Auteur Topic: Schoenen.  (gelezen 2050 keer)

Offline STEPHH.

Re: Schoenen.
« Reactie #20 Gepost op: februari 21, 2010, 18:13:39 »
thuis heb ik ze meestal uit en bij andere mensen gewoon aan, tenzij ik er blijf logeren ofzo. 's avonds dan enzo. of ze willen dat ik ze uitdoe.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Liinda

« Reactie #21 Gepost op: februari 21, 2010, 18:18:50 »
Volgens mij doe ik mijn schoenen meestal uit. Thuis heb ik ze alleen aan als ik ff thuis ben, bij mijn opa en oma doe ik ze altijd uit geloof ik. Bij vriendinnen meestal ook, tenzij ik er maar fftjes ben. Bij m'n nicht houd ik ze wel ALTIJD aan want zij heeft 8 honden die verharen als de ziekte, dan zijn mijn sokken na 5 minuten al haarballen. XD
Hoi mensen, ik ben Lin, maar dit is mijn oude account waarop ik weer actief ga zijn! Woeeehhh

Offline FEE.

« Reactie #22 Gepost op: februari 21, 2010, 19:43:42 »
Ik doe áltijd m'n schoenen uit thuis. Dat is echt bijna het eerste wat ik doe, haha :').
En bij anderen vraag ik het meestal, of ik ze uit moet doen. Alleen meestal krijg je dan als antwoord dat het niet uitmaakt, dus dan doe ik ze gewoon maar uit.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Roy

« Reactie #23 Gepost op: februari 21, 2010, 19:48:24 »
ik doe ze thuis meestal meteen uit
mijn ouders hebben ze altijd wel aan in huis

Offline Vera.

« Reactie #24 Gepost op: februari 21, 2010, 19:56:10 »
Thuis moet ik altijd mn schoenen uit doen en sloffen aan, omdat mijn moeder heilig is in de vloer schoon hebben enzo :')
& ze wordt boos als ik dat niet doe, dusja.
Bij anderen ligt het eraan.
Be loved but never love. Attatch but never combine. Trip but never fall. To be broken is better than shattered. Tell him of your strength but never of your past. be trustworthy but never trust. Be cracked but never open.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #25 Gepost op: februari 22, 2010, 09:21:34 »
Thuis verschilt het, meestal heb ik ze uit, tenzij ik te lui ben en geen veters los wil maken.
Bij mijn vriend thuis, trek ik ze uit.
Bij vrienden van m'n ma heb ik ze altijd aan.
Bij een vriend van me thuis, trek ik ze uit.
Ennehm... Ja, ik vraag het altijd wel als ik ergens binnenkom.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Becca.

« Reactie #26 Gepost op: februari 22, 2010, 20:35:22 »
heel verschillend, hangt er vanaf of ze nat zijn ed, maar als ik op de bank ga zitten, gaan ze uit, lekker met mijn voetjes op de bank
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Aergia

« Reactie #27 Gepost op: februari 22, 2010, 23:29:23 »
Ik doe ze altijd meteen uit thuis.. Maar mijn moeder loopt meestal wel met schoenen aan rond een tijdje. Als ze naar boven gaat doet ze altijd eerst haar schoenen uit.

En als ik bij anderen ben.. Ligt er aan. Bij één oom en tante was het jaren lang verplicht om schoenen uit te doen voor je daar naar binnen mocht.. Dus daar heb ik die gewoonte. >.<
Maar bij de meeste houd ik mijn schoenen aan, tenzij de andere opeens zijn/haar schoenen uit doet voor we naar boven gaan ofz ;S

Offline AUTUMN

« Reactie #28 Gepost op: februari 24, 2010, 17:19:32 »
ik doe ze altijd gelijk uit thuis. bij bijna bij iedereen waar ik thuis kom móeten de schoenen uit dus dat doe ik ook, vooral bij mijn buitenlandse vrienden is het verplicht haha.

Offline Vera.

« Reactie #29 Gepost op: februari 24, 2010, 17:21:01 »
maar mn ouders houden ze trouwens ook aan :')
want die mogen dat ofzo :')
Be loved but never love. Attatch but never combine. Trip but never fall. To be broken is better than shattered. Tell him of your strength but never of your past. be trustworthy but never trust. Be cracked but never open.

Offline Zoey.

« Reactie #30 Gepost op: maart 13, 2010, 13:23:07 »
het eerste wat ik doe als ik thuis kom is m'n schoenen uit doen. xd
en bij andere thuis doe ik wat hun doen. en bij m'n oma standaard uit.

Offline Joy

« Reactie #31 Gepost op: maart 13, 2010, 20:17:43 »
ik hou ze meestal aan en na een tijdje doe ik ze meestal uit
voor de informatie mijn nickname was eerst: LOVExJOY