Auteur Topic: Amerika  (gelezen 1035 keer)

Offline marjolein1307

Amerika
« Gepost op: oktober 24, 2009, 13:22:38 »
Hee,
Ik wil later naar Amerika verhuizen.. ik ben nu al aan het sparen  (w00t)
Haha maar misschien denk ik wel veel te veer naar de toekomst.. denken jullie vaak aan wat je in je leven wil gaan doen?
En wat vinden jullie ervan dat ik naar Amerika wil verhuizen?  (:$)
Xxx

Offline Sarah.

Re: Amerika
« Reactie #1 Gepost op: oktober 24, 2009, 13:35:46 »
Dat moet je zelf weten?

Ik wil ook graag naar Amerika (VS), maar dan meer vanwege concerten en artiesten etc. dat is daar veel beter dan in Nederland.
Ik wil een keer op vakantie naar de VS, vooral naar LA. en me dan ziek shoppen.
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline marjolein1307

« Reactie #2 Gepost op: oktober 24, 2009, 14:04:24 »
Dat moet je zelf weten?

Ik wil ook graag naar Amerika (VS), maar dan meer vanwege concerten en artiesten etc. dat is daar veel beter dan in Nederland.
Ik wil een keer op vakantie naar de VS, vooral naar LA. en me dan ziek shoppen.

haha jaa super lijkt me dat! Shoppen totdat je er bij neervalt!  (klap)

Offline Lin

« Reactie #3 Gepost op: oktober 24, 2009, 15:07:13 »
Amerika lijkt het land of the opportunities, maar het is echt ontzettend moeilijk om in de VS te gaan wonen. En dat beseffen heel veel mensen niet. Ik ben nog nooit in Amerika geweest en ik zit er ook niet echt om te springen maar het lijkt me wel leuk om er een keertje op vakantie te gaan enzo.

Offline Joy

« Reactie #4 Gepost op: oktober 24, 2009, 15:59:03 »
ik denk dat ik gewoon in nederland blijf wonene maar ik wil wel veel reizen
en als ik in Amerika zal gaan wonen dan denk ik dat ik wel terug wil naar nederland dat ik het hier heel erg ga missen
voor de informatie mijn nickname was eerst: LOVExJOY

Offline xMusiclove.

« Reactie #5 Gepost op: oktober 24, 2009, 16:46:12 »
Waar in Amerika wil je gaan wonen dan? En wat wil je er gaan doen?
Ik heb geen idee wat ik later ga doen, dat zie ik dan wel.

Offline Julia.

« Reactie #6 Gepost op: oktober 24, 2009, 18:02:46 »
Ik wil ook nog 's een keer naar New York, ik ben nog geen 1x uit europa geweest, en wil zó graag naar New York :'D
Shoppen, rondlopen, en gewoon. ik weet niet. lijkt me echt geweldig! :')

Offline SceneQueen

« Reactie #7 Gepost op: oktober 24, 2009, 19:02:58 »
Ik vind het mooi dat je nu al zo'n grote droom hebt, en je moet er zeker mee verder gaan. Ik heb wel een tip voor je: Denk goed na over wat je gaat missen, en wat niet. Misschien is het gene dat je gaat missen te veel voor je, en wordt je er alleen maar ongelukkiger van als je verhuist later. xoxo. *-*
If you can live forever, what do you life for? <333

Offline marjolein1307

« Reactie #8 Gepost op: oktober 24, 2009, 19:14:15 »
Ik vind het mooi dat je nu al zo'n grote droom hebt, en je moet er zeker mee verder gaan. Ik heb wel een tip voor je: Denk goed na over wat je gaat missen, en wat niet. Misschien is het gene dat je gaat missen te veel voor je, en wordt je er alleen maar ongelukkiger van als je verhuist later. xoxo. *-*

Dankjewel voor alle reacties, ja tuurlijk ga ik mijn familie missen maar ik wil dit echt heel graag. Ben er nu voor aan het sparen en informatie zoeken. Het is waar dat je hier heel moeilijk kunt gaan wonen, je moet OF met een amerikaan trouwen.. OF uit vinder of dokter zijn.. anders kom je er bijna niet in. Toch ga ik mijn best doen! Ik zie wel wat de toekomst mij brengt en zowiezo ga ik er eerst op vakantie om te kijken enzo ;= ;)

Offline Nina

« Reactie #9 Gepost op: oktober 25, 2009, 10:23:53 »
Nou kijk.
Persoonlijk zou ik nóoit in Amerika willen wonen.
Er op vakantie gaan is geweldig (heb ik wel eens gedaan).
Maar toch.

"America, the land of the oppertunities" etc. etc.

Maartoch. De amerikanen zijn behoorlijk hypocriet.
14 jarige mogen autorijden.
Maar je mag pas drinken als je 21 bent ;___;

Maar dat is zelfs het hele punt niet.
Het punt is. Denk aan wat voor werk je gaat doen?
In Amerika krijg je geen uitkering. En dus als je je baan verliest heb je ook écht een probleem.
Overigens heeft het grootste deel (bijna iedereen dus) geen ziektekosten verzekering. Want die is gewoon te duur.
Dus als je óoit een ongeluk krijgt. En je bent niet rijk je genoeg om jezelf te verzekeren, of je bent gewoon niet rijk genoeg om meteen een creditcard te voorschijn te halen (want serieus daar vragen ze naar voordat ze je naar het ziekenhuis vervoeren). Dan ga je naar een ander (minder goed) ziekenhuis, waarvoor je niets hoeft te betalen. Maar de hulp die je daar krijgt is minder goed.

Ik wil dus niet in amerika wonen :')
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline laraisalive

« Reactie #10 Gepost op: oktober 25, 2009, 10:31:24 »
Ik denk dat jij meer het Hollywood-idee van Amerika hebt, zoals uit The Hills enzo. M
aar je moet gewoon beseffen dat het niet zo gaat!
Áls je daar al kan wonen zul je het heel moeilijk krijgen.

Persoonlijk zou ik er dus niet willen wonen. ;p
I have crossed oceans of time to find you

Offline marjolein1307

« Reactie #11 Gepost op: oktober 25, 2009, 11:19:10 »
Jaa het is ook allemaal wel waar wat jullie zeggen... maar het lijkt me zoo super!
Ik denk er nog wel even over.. en zowiezo op vakantie ernaar toe!  (w00t)

Offline unattainable.

« Reactie #12 Gepost op: oktober 25, 2009, 17:00:25 »
het lijkt me opzich wel tof, wonen in amerika.
maar dan moet je wel in het goede gedeelte wonen, niet dat je opeens tussen de drugsdealende gangsters woont.

het enige wat ik voor later heb bedacht; ik ga mn ass eraf werken en ik wil een zo groot mogelijke auto.
denk aan een range rover. wel wit. ik hou van wit.
vouloir c'est pouvoir

Offline Eline.

« Reactie #13 Gepost op: oktober 25, 2009, 17:44:14 »
Veel mensen hebben z'on romantisch beeld van Amerika, het land waar alles kan. Ik vind dat Amerika zwaar word overschat, dat mooie beeld word gecreeerd door de televisie en films. Amerika is arm, niet alleen door de economische crisis op dit moment, maar er wonen heel veel arme mensen, en dat komt natuurlijk niet op tv. Series als the hills en the city geven een rooskleurig beeld van Amerika, vol glitter en glamour, maar dat is maar schijn. Ik erger me best wel aan mensen die zó graag naar Amerika willen, maar er nog nooit zijn geweest. Zowiezo is naar Amerika verhuizen heel moeilijk. Mijn ouders proberen het nu al z'on 7 jaar, en nog steeds niet gelukt. Je moet een green card hebben om er te werken en wonen, en die worden maar zelden uitgegeven.

Offline HEARTBEAT.

« Reactie #14 Gepost op: oktober 25, 2009, 18:01:20 »
Ik vind Amerika dus echt geen leuk land ofzo. Volgens mij ga ik me daar heeel verloren voelen.
Nee, ik voel niet de behoefte om naar Amerika te verhuizen. Mijn beste vriendje van vroeger heeft daar van z'n 8e tot z'n 15e gewoond, is daarna weer hier heen gekomen en nu is zijn moeder weer terugverhuist. maar hij blijft lekker 'thuis', zoals ie zegt.
Denk wel na de over de toekomst. Ik zou bijvoorbeeld wel weer in Londen of Parijs willen wonen.
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline Dannie.x3

« Reactie #15 Gepost op: oktober 27, 2009, 09:31:17 »
Amerika lijkt me niks.
Maar ik ga later een wereldreis maken, en zeker naar nieuw-zeeland.
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline mariekjens.

« Reactie #16 Gepost op: oktober 27, 2009, 12:10:26 »
Ik wil alleen naar Amerika om een keer te winkelen en voor de Vans Warped Tour. :]

Offline Nina

« Reactie #17 Gepost op: oktober 28, 2009, 15:17:50 »
Amerika lijkt me niks.
Maar ik ga later een wereldreis maken, en zeker naar nieuw-zeeland.
Jaaah.
Daar zou ik zóo graag heenwillen <3
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline Micha

« Reactie #18 Gepost op: oktober 28, 2009, 15:21:11 »
Ik wil alleen naar Amerika om een keer te winkelen en voor de Vans Warped Tour. :]
voor de vans warped tour wil ik dr heen ja xD.

Offline Emergency

« Reactie #19 Gepost op: oktober 28, 2009, 19:15:24 »
Winkelen is er GEWELDIG ik ben er op vakantie geweest 2x bij miami en napels
ik voelde me zo underdressed dat ik gewoon een winkel in ben gelopen
zelfs OMA's zien er hip uit xD
All along i believed i would find you.