Auteur Topic: Orgaandonor.  (gelezen 774 keer)

Offline Walser

Re: Orgaandonor.
« Reactie #20 Gepost op: oktober 18, 2009, 21:00:35 »
Nou ik ben 24 en ben geen orgaandonor.
Het kan egoistisch zijn, maar het zijn MIJN organen.
Ik wil ook geen organen van iemand anders mocht het nodig zijn ;)
-x- Annemiek

Offline Chimaera.

« Reactie #21 Gepost op: oktober 18, 2009, 21:34:12 »
Ik ben geen donor. Ik denk vooral uit luiheid. Misschien moet ik dat formulier 'ns gaan invullen.. Maar ik vind het ook een beetje eng. Ik wil sowieso m'n hart niet doneren. Erg hè? Beetje bijgelovig. :p
Maar ik wil het ook niet aan m'n familie overlaten. Dat lijkt me erg.. Dan zijn ze al zo aan het rouwen (althans, dat mag ik hopen, als ik dood ben :p), en dan moeten ze nog zo'n moeilijke beslissing maken.

Nouja, ik vind het moeilijk.

Offline Aegis

« Reactie #22 Gepost op: oktober 18, 2009, 21:51:59 »
Ik ben geen donor. Ik denk vooral uit luiheid. Misschien moet ik dat formulier 'ns gaan invullen.. Maar ik vind het ook een beetje eng. Ik wil sowieso m'n hart niet doneren. Erg hè? Beetje bijgelovig. :p
Maar ik wil het ook niet aan m'n familie overlaten. Dat lijkt me erg.. Dan zijn ze al zo aan het rouwen (althans, dat mag ik hopen, als ik dood ben :p), en dan moeten ze nog zo'n moeilijke beslissing maken.

Nouja, ik vind het moeilijk.

jou hart is al van mij! :O
MAG JE NIET WEGGEVEN AAN IEMAND ANDERS :o

Offline mirage.

« Reactie #23 Gepost op: oktober 18, 2009, 22:01:04 »
volgensmij moeten artsen altijd een eed afleggen, dat ze bij iedereen zoveel mogelijk hun best doen om die patiënt zn leven te redden.
maar daar kan ik naast zitten.

klopt, maar of ze het doen is een tweede...

Offline MleentJee

« Reactie #24 Gepost op: oktober 18, 2009, 22:12:20 »
Ik zou het zekerweten doen.
Ben nog maar 15, maar ik vraag dat formulier meteen aan met een dikke keuze 1 erop!
Waarom zou je het niet doen?
je bent dood, en je kunt er zoveel mensen mee helpen.
ik vind keuze 2 eigenlijk waardeloos, waarom zouden je nabestaanden daarover beslissen, die weten niet hoe jij er echt over denkt, en als jij dood gaat dan hebben zij al genoeg shitt aan hun hoofd. waardoor deze keuze alleen maar moeilijker wordt.

ik vind het formulier op zich wel slim, omdat dan zekerweten veel meer mensen het gaan invullen!
van mij mag dat wel,
ik denk dat je zoiets niet echt kunt verplichten, van sommige mensen willen het ook niet ivm hun geloof enzo!