Ik merk dat in mijn buurt, gezellige en 'echte' mensen zeldzaam worden. Oke, oke, misschien is het een beetje afgezaagd, maar je wordt vaak arrogant op straat aangekeken of juist genegeerd door mensen die je kent, of gekent hebt. En er worden dingen naar je geschreeuwd, waarvan je denkt: oke, is dit nou echt nodig? Kijk, het is niet zo dat ik niet voor mezelf op kan komen, hoor. Daar ligt het absoluut niet aan. Maar ik merk dat er een soort groep is die enorm groeit, voornamelijk die mensen die om hun eigen populairiteit geven, en boven ieder ander proberen te staan. Zegmaar die personen waarvan het net lijkt of ze geen inlevingsvermogen, gevoel, whatever, voor andere mensen hebben. Kijk, ik snap best dat het niet een een of andere samenleving kan worden, dat iedereen maar sociaal en aardig enzo voor elkaar is. Maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat er nog maar zo weinig mensen in mijn buurt 'echt' zijn. Ligt dit dan alleen aan mij? Of zijn er mensen die dit ook een beetje hebben? Of is dit in jullie ogen maar gezeur? Ik hoor graag jullie mening hierover!
Oja, ik ben nog een n00b ja, ik vind het zelf ook rot, maar ik moet toch ergens beginnen, haha :P