Auteur Topic: Mijn Jackie  (gelezen 226 keer)

Offline Linda

• Rainbow maker
  • Geslacht: Vrouw
  • Je bent een SOEPKIP!
Re: Mijn Jackie
« Reactie #20 Gepost op: januari 25, 2012, 12:31:55 »
Meestal ligt het wel een deel aan de opvoeding van de hond inderdaad. Toch hebben stafford e.d. wel het agressieve in het karakter zitten, het zijn tenslotte wel "de vechthonden". Gezien dieren altijd eigenlijk wel onvoorspelbaar zijn, zullen deze dingen altijd wel gebeuren. Hond gewoon aan de lijn buiten en zorgen dat hij niet kan ontsnappen zou wel al een hoop schelen.

Wat het racistische betreft, ik weet het niet haha. Ik had vroeger goudvissen: een oranje, een oranje wit zwart, een helemaal witte. Elke keer wanneer ik er een zwarte vis bij in deed, vraten ze deze aan en ging deze dus dood. Na 3x bedacht ik dus dat mijn vissen gewoon dikke racisten waren, besloot dus ook om er maar geen zwarte vis meer bij in te doen :')
Stars can't shine without darkness.

Offline Anne.x

• Paranoide Forummer
  • I'm not the same girl anymore, pain changed me.
« Reactie #21 Gepost op: januari 25, 2012, 17:45:40 »
ik heb het zeg maar over veel honden! veel honden zijn wel een beetje agressief van hun zelf, maar door dat de eingenaar het eigelijk niet toelaat leren ze dat snel af. maar als een hond vecht en die baas word niet boos op de hond. dan denkt hij oww dat mag dat hoor ik te doen.

vind het gewoon zielig voor de dieren die worden aangevallen, en de mensen die dan zoveel moeten betalen voor de dierenarts tewijl het iemand anders ze fout is!
that moment when you are listening to a song and then remembering all the memories that go with it<3

Offline June

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #22 Gepost op: januari 25, 2012, 18:53:43 »
Mijn broertje had vroeger een vriendje en op een dag ging hij daar mee spelen. Voor in zijn tuin. En toen kwam zijn hondje (ik weet niet wat voor ras) naar buiten en die moeder riep nog 'Oh speel maar lekker verder hij doet je niks'.  En hap, hij beet mijn broertje zo in zijn been. Mijn broertje had 3 gaten (sorry ik vind dit nog steeds leuk om te zeggen. want dat was het eerste wat hij zei toen hij bijkwam. 'mijn been doet pijn en er zitten drie gaten in.' :D) in zijn been en hij was ook gelijk flauwgevallen. Toen hij bij de Eerste hulp kwam zeiden ze dat hij niet later moest komen door een of andere infectie ofzo die je op kunt lopen. Daar ben ik toch wel heel erg van geschrokken. Dat hondje is later afgemaakt, dat moest.

Offline Anne.x

• Paranoide Forummer
  • I'm not the same girl anymore, pain changed me.
« Reactie #23 Gepost op: januari 25, 2012, 22:12:04 »
@June ahh wat zielig voor beide partijen :(

ik ben vroeger ook wel is gebeten inderdaad! ook eigelijk wel tot bloendens toe.
mijn hondje werd aangevallen en me moeder had de lijn vast van onze hond
en toen probeerde ik die hond dus weg te slaan, en toen beet hij me in de hand. en toen heb ik die vent een klap verkocht :') (omdat ik  geen dieren sla(doh), en aangezien het die schuld van de man was)
stiekem moet ik hier nog steeds om lache, omdat ik het gezicht van die man nog steeds zie: stomverbaasd...
that moment when you are listening to a song and then remembering all the memories that go with it<3

Online Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #24 Gepost op: januari 25, 2012, 22:37:04 »
Mijn broertje had vroeger een vriendje en op een dag ging hij daar mee spelen. Voor in zijn tuin. En toen kwam zijn hondje (ik weet niet wat voor ras) naar buiten en die moeder riep nog 'Oh speel maar lekker verder hij doet je niks'.  En hap, hij beet mijn broertje zo in zijn been. Mijn broertje had 3 gaten (sorry ik vind dit nog steeds leuk om te zeggen. want dat was het eerste wat hij zei toen hij bijkwam. 'mijn been doet pijn en er zitten drie gaten in.' :D) in zijn been en hij was ook gelijk flauwgevallen. Toen hij bij de Eerste hulp kwam zeiden ze dat hij niet later moest komen door een of andere infectie ofzo die je op kunt lopen. Daar ben ik toch wel heel erg van geschrokken. Dat hondje is later afgemaakt, dat moest.
Uhu, tetanus. Mijn vriend is ook gebeten door een hond, die moest meteen een tetanusprik.
Dat beest leeft nog steeds trouwens. Loopt gewoon los op straat in de buurt van een basisschool nota bene. Z'n eigenaren zijn te lui om 'm in de tuin te kunnen houden.
Didn't anyone ever tell you? There's one thing you never put in a trap. If you're smart, if you value your continued existence, if you have any plans about seeing tomorrow, there is one thing you never, ever put in a trap.
And what would that be, sir?
Me.

Offline BellaSharon

• Blijvertje
« Reactie #25 Gepost op: januari 26, 2012, 15:26:28 »
die man waarvan die staffords waren hebben ook alles betaal, hij moest 6500 euro neer leggen en dat heeft hij ook gedaan, zijn honden zijn niet afgemaakt omdat er teweinig meldingen waren i.v.m aanvallen van andere dieren ect. ze hebben wel een muilkorfplicht die mag nooit af buiten doet hij dat wel worden ze in beslag genomen, en ze mogen nooit meer los lopen!

en het ligt echt grote deels aan de opvoeding van de hond, elke hond kan zo worden opgevoed, maakt niet uit wat voor ras of hoe groot of klein!

Jack is trouwens ook heel erg bang voor grote honden, en ik til haar daarom ook altijd op als er een grote hond aan komt!

@june, dat is best wel heftig, is wel alles goed gekomen met ze been? geen enge dingen gehad??

@chimaera, een tetanusprik moet altijd als je gebeten word door honden, en wat schandalig van die mensen zeg, kan je niet de politie daar over bellen, foto's maken dat hij los loopt en dat als bewijs brengen krijgen ze nog een bekeuring ook!