* Als mensen op msn reageren met alleen maar 'oh' of 'oke' of 'kj'. Vooral als ik zo'n superlang verhaal heb getypt.
* Als in me vinger opsteek in de klas en de leraar of lerares geeft alle anderen wel de beurt voor een vraag en ze zien mij zogenaamd 'over het hoofd'. Naah sorry maar dan meen ik echt dat ik ontplof.
* Als ik iets geef wat ze bijvoorbeeld nodig hadden of dat ze kwijt waren, en ik alleen maar 'oh' te horen krijg. Lach dan op z'n minst even. Laat zien dat je het kan waarderen.
* Mensen die menen dat ze meer zijn.
* Als mensen bij de kluisjes je echt aan de kant duwen om erbij te kunnen. Vraag het dan even als je er langs wilt.
* Mensen van 11 t/m 15 jaar die erbij lopen als hoeren en zich ook zo gedragen/roken.
* Ruzie en schreeuwen.
* Als de leraar/lerares denkt dat hij of zij meer is en meer bij je mag doen omdat ze leraar zijn.
* Kinderen die overal, waar dan ook moeten opvallen.
* AaLLs jéèéê SoOwwW PraÂt CaNnnN IiiICk* OooWkc NieE TeGUh.
* Mensen die 'r+r?

$)' gaan vragen op msn of in de titel/beschrijving op hyves zetten. Kansloos.
* Mensen die zeggen zovan: 'Ooooh die is irritant! Ik word er gek van!' zeggen terwijl ze zelf ook zijn om gek van te worden.
* Ruzie zoeken op de fiets of uitschelden op de fiets. Stoer hoor, vooral als je meer kinderen erbij gaan halen en het niet recht in je gezicht kunnen zeggen.
* Mensen die hun vrienden erbij gaan halen als ze ruzie met iemand hebben. Als je toch zo stoer bent, los het dan ook zelf op, kthxbye.
Zoooo :')