Auteur Topic: Speechless' shoplog.  (gelezen 6192 keer)

Offline Surrender

Re: Speechless's shoplog.
« Reactie #40 Gepost op: juni 01, 2010, 17:03:39 »
Dat met die broeken ken ik ook..
Ik denk altijd maar zo, je bent écht niet de ergste en als je je niet goed voelt
straal je dat ook uit dus niks van aantrekken!

(al kost dat mij eerst ook een heleboel tijd (: )

Speechless

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: juni 01, 2010, 17:18:54 »
Die zijn echt leuk <3
Ik heb ook dikke benen en heb hem ook, in het lichtbruin. Welkom bij de club, het komt vast wel goed :')
Hoe krijg je 2 voor 6 euro voor elkaar?

Heb je trouwens al gala gehad? Want dan wil ik een fotoooo, haha.
Nou, het zijn twee verschillende korte broeken, maar even kort en die andere stond niet op de online shop. Ze verschillen ook amper van elkaar, sterker nog, ik zag 't thuis pas. De één was afgeprijsd voor 3 euro aan zo'n speciaal rek, en de andere lag voorin de winkel (in het zicht als je binnen kwam) en was voor 50% afgeprijsd. Ze kostten allebei oorspronkelijk 10 euro. Die vrouw achter de kassa scande de eerste van 3 euro (ze moest handmatig die 7 euro eraf halen), en aan die andere zat geen prijskaartje (niet expres gedaan ;p). Dus ze scande nog een keer die ene broek en haalde er weer 7 euro vanaf. En toen dacht ik van, ik ga nu écht niet zeggen dat ie eigenlijk 5 euro kost en ze het verkeerd doet, haar fout, niet de mijne. Als ik geld teveel teruggeef aan de kassa of een artikel per ongeluk niet scan houden mensen ook hun mond dicht. En er hing overduidelijk een rood kaartje met 50% op. Dus vandaar dat ik de H&M uit liep met twee broeken voor 6 euro. :')

Het gala is aankomende donderdag trouwens, dus verwacht vrijdag of maandag maar foto's! Als ze er vrijdag niet zijn lukt het me niet om ze in 't weekend te uploaden, want zaterdag en zondag ben ik druuuuk. Met werken, een toernooi, BBQ'en, een feest, en zondag nog de meeting.

Leuk!
Ik push je wel ze aan te doen als je naar hier komt. Draag je ze meteen een keer. Nouja, ééntje tegelijk:')
Als ik eraan denk zal ik ze aandoen, als het lekker weer is. :'D

Dat met die broeken ken ik ook..
Ik denk altijd maar zo, je bent écht niet de ergste en als je je niet goed voelt
straal je dat ook uit dus niks van aantrekken!

(al kost dat mij eerst ook een heleboel tijd (: )
Wow, soulmates! Ik denk inderdaad dat ik ze wel aan ga doen, maar dan vooral in het buitenland, dus op vakantie. Ik zal er niet (snel) mee naar de stad gaan ofzo.. Stiekem maakt het me niet eens zo uit wat anderen ervan vinden, zo lang ze maar niet overduidelijk denken of zéggen: 'omg zie dat wijf lopen'. Daar ben ik vooral zo bang voor, voor dat soort reacties. En dat terwijl eigenlijk de enige waarvoor ik me zou moeten schamen m'n vriend zou moeten zijn, en ik weet zeker dat die er echt niets negatiefs over gaat zeggen en me gewoon mooi vindt. En toch, en toch, en toch.

Offline cantare

« Reactie #42 Gepost op: juni 01, 2010, 18:03:52 »
Jij hebt toch helemaal niet zo'n dikke benen toch? Ik heb echt van die dikke benen ook, met van die obese knieholtes.
Wel leuke broeken trouwens.

Speechless

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juni 08, 2010, 21:05:24 »

Speechless

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: juni 10, 2010, 21:07:17 »

Dat was m'n galajurk. (:

Offline Charlotte.

« Reactie #45 Gepost op: juni 11, 2010, 14:27:43 »
Wat een mooie jurk! ;o Ze staat je echt geweldig /jaloers
you don't know how hearts burn for love that cannot live but never dies.

Offline Eline.

« Reactie #46 Gepost op: juni 11, 2010, 15:40:50 »
Je ziet er echt mooi uit op die galafoto! En leuke jurk (:

Offline cantare

« Reactie #47 Gepost op: juni 11, 2010, 18:51:49 »
Wat zie je er mooi uit! Je straalt helemaal.

Speechless

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: juni 13, 2010, 10:10:06 »
Viva Piñata

The Ugly Truth

Stardust

A Walk To Remember

Een computerspelletje en drie DVD's gekocht. (:

Als ik slaag aankomende donderdag, en ik ben nog steeds zo relatief rijk als ik nu ben (kleine kans, aangezien ik dinsdag ongeremd ga shoppen), vind ik dat ik nog meer mag kopen bij bol.com. Maar voor nu houd ik het eventjes bij een bedrag van 36 euro.

Offline Chimaera.

« Reactie #49 Gepost op: juni 13, 2010, 10:21:59 »
Stardust lijkt me echt slecht. :l Het boek is mijn lievelingsboek.. Maar ik heb het idee dat ze het verhaal in de film verkloot hebben. :p
en mooie galajurk. (:

Speechless

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: juni 13, 2010, 10:31:01 »
Ik heb het boek niet gelezen, maar de film vond ik echt geweldig. Ik denk dat dat wel scheelt, vaak zijn verfilmingen toch anders - al dan niet slechter - dan de boeken.. Het is dat je nu zegt dat er een boek van is, dat wist ik niet eens. :p Maar ik hou sowieso wel een beetje van die fantasy films, en toen ik 'm ruim anderhalf jaar terug huurde bij de videotheek was ik echt.. Ja, ik haat het woord, maar flabbergasted gewoon. Hahaha. En Robert de Niro is natuurlijk geweldig als de nichterige kapitein. :')

Ik kan eeeecht niet wachten totdat Viva Piñata binnen is, dat spel is zo geweldig. Damn.

Offline Chimaera.

« Reactie #51 Gepost op: juni 13, 2010, 11:57:09 »
weetje wat ik het stomst vind van Stardust. :p de hoofdpersoon zijn naam is veranderd. van Tristran naar Tristan. :l

maar misschien moet ik 'm ook eens gaan kijken. ik vind dat soort dingen van te voren altijd al stom. :p

EDIT die laatste zin was een beetje raar geformuleerd. :l ik bedoelde dat ik bevooroordeeld ben.
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2010, 12:02:14 door Chimaera. »

Offline cantare

« Reactie #52 Gepost op: juni 13, 2010, 13:38:38 »
Viva pinata is echt mijn lievelingsspel. Nog leuker dan de Sims3

Offline Lenthe

« Reactie #53 Gepost op: juni 16, 2010, 07:13:46 »
AWTR <3

Speechless

• Gast
Dagje shoppen in Rotterdam!
« Reactie #54 Gepost op: juni 16, 2010, 09:14:21 »
Dagje shoppen in Rotterdam (wat een ontzettende lelijke stad is dat, zeg :p):

Primark - tas

Primark - ballerina's

Primark - sneakertjes

Primark - shirtje/jurkje (waar ik nu al spijt van heb)

Primark - elastiekjes

Zara - twee rokjes

Zara - rokjes dichtbij

Zara - jurkje

Robbert zou trouwens voor de gein ook een shoplog aan moeten maken, die heeft veeeeel meer gekocht dan ik. :'D

Offline Willes

« Reactie #55 Gepost op: juni 16, 2010, 09:17:43 »
Die primark tas is geweldig!
En dat jurkje van de Zara ook! Ik had hem ook gepast maar die open rug stond een beetje vreemd bij mij..

Speechless

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: juni 16, 2010, 09:30:09 »
Open rug? Deze is helemaal gesloten vanaf de achterkant, geen open rug. Anders zou ik hem nooit genomen hebben. ;p Er was wel nog een jurkje, die was eigenlijk precies hetzelfde qua opzet. De onderkant was een licht spijkerrokje, dan een bruin riempje en daarbovenop een zwart/wit gestreept shirtje. En dat was dan ook één geheel. Die heb ik ook gepast, maar die zat te strak en een maat groter was er niet. ):

Ik ga die rokjes trouwens waarschijnlijk als (deel van) een bovenstuk dragen, op deze manier (sorry voor mijn snelle paint):

Dat leek me wel leuk staan. (:

Offline Chimaera.

« Reactie #57 Gepost op: juni 16, 2010, 09:32:01 »
ooooh die rokjes en dat jurkje van Zara zijn zo leuk. <3

Offline Willes

« Reactie #58 Gepost op: juni 16, 2010, 09:38:21 »
Ooh dan zit ik met een ander jurkje in mijn hoofd (: Nu ik het me bedenkt, die was andersom! Daarvan was de bovenkant van bloemetjes stof en de onderkant donkerblauwe. Vergeef mij.

Offline Michelle

« Reactie #59 Gepost op: juni 16, 2010, 09:49:46 »
Hier hadden ze die juist niet meeer, alleen idd die met de openrug!
wel super leuke dingen heb je gekocht.