Poll

ben je het met de stelling eens of oneens?

eens
oneens
twijfel
snap de stelling niet

Auteur Topic: Stelling: homoseksualiteit is onnatuurlijk.  (gelezen 3856 keer)

Offline Micha

Re: Stelling: homoseksualiteit is onnatuurlijk.
« Reactie #60 Gepost op: juni 07, 2011, 17:52:47 »
Niet alles wat aangeboren is 'gebeurd' (om het maar even zo te zeggen.) gelijk he.

Maar ik zei ook niet dat ik denk dat het aangeboren is. Al vind ik dat het meest logische klinken.
Ik weet het alleen niet, want ik heb geen verstand van die dingen.

Offline Kelly.

« Reactie #61 Gepost op: juni 07, 2011, 17:54:10 »
Niet alles wat aangeboren is 'gebeurd' (om het maar even zo te zeggen.) gelijk he.

Maar ik zei ook niet dat ik denk dat het aangeboren is. Al vind ik dat het meest logische klinken.
Ik weet het alleen niet, want ik heb geen verstand van die dingen.
Ik ook niet. Ik DENK dat het niet is aangeboren.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Em.

« Reactie #62 Gepost op: juni 08, 2011, 16:42:58 »
@hierboven

Nou, in mijn ogen ontwikkeld iemand dat. Het is niet van dat als je geboren bent dat je gelijk door hebt dat je homoseksueel bent. Als het aangeboren is zou het in je DNA moeten staan en dat staat het niet. Er staat ook niet in dat je hetero bent. Dus eigenlijk ben je, totdat je daar helder over kunt nadenken, niks. Ben je neutraal, misschien dat dan al wel bepaald is dat je hetero of homo bent, maar dan kun je het eigenlijk pas weten als je daar helder over na kunt denken. En als het aangeboren is, hoe verklaar je dan dat sommige mensen er pas op oude leeftijd achter komen?

Oneens.