerste 5 dagen kon ik niet praten en niet eten. Heel kut.
Na 5 dagen heb ik gebbqued. Dus stokbrood (hard) en vlees en shizzle gegeten. Ging alweer prima.
Na 6 dagen heb ik mijn eigen staafje verwisseld naar 14 mm. (Het staafje dat je er in krijgt is 22, voor de zwelling.)
Heb amper zwelling gehad, daarom al zo snel verwisseld.
Nou. Nu voel ik niet eens meer dat ik hem heb. Het is wel een fijn gevoel.

Ohja. De eerste 4 dagen dacht ik alleen maar: 'Waar de FUCK ben ik aangebonnen, kloteding, hij gaat er NU uit.'
Het is vreselijk irritant. Maar het is het allemaal waard.

ze doen een tang op je tong wat een beetje zeer doet, en in die tang zit een rondje waar de naald ofzoiets ingaat voor t gaatje in je tong ( piercing dus) en door die tang doet t in t midden waar de naald in moet geen pijn, omdat je je spier aanspant voor die tang.

Dat is niet waar, je hebt juist meer pijn als je je tong aanspant, als je hem ontspant voel je nauwelijks wat.
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2009, 20:55:14 door Laut™ »
Second star to the right, and straight on till morning

« Reactie #23 Gepost op: augustus 14, 2009, 07:26:26 »
laut het ligt er ook aan hoelang je tong is, als je een kleinere tong hebt moet je je tong echt wel aanspannen.dat had ik ook.

en wel raar zeg dat jij de eerste 5 dagen niet kon eten ;O
Ik kon na 22 uur alweer eten ;O.

en mogt jij 'm al zo snel veranderen ja?

« Reactie #24 Gepost op: augustus 14, 2009, 14:15:18 »
ik hem 'm vandaag na 1 week en 1 dag toch maar verandert na de kleine.
ik voel nu geen pijn dus 't zal wel goed zijn.
en kan nu nog beter eten!

Offline .LetsGetLaut

« Reactie #25 Gepost op: augustus 14, 2009, 14:59:23 »
Ik heb een hele dunnen tong, en toen die 22 mm staaf er nog inzat had ik zeker 8mm ruimte over. Was dus veel te lang, en ik had bijna geen zwelling.
Heb zelf mijn kortere staafjes gekocht, wilde niet gebonden zitten aan de 2 weken met zo'n enorm ding in m'n mond, dus heb 'm inderdaad na 6 dagen al verwisseld.

Ik kon echt niet eten. Heb 5 dagen aan babyvoeding gezeten (en 2 kilo kwijt geraat. maar dat zit er alweer aan.) wat echt niet te vreten is.
Second star to the right, and straight on till morning

« Reactie #26 Gepost op: augustus 14, 2009, 15:46:38 »
had je toen op een gegeven moment geen spijt van oh shit wat heb ik gedaan?

Dit is de tweede keer dat ik mijn tongpiercing heb ik heb inderdaad ook alleen de eerste dag een beetje zwelling gehad ma na 22 uur kon ik gewoon weer eten omdat die dit keer lekker verder naar achter gepierct was dan de vorige keer in gran canaria. maar toen ik m vorig jaar in gran canaria liet piercen wassie hellemaal ontstoken nu zei die piercer van vorige week dan hebben ze verkeerde spullen gebruikt ! ;O Lekker genaait.

maar nu heb ik m straks ook verwisseld zelf had van de piercer al een kleiner staafje meegekregen omdat ik hem in heerlen heb laten piercen en zelf in hilversum woon. dus kon moeilijk terug gaan.

maar ik heb er nu totaal geen last van voel m niet eens meer zitten.

hoelang heb jij m nu al laut?