Eigenlijk zit ik na te denken.. Waarom helpen die vieze huppelkutjes, die sloeries en die make up mutsen niet om anderen, onzekere mensen te helpen?
Dat zou serieus een stuk beter zijn, maar goed, dat was maar een rare droom van me, want ja, ze zullen nooit veranderen.
Want ja, eigenlijk zijn al die meisjes,
Allemaal wandelende lustobjecten en verblind door het idee dat je alleen mooi bent als anderen het zeggen, als je gezicht vol geplamuurd zit met middeltjes en slakkenslijm. Als je iemand de grond in boort, om zijn/haar uiterlijk, en stiekem stik jaloers bent op het feit dat diegene wel gelukkig in de liefde kan zijn en jij niet.
(Ja, dat is een stukje van mezelf, er word op je neergekeken als je een vriendje hebt, en alle sletjes, wijven die worden aanbeden, hebben geen enkele relatie langer dan 3 maanden, hoe kan dat toch? )
Juist, mijn mening is dat je niet gelukkig zult zijn als je ''mooi'' bent, of dat je lelijk bent.
Je bent pas mooi als je jezelf mooi vind, en jezelf laat zien zoals je bent. En niet als een irritant persoon alle aandacht probeert op te slorpen die er te krijgen valt.
En nu jullie, hoe denken jullie erover, zijn jullie het met me eens, of hebben jullie hier een compleet andere mening over?
Denken jullie dat de zogenaamde 'sletjes, neerkijkers etc.' gewoon onzeker zijn, en aandacht zoeken.
Of hebben jullie een andere verklaring?
(Dit is meningsgevormd, NIET gebaseerd op iemand van mh of dergelijke.)