@ Chocolade-taartje:
Oke, gelukkig dat je dat niet meende dan. Ik scheld er liever niet mee, maar ik ben niet heilig en heb het wel gezegd. Heb ik dan gebrek aan respect? Spot ik er dan mee? Ben ik een beetje gestoord? Nee. Ik denk dat dat voor 99 procent van de mensen geld die met kanker scheld en voor die andere procent zou het vast niet in het woordje 'kanker' zitten wat ze hebben gezegd. Tsjah, recht. Dat is ook een discussie apart. Soms zeg je het gewoon. En als de mens werkelijk kreeg alleen waar hij recht op had en had voor gewerkt zaten veel mensen er een stuk minder warmpjes bij.
Kijk, daar spreek je jezelf tegen. Je hebt meerdere keren gezegd dat je het niemand toewenst, tot de zin 'dan ben ik gewoon heel direct en zeg gewoon dat diegene zelf kanker moet krijgen.' Tsjah. Waar hebben we het dan nog over? En ook al meen je het niet; mensen die met kanker schelden bedoelen er ook niet mee dat kanker niet erg is.
Hoe kan ik een discussie met jou voeren hier over, als je iets veel ergers terug zegt tegen iemand die 'kanker' zegt? Daar heb jij dan toch ook helemaal geen recht toe?
En als 'kanker' zeggen spotten is, is ''gewoon'' zeggen dat diegene kanker moet krijgen helemaal spotten.
Sorry, maar ik vind je mening echt hypocriet. Net toen je zei dat je het niet zo bedoelde, zeg je weer precies hetzelfde.