Die zijn echt leuk <3
Ik heb ook dikke benen en heb hem ook, in het lichtbruin. Welkom bij de club, het komt vast wel goed :')
Hoe krijg je 2 voor 6 euro voor elkaar?
Heb je trouwens al gala gehad? Want dan wil ik een fotoooo, haha.
Nou, het zijn twee verschillende korte broeken, maar even kort en die andere stond niet op de online shop. Ze verschillen ook amper van elkaar, sterker nog, ik zag 't thuis pas. De één was afgeprijsd voor 3 euro aan zo'n speciaal rek, en de andere lag voorin de winkel (in het zicht als je binnen kwam) en was voor 50% afgeprijsd. Ze kostten allebei oorspronkelijk 10 euro. Die vrouw achter de kassa scande de eerste van 3 euro (ze moest handmatig die 7 euro eraf halen), en aan die andere zat geen prijskaartje (niet expres gedaan ;p). Dus ze scande nog een keer die ene broek en haalde er weer 7 euro vanaf. En toen dacht ik van, ik ga nu écht niet zeggen dat ie eigenlijk 5 euro kost en ze het verkeerd doet, haar fout, niet de mijne. Als ik geld teveel teruggeef aan de kassa of een artikel per ongeluk niet scan houden mensen ook hun mond dicht. En er hing overduidelijk een rood kaartje met 50% op. Dus vandaar dat ik de H&M uit liep met twee broeken voor 6 euro. :')
Het gala is aankomende donderdag trouwens, dus verwacht vrijdag of maandag maar foto's! Als ze er vrijdag niet zijn lukt het me niet om ze in 't weekend te uploaden, want zaterdag en zondag ben ik druuuuk. Met werken, een toernooi, BBQ'en, een feest, en zondag nog de meeting.
Leuk!
Ik push je wel ze aan te doen als je naar hier komt. Draag je ze meteen een keer. Nouja, ééntje tegelijk:')
Als ik eraan denk zal ik ze aandoen, als het lekker weer is. :'D
Dat met die broeken ken ik ook..
Ik denk altijd maar zo, je bent écht niet de ergste en als je je niet goed voelt
straal je dat ook uit dus niks van aantrekken!
(al kost dat mij eerst ook een heleboel tijd
)
Wow, soulmates! Ik denk inderdaad dat ik ze wel aan ga doen, maar dan vooral in het buitenland, dus op vakantie. Ik zal er niet (snel) mee naar de stad gaan ofzo.. Stiekem maakt het me niet eens zo uit wat anderen ervan vinden, zo lang ze maar niet overduidelijk denken of zéggen: 'omg zie dat wijf lopen'. Daar ben ik vooral zo bang voor, voor dat soort reacties. En dat terwijl eigenlijk de enige waarvoor ik me zou moeten schamen m'n vriend zou moeten zijn, en ik weet zeker dat die er echt niets negatiefs over gaat zeggen en me gewoon mooi vindt. En toch, en toch, en toch.