Auteur Topic: Vrienden  (gelezen 803 keer)

Offline Julia.

Vrienden
« Gepost op: oktober 21, 2009, 20:41:14 »
Ik merk dat in mijn buurt, gezellige en 'echte' mensen zeldzaam worden. Oke, oke, misschien is het een beetje afgezaagd, maar je wordt vaak arrogant op straat aangekeken of juist genegeerd door mensen die je kent, of gekent hebt. En er worden dingen naar je geschreeuwd, waarvan je denkt: oke, is dit nou echt nodig? Kijk, het is niet zo dat ik niet voor mezelf op kan komen, hoor. Daar ligt het absoluut niet aan. Maar ik merk dat er een soort groep is die enorm groeit, voornamelijk die mensen die om hun eigen populairiteit geven, en boven ieder ander proberen te staan. Zegmaar die personen waarvan het net lijkt of ze geen inlevingsvermogen, gevoel, whatever, voor andere mensen hebben. Kijk, ik snap best dat het niet een een of andere samenleving kan worden, dat iedereen maar sociaal en aardig enzo voor elkaar is. Maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat er nog maar zo weinig mensen in mijn buurt 'echt' zijn. Ligt dit dan alleen aan mij? Of zijn er mensen die dit ook een beetje hebben? Of is dit in jullie ogen maar gezeur? Ik hoor graag jullie mening hierover!

Oja, ik ben nog een n00b ja, ik vind het zelf ook rot, maar ik moet toch ergens beginnen, haha :P

Offline Sarah.

Re: Vrienden
« Reactie #1 Gepost op: oktober 21, 2009, 20:51:33 »
Ik had dat in mijn oude buurt.
Daarom zijn mijn ouders ook verhuisd.
In mijn nieuwe buurt begroet iedereen elkaar enzo.

Toen ik hier net een paar weken woonde was ik in de tuin mijn konijn aan het verschonen
en toen liep er iemand langs die hallo zei
en ik had echt zoiets van: wtf zeg je dat tegen mij?

Ik was dat echt niet gewend. :|

edit:
In mijn buurt wonen alleen ouwe koeien en jonge gezinnen met kleine kindjes.
en er is 1 jongen van 16 in onze straat die van zn fiets valt als ie me ziet ¬¬'
en verder zijn er geen mensen van mijn leeftijd in de wijk. en al mijn vriendinnen wonen in zuid of in nijmegen x']
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2009, 19:46:56 door sarahFIERCE »
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline Zebraaa

« Reactie #2 Gepost op: oktober 21, 2009, 20:57:49 »
Klinkt deels bekend ja ^^'
Alhoewel ik ook arrogant kijk en niet groet als ik 'bekende' van vroeger tegen kom. Maar dat is omdat ze nooit echt lief (zacht uitgedrukt) tegen me deden zeg maar xD. Ik heb geen behoefte aan énige vorm van contact met hun en baal als ik ze tegenkom.
Noh maar serieus, de enige mensen die mij groeten hier in de buurt zijn de buren. Meestal, niet eens altijd. Maar als ik mensen tegenkom die ik aardig vind en nog contact mee heb groet ik ze wel (: Soms ook random vreemde mensen, is soms wel leuk ^^'.

Offline NATHALIE

« Reactie #3 Gepost op: oktober 21, 2009, 23:37:49 »
tja.
ik snap je.
het ligt niet aan jou.
ik heb ook allemaal kuthoeren in mijn straat wonen.
altijd zielig krijsen "NATHALIEEEE" alleen omdat ik ruzie heb gehad met 2 van die kutjes :')
maarja, mij heb je er niet zo mee.
Just because it didn't last forever, doesn't mean it wasn't worth it.

Offline June

« Reactie #4 Gepost op: oktober 22, 2009, 10:31:56 »
Hmm dit herken ik dus echt helemaal niet :'D omg.
Mijn buurt is zo gezellig, iedereen kent elkaar en begroet elkaar enzo.
En ik heb heel vaak een praatje met mijn buurtbewoners.

We zijn een keer verhuisd, en mijn oude buurt was ook heel leuk. Iedereen was vrienden met elkaar enzo.

Ik denk dat we gewoon geluk hebben gehad..
Maar ik begrijp je wel, ik zou het echt niet fijn vinden als niemand tegen me praat ofzo :/

Offline Julia.

« Reactie #5 Gepost op: oktober 22, 2009, 11:09:47 »
Ja dan heb je wel geluk Rabia! Ik kreeg ook laatst een opmerking naar mij, mn bf + nog een meisje, zo van: ja, hebben jullie alleen elkaar als vrienden?!
Ik denk zo: omg, waar slaat dat dan op? 't gaat dr toch niet om wie de meeste vrienden heeft o;
Maar d'r klopte dan wel niets van, die gast kende mij gewoon niet, en mijn leven buiten school, maar gewoon om het idee dat je je daar druk om maakt, ik bedoel, het is zijn leven niet õ_O

@Nathalie, ja dat is echt kut, dat zijn echt van die frutties die al die ruzies onthouden, en alles wat jij doet wordt dan tegen je gebruikt, echt heel storend..

Offline Lori.

« Reactie #6 Gepost op: oktober 22, 2009, 11:35:46 »
ik heb niet echt vriendinnen, juist omdat ze zo schaars zijn.
ik heb wel wat vrienden, want jongens zijn cooler ^^
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Offline STEPHH.

« Reactie #7 Gepost op: oktober 22, 2009, 14:04:35 »
ik ken het ja. ik heb er alleen niet zo veel last van want ik ben best veel 'juiste' personen tegen gekomen :'D waar ik vetblij mee ben.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline SevenWaysToCheatDeath

« Reactie #8 Gepost op: oktober 22, 2009, 17:06:23 »
Ik zit zelf in een vriendengroep met zo'n 12 man waar we heel hecht mee zijn. Ze wonen allemaal bij mij in het dorp, waarvan er 7 nog geen straat verder op wonen. Vrienden hoef je dus niet ver weg te zoeken. ;)
Omdat bier lekker is.

Offline Julia.

« Reactie #9 Gepost op: oktober 22, 2009, 17:38:40 »
Ik zit zelf in een vriendengroep met zo'n 12 man waar we heel hecht mee zijn. Ze wonen allemaal bij mij in het dorp, waarvan er 7 nog geen straat verder op wonen. Vrienden hoef je dus niet ver weg te zoeken. ;)

Nee ik snap wel dat ze niet ver weg hoeven te zijn, maar juiste, en vaste vrienden zijn hier in iedergeval weinig te vinden.

« Reactie #10 Gepost op: oktober 22, 2009, 17:56:18 »
Nee ik snap wel dat ze niet ver weg hoeven te zijn, maar juiste, en vaste vrienden zijn hier in iedergeval weinig te vinden.
Tja, kwestie van geluk hebben. De meeste vrienden die ik heb ken ik al zo'n 15 jaar.
Omdat bier lekker is.

Offline Julia.

« Reactie #11 Gepost op: oktober 22, 2009, 18:06:41 »
Tja, kwestie van geluk hebben. De meeste vrienden die ik heb ken ik al zo'n 15 jaar.

Ja dat is wel fijn! Maar dan woon jij neem ik aan ook wel een beetje in een buurt waar de meeste mensen wel sociaal zijn :')

« Reactie #12 Gepost op: oktober 22, 2009, 19:52:06 »
Lang leve 't dorpsleven!
Omdat bier lekker is.

Offline CHANINE.

« Reactie #13 Gepost op: oktober 22, 2009, 23:01:18 »
:") Oh god, ik heb juist last van buren die ons controleren en die ons het leven zuur proberen te maken aan een kant van de schutting dan. Die wouden persee een balkon zodat ze over onze tuin heen kunnen kijken, elke keer als er wat gebeurd ofzo dat staat men buurvrouw op het balkon te kijken, of ze begint zomaar tegen me aan te praten waarvan ik denk '' je wilt me echt controleren he eng wijf'' >_<.

En de rest van de jonge mensen in mijn stad zijn idioten (behalve Sanne en een paar mensen dan) ze geven alleen om zichzelf en hun andere geweldige vriendinnetjes en mensen die ook maar een beetje minder geweldig lijken in hun ogen zijn gelijk freaks.
People hate me, But I really don't care, they just make me famous.

Offline unattainable.

« Reactie #14 Gepost op: oktober 23, 2009, 10:10:19 »
véél mensen hier denken echt dat ze tof zijn.
helemaal onder de make-up geplamuurd, en dat valt op. dan kijk je naar ze.
is het gelijk van; WAT KIJK JE NOUUUUUUU!!! HOER!!!

gezellig he. ;D.
vouloir c'est pouvoir

Offline Becca.

« Reactie #15 Gepost op: oktober 23, 2009, 13:41:06 »
Lang leve 't dorpsleven!
amen!
Dat heb ik dus ook.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #16 Gepost op: oktober 23, 2009, 22:25:03 »
De groep is altijd wel een beetje gelijk gebleven hier. Ze switchen ook, namelijk. De echte mensen gaan naar de neppers, de neppers naar de echte.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Micha

« Reactie #17 Gepost op: oktober 24, 2009, 00:37:47 »
ik heb eigenlijk maar twee echte vriendinnen, bianca (shinku hier op't forum) en doos. (doosdeluxe ofzo hier op't  forum xD.)
en yorick is mijn beste vriend en vriendje x'DDD.
de rest zijn gewoon vrienden, mensen die ik gewoon aardig vind enzo.
maar deze drie zijn wel echt mijn beste vrienden.

Offline Julia.

« Reactie #18 Gepost op: oktober 24, 2009, 10:50:09 »
Ja zo zit 't bij mij ook, Micha. Maarja, het meeste volk (voornamelijk op mijn school) is nep en arrogant, en dat stoort mij dan best wel. Zul je misschien zelf ook wel vaak tegenkomen, aangezien we in hetzelfde dorp wonen, haha ;p

Offline Sanne

« Reactie #19 Gepost op: oktober 24, 2009, 19:25:41 »
Ik woon in een klein stadje en er zijn veel arrogante mensen. Maar ik denk dat je dat overal wel hebt, op mijn school zijn er ook genoeg. Maar gelukkig zijn er altijd nog de mensen die wel aardig zijn <3

En de rest van de jonge mensen in mijn stad zijn idioten (behalve Sanne en een paar mensen dan)

hihi <3
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2009, 20:52:27 door SANNE. »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan