Auteur Topic: Soms ben ik wel eens bang  (gelezen 255 keer)

Offline SevenWaysToCheatDeath

Soms ben ik wel eens bang
« Gepost op: oktober 22, 2009, 17:10:13 »
Ik heb een hoop vrienden en mensen in mijn omgeving waarvan één van hun ouders, ooms of tantes, of grootouders kanker of een tumor heeft. Een van mijn beste vrienden heeft nu een moeder met borstkanker, zijn opa heeft een hersentumor en zijn tante is herstellende van borstkanker wat ook niet vloeiend gaat ivm complicaties. Deze tante is tevens moeder van een andere goede vriend van mij. Vroeger wist ik nauwelijks wat dat was, kanker. Ik werd er nooit mee geconfronteerd. Totdat mijn buurvrouw eierstokkanker kreeg, en die was binnen 3 jaar overleden. 4 jaar geleden kreeg mijn eigen tante hersentumor, en die is al naar 3 maanden bezweken... Met de moeder van mijn vriend gaat het ook niet goed, het was weg, nu is het weer terug.

Maar ik ben nu best wel bang dat een van mijn ouders het ook krijgt... Het lijkt haast besmettelijk, omdat zo veel mensen in mijn omgeving het hebben. En dat is niet zo, dat weet ik. Maar de kans is er altijd... En dat is... Kut.
Omdat bier lekker is.

Offline Julia.

Re: Soms ben ik wel eens bang
« Reactie #1 Gepost op: oktober 22, 2009, 17:43:52 »
Ja dat is idd wel kut, maar wat kun je er tegen doen? Hoop gewoon maar dat het niet zo is, anders maak je je dalijk misschien druk om iets wat niet gaat gebeuren.

Toch sterkte enzo (:

Offline unattainable.

Re: Soms ben ik wel eens bang
« Reactie #2 Gepost op: oktober 22, 2009, 18:53:44 »
dat heb ik ook...
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen kanker heeft.

enja, ik weet hoe je je voelt.
vouloir c'est pouvoir