Auteur Topic: Als het de omgekeerde wereld was.  (gelezen 842 keer)

Offline CHANINE.

Als het de omgekeerde wereld was.
« Gepost op: september 14, 2009, 23:19:43 »
Eigenlijk zit ik na te denken.. Waarom helpen die vieze huppelkutjes, die sloeries en die make up mutsen niet om anderen, onzekere mensen te helpen?

Dat zou serieus een stuk beter zijn, maar goed, dat was maar een rare droom van me, want ja, ze zullen nooit veranderen.

Want ja, eigenlijk zijn al die meisjes,

Allemaal wandelende lustobjecten en verblind door het idee dat je alleen mooi bent als anderen het zeggen, als je gezicht vol geplamuurd zit met middeltjes en slakkenslijm. Als je iemand de grond in boort, om zijn/haar uiterlijk, en stiekem stik jaloers bent op het feit dat diegene wel gelukkig in de liefde kan zijn en jij niet.

(Ja, dat is een stukje van mezelf, er word op je neergekeken als je een vriendje hebt, en alle sletjes, wijven die worden aanbeden, hebben geen enkele relatie langer dan 3 maanden, hoe kan dat toch? )

Juist, mijn mening is dat je niet gelukkig zult zijn als je ''mooi'' bent, of dat je lelijk bent.

Je bent pas mooi als je jezelf mooi vind, en jezelf laat zien zoals je bent. En niet als een irritant persoon alle aandacht probeert op te slorpen die er te krijgen valt.

En nu jullie, hoe denken jullie erover, zijn jullie het met me eens, of hebben jullie hier een compleet andere mening over?

Denken jullie dat de zogenaamde 'sletjes, neerkijkers etc.' gewoon onzeker zijn, en aandacht zoeken.

Of hebben jullie een andere verklaring?

(Dit is meningsgevormd, NIET gebaseerd op iemand van mh of dergelijke.)
People hate me, But I really don't care, they just make me famous.

Offline NATHALIE

Re: Als het de omgekeerde wereld was.
« Reactie #1 Gepost op: september 14, 2009, 23:23:23 »
ach kind.
wat hebben die kutkindjes uit je klas nou weer gedaan? ;x

nee je hebt groot gelijk. Volgens mij zijn ze serieus zelf onzeker. En jaloers, dat jij gewoon facking bijna een jaar een vriend hebt! =D hahah
Just because it didn't last forever, doesn't mean it wasn't worth it.

Offline Nina

« Reactie #2 Gepost op: september 15, 2009, 07:19:25 »
Amen meer kan ik niet zeggen.

Het is gewoon zo frustrerend soms dat de meiden die het nepst zijn, toch het geliefst (maar daarbij ook weer het gehaatst) zijn.
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline Elke.

« Reactie #3 Gepost op: september 15, 2009, 09:52:58 »
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens.
En dan heb je ook nog van die domme kinderen die achter hun rug om ze helemaal afzeiken en niet mogen.
Maar zo gauw ze er bij zijn zijn ze o zo leuk en doen ze alles op maar aardig gevonden te worden door hun.
Daar heb ik misschien nog wel een grotere hekel aan.

Offline STEPHH.

« Reactie #4 Gepost op: september 15, 2009, 15:18:24 »
nee maar kijk het is heel simpel het zit zo.
alle kutterige mensen die ontzettend arrogant zijn en veel aandacht trekken zijn niet de persoon die ze zich voordoen. dat zijn ze niet écht, dat is hun masker. geloof me. van binnen zijn ze ook heel onzeker maar dat proberen ze te verbergen met dat masker. die mensen moeten gewoon nog heel veel over zichzelf leren en als het goed is komt dat nog wel maar dat zou nog wel eens lang kunnen gaan duren.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Jolien.

« Reactie #5 Gepost op: september 15, 2009, 16:04:39 »
"En nu jullie, hoe denken jullie erover, zijn jullie het met me eens, of hebben jullie hier een compleet andere mening over?"
toen ik dat las dacht ik, als ik zeg dat ik het oneens ben dat je me zou doodschieten o.o
/srry bedoel ik niet zo maar 't kwam wel zo over bij me
maar, volgens mij zijn die meisjes ook onzeker over zichzelf en daarom dat ze ze zich zo gedragen, en zoveel make-up op doen
en kijken neer op 'lelijkere' meisjes omdat ze zelf niet willen dat het bij hun gebeurd. niet echt een antwoord maar zo denk ik erover

Offline Anne.x

« Reactie #6 Gepost op: september 15, 2009, 19:09:28 »
ik ben het met je eens,

die meiden doen zo alleen maar omdat ze zo onzeker zijn en jaloers zijn op andere meiden die vrienden hebben die voor hun klaar staan en een geweldig vriendje hebben.

Offline Nina

« Reactie #7 Gepost op: september 15, 2009, 19:16:53 »
Maar is die onzekerheid een goede reden?
Ik persoonlijk vind het absoluut geen excuus.
Er zijn genoeg onzekere mensen, maar dat geeft ze het recht neit om het zelfvertrouwen van een ander de grond in te boren.

I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline STEPHH.

« Reactie #8 Gepost op: september 15, 2009, 20:40:52 »
nee maar kijk, je moet maar zo denken: je wordt nooit overreden door een degelijke wagen.
en dat doen die mensen alleen maar om zichzelf beter te proberen te voelen omdat ze zich dat eigenlijk niet voelen. zegmaar.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Sanne

« Reactie #9 Gepost op: september 15, 2009, 20:45:32 »
Ik heb een hekel aan arrogante mensen, doe lekker normaal. Maar ik ken ook wel mensen die in eerste instantie enorme arrogante huppelkutten lijken, maar als je ze beter kent zijn ze wel aardig, dus dat is dan weer een vooroordeel.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Vera.

« Reactie #10 Gepost op: september 16, 2009, 07:49:14 »
Ik heb aan de meeste huppeltjes eigenlijk geen hekel. Ze zijn  opzich wel aardig. Tuurlijk als je kijkt naar de middelbare school & basisschool zijn ze fucking verwaand, arrogant ect. Ik zit nu op mbo en je ziet dat je meisjes veranderd zijn. Gewoon zoals ieder ander. Het enige aan wie ik nu nog een fucking hekel heb zijn die hardcore kampertjes & die fucking fake huppels. Zo van: ' Ik wil huppel zijn, maar 't lukt me niet. ' :')
Be loved but never love. Attatch but never combine. Trip but never fall. To be broken is better than shattered. Tell him of your strength but never of your past. be trustworthy but never trust. Be cracked but never open.

Offline HEARTBEAT.

« Reactie #11 Gepost op: september 16, 2009, 17:54:14 »
Iedereen weet dat zelfs de huppelkuten en de populairste meisjes van de school zich wel eens kut voelen enzo. Maar ik geloof niet dat ze jaloers zijn op mij, zegmaar. Welk meisje wil nou niet aandacht van alle jongens enzo? En ik ken ook huppels die al best lang een vriendje hebben. Of huppels die eigenlijk nooit met een jongen bezig zijn.
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline xMusiclove.

« Reactie #12 Gepost op: september 16, 2009, 20:08:29 »
Ik denk eigenlijk niet dat hij bij allemaal zo is, doordat ze onzeker zijn. Sommige mensen zíjn gewoon van zichzelf arrogant, vinden zichzelf beter, hebben een grote mond of ze hebben dat bijv. van thuis meegekregen. Er zijn vast veel mensen die zich op een bepaalde manier gedragen doordat ze eigenlijk onzeker zijn. En ergens kun je dat ook wel aan die mensen merken, maar dat zal echt niet de reden bij allemaal zijn. Dan zou eigenlijk iedereen zich op een bepaalde manier gedragen doordat ze onzeker zijn.

Offline AUTUMN

« Reactie #13 Gepost op: september 16, 2009, 20:14:39 »
toen ik vorig jaar in een klas kwam, en hoorde dat ik bij twee meisjes kwam die ook zo bekend stonden, keek ik er echt enorm tegen op. onze school heeft veel van die meisjes die mooi zijn, dat wéten en zich beter voelen dan anderen. die roddels boven de waarheid stellen. leven van hun eigen waarheid. maar toen ik die twee meisjes leerde kennen, waren ze totaal níet zo. eentje is zo gek als een deur en zo eerlijk als het maar kan, het andere meisje is juist heel verlegen van zichzelf en aardig. ik denk dus echt, als je de persoon achter dat beeld leert kennen, het allemaal best meevalt. nu zit ik in meerdere klassen, en in elke klas heb ik wel weer zo'n meisje die er ook zo om bekend staat. maar met die meisjes heb ik nog nul aanvaringen gehad, oke, met eentje. maar dat is een ongelooflijke betweter en daar kan ik niet tegen. ik weet niet, je kent die mensen niet, hoe kun je ze dan zo beschrijven? oke, ze kijken je misschien arrogant aan, maar achter die blik zit ook een persoon weetjewel. ik bedoel, mensen hebben ook vaak een eerste indruk van mij dat ik arrogant ben, maar als ze me dan leren kennen zeggen ze dat ze me dat eigenlijk helemaal niet vinden.

Offline Eline.

« Reactie #14 Gepost op: september 17, 2009, 00:21:25 »
''Alternatieve'' mensen kijken ook op huppelkutten neer? Tuurlijk heb je huppelkutten die roddelen en teveel make-up dragen. Zulke (bijvoorbeeld) emo's zijn er ook. Ik vind het altijd raar dat alternatieve mensen iemand direct een huppelkut noemen wanneer diegene kleren draagt die in de mode zijn. Of zeggen dat ze onorgineel zijn, nee, emo's zijn orgineel, zie een groep lopen en ze lijken allemaal op elkaar. Net zoals huppelkutten. Om het even duidelijk te maken, ik ben niet tegen emo's en ook niet tegen huppelkutten. Je hebt arrogante huppelkutten en arrogante alternatieve mensen. En arrogante mensen zijn meestal best onzeker, als je ze wat beter leert kennen zijn ze vaak heel aardig.

Offline Sayuri

« Reactie #15 Gepost op: september 17, 2009, 00:25:21 »
''Alternatieve'' mensen kijken ook op huppelkutten neer? Tuurlijk heb je huppelkutten die roddelen en teveel make-up dragen. Zulke (bijvoorbeeld) emo's zijn er ook. Ik vind het altijd raar dat alternatieve mensen iemand direct een huppelkut noemen wanneer diegene kleren draagt die in de mode zijn. Of zeggen dat ze onorgineel zijn, nee, emo's zijn orgineel, zie een groep lopen en ze lijken allemaal op elkaar. Net zoals huppelkutten. Om het even duidelijk te maken, ik ben niet tegen emo's en ook niet tegen huppelkutten. Je hebt arrogante huppelkutten en arrogante alternatieve mensen. En arrogante mensen zijn meestal best onzeker, als je ze wat beter leert kennen zijn ze vaak heel aardig.

Precies.

Offline Nina

« Reactie #16 Gepost op: september 17, 2009, 08:13:15 »
Er wordt hier wel flink met stereotypen en met hokjesplaatsting gesmeten...
Typisch. Dat is vaak het grootste probleem.

Offline PROMISED.

« Reactie #17 Gepost op: september 17, 2009, 20:56:33 »
oke, met eentje. maar dat is een ongelooflijke betweter en daar kan ik niet tegen.

WIE?
if it's worth having it's worth fighting for

Offline Eline.

« Reactie #18 Gepost op: september 17, 2009, 21:42:20 »
Er wordt hier wel flink met stereotypen en met hokjesplaatsting gesmeten...
Typisch. Dat is vaak het grootste probleem.
Hokjesdenken is niet erg, dat is mensenlijk. Het probleem is de vooroordelen.

Offline AUTUMN

« Reactie #19 Gepost op: september 19, 2009, 22:17:24 »
WIE?
mevrouw vleugels. jouw oud klasgenootje.