Auteur Topic: Hoe heb jij je baantje gevonden?  (gelezen 1301 keer)

Offline Linda.

Re: Hoe heb jij je baantje gevonden?
« Reactie #20 Gepost op: februari 28, 2010, 19:35:58 »
Ze openden bij ons in de buurt een nieuw AH filiaal, daar heb ik toen gesolliciteerd en ik werd aangenomen. Dat was het zo'n beetje. (:

Speechless

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: maart 01, 2010, 15:05:26 »
Ik ging met m'n moeder naar de supermarkt en wilde al een poos van m'n baan af (ik werkte daarvoor als kinderoppas bij een woonwarenhuis, daar was ik terecht gekomen omdat m'n vriendin er ook werkte). Ik zag posters met 'wanted: kassamedewerk(st)er', heb meteen gesolliciteerd en was ook eigenlijk meteen aangenomen. :')

Offline Kayleigh.

« Reactie #22 Gepost op: maart 01, 2010, 17:14:05 »
Mijn ouders hadden een briefje zien hangen, en toen heb ik daar gesolliciteerd. (wat een kutwoord xD)
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Micha

« Reactie #23 Gepost op: maart 03, 2010, 16:28:41 »
Ik rijd altijd met de bus langs een tuindersbedrijf als ik uit school kom.
En daar zie ik altijd staan; Scholieren Gezocht.
En ik vergat steeds thuis dat bedrijf op te zoeken.
Vandaag gedaan, net gebeld.
EN ZATERDAG ALLEEN MAAR EVEN FORMULIEREN INVULLEN EN DAN AANGENOMEN <3.

Offline raw-pink

« Reactie #24 Gepost op: maart 06, 2010, 16:27:32 »
mijn huidige baan omdat een vriendin vn mijn zus daar werkte, ze zochten daar mensen en ik heb daar op gereageerd :)
Houden van is niet genoeg.

Offline Lissa

« Reactie #25 Gepost op: juli 17, 2011, 16:47:02 »
op mijn stage blijven hangen :P
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline unattainable.

« Reactie #26 Gepost op: juli 18, 2011, 11:36:24 »
haha hoe ik op mn huidige baantje terecht ben gekomen was eigenlijk best een faal.
er hing een briefje op het raam, van blabla kassamedewerker gezocht stuur een mailtje.
toen stuurde ik dus een hele mail, kreeg ik een mailtje terug van wtf waar heb je dat briefje gezien.
bleek dat er vrijwel niemand over de mail solliciteerde maar dat iedereen vrienden van elkaar waren en zo er terecht kwamen ;p
nouja woeps daar stond ik dan zonder contacten opeens in de chinees, bleek dat mn halve oude basisschool daar werkte! en tadaa zo kende ik toch iedereen al van tevoren terwijl ik het niet wist. :')
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #27 Gepost op: juli 18, 2011, 11:41:43 »
Mijn laatste baantje heb ik via een vriendin gevonden maar ik heb ontslag genomen. Omdat ik gewoon teveel school en stage heb aankomend jaar.
. . . . . . . . . . .

Offline Micha

« Reactie #28 Gepost op: juli 18, 2011, 11:46:36 »
ik kom heel vaak in de kruidvat en ik zag steeds zo'n briefje hangen dat ze medewerkers zochten. dus ik had gemaild en zodoende heb ik de baan gekregen.
alleen in eerste instantie was ik niet aangenomen, toen had ik een tweede sollicitatiegesprek met iemand anders en zij na nam me wel aan.
-alleen nu probeert die me niet had aangenomen mij weg te pesten geloof ik.....-

Offline Kayleigh.

« Reactie #29 Gepost op: juli 18, 2011, 12:08:39 »
Hier kwam een nieuw winkelcentrum. Heb toen op internet gezocht welke winkels er kwamen. Zag toen op de site van Kruidvat dat ze mensen zochten voor dat winkelcentrum, heb gereageerd en ben toen aangekomen.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline HEARTBEAT.

« Reactie #30 Gepost op: juli 19, 2011, 18:11:37 »
bij pizzeria; vriendin werkte er en kreeg goed betaald voor onze leeftijd dus toen ging ik langs en kreeg ter plekke ook een baantje
bij chinees; ouders van een vriendin hebben eigen chinees, ik kwam een keer bij hun thuis en toen vroegen ze of ik niet bij hun wilden werken
en bij m'n vaders eigen bedrijf gewerkt, gewoon aan papa gevraagd haha
en hopelijk krijg ik nu werk door bij de blokker langs te gaan en sollicitatieformulier in te leveren. k wacht nog op antwoord
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline ~Rose.

« Reactie #31 Gepost op: augustus 13, 2011, 17:51:34 »
binnenlopen. maar t was lekker makkelijk want die mensen kende mij en mn ouders al.. dus k hoefde niet eens te solliciteren, en werd gelijk aangenomen.  :D
I would always love him, and it would never, ever be enough. <3

Offline Michelle

« Reactie #32 Gepost op: augustus 14, 2011, 00:58:50 »
Mijn werkgever vroeg me gewoon toen ik een keer in de winkel kwam om zelf wat te halen.