Mijn tongpiercing zat er zo in. Van die tang voelde ik amper wat, en de naald die er door heen ging viel ook mee. Echt niet bang zijn voor de pijn. Het doet al amper pijn, en het steekje die je voelt is het waard. Daarbij, zodra je de pijn voelt, zit de naald er al doorheen en heb je eigenlijk al geen pijn meer.
Eerste 5 dagen kon ik niet praten en niet eten. Heel kut.
Na 5 dagen heb ik gebbqued. Dus stokbrood (hard) en vlees en shizzle gegeten. Ging alweer prima.
Na 6 dagen heb ik mijn eigen staafje verwisseld naar 14 mm. (Het staafje dat je er in krijgt is 22, voor de zwelling.)
Heb amper zwelling gehad, daarom al zo snel verwisseld.
Nou. Nu voel ik niet eens meer dat ik hem heb. Het is wel een fijn gevoel.
Ohja. De eerste 4 dagen dacht ik alleen maar: 'Waar de FUCK ben ik aangebonnen, kloteding, hij gaat er NU uit.'
Het is vreselijk irritant. Maar het is het allemaal waard.
ze doen een tang op je tong wat een beetje zeer doet, en in die tang zit een rondje waar de naald ofzoiets ingaat voor t gaatje in je tong ( piercing dus) en door die tang doet t in t midden waar de naald in moet geen pijn, omdat je je spier aanspant voor die tang.
Dat is niet waar, je hebt juist meer pijn als je je tong aanspant, als je hem ontspant voel je nauwelijks wat.