Auteur Topic: Vrienden  (gelezen 803 keer)

Offline Micha

Re: Vrienden
« Reactie #20 Gepost op: oktober 25, 2009, 00:49:00 »
Ja zo zit 't bij mij ook, Micha. Maarja, het meeste volk (voornamelijk op mijn school) is nep en arrogant, en dat stoort mij dan best wel. Zul je misschien zelf ook wel vaak tegenkomen, aangezien we in hetzelfde dorp wonen, haha ;p
xD haha. ja. idd. er zijn echt superveel van die mega neppe mensen hier gewoon.
van die arrogante mensen die dan stoer met hun scooter aan de kant van de weg gaan staan en maar naar je schreeuwen enzo. blegh.

Offline Becca.

« Reactie #21 Gepost op: oktober 25, 2009, 09:55:22 »
Tscheelt ook al hoe je tegen hen doet. vaak is het zo dat mensen je zo arrogant mogelijk aankijken, dat ze door een blik een soort van wedstrijdje met je houden wie er het 'beste' is. Ik denk dat iedereen dit wel herkent.
Wat ik dan altijd doe is naar ze lachen en vrolijk hoi zeggen. Of een knikje en een glimlach van: hoi, t is goed meid.
En waarachtig: het werkt. Ik heb zelf geen last meer van die arrogante blikken, en ze doen het ook nauwelijks meer naar mij.

Maar natuurlijk heb je ook van die echte arrogante beesten die je totaal negeren. Tja, dat blijf je houden.
Je moet weten wie je vrienden zijn, en daar zo blij mee zijn dat je die anderen niets meer kan schelen.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Neeltje

« Reactie #22 Gepost op: oktober 27, 2009, 12:48:35 »
nja. niet zozeer in mijn buurt. maar wel op mijn school en op andere scholen.