Auteur Topic: Millie (12) vermist update: Lichaam gevonden.  (gelezen 1907 keer)

Offline June

Millie (12) vermist update: Lichaam gevonden.
« Gepost op: maart 16, 2010, 20:16:59 »
DORDRECHT - De politie tast in het duister over wat er is gebeurd met de 12-jarige Millie Boele uit Dordrecht. Zij wordt sinds woensdag vermist. Veertig mensen werken aan de zaak. Onderzoek, waaronder van camerabeelden van de straat waar ze woont, hebben niet geleid tot haar verblijfplaats. Op de beelden blijkt een meisje te staan dat Millie niet is, aldus de politie vrijdag.
Een buurtbewoner gaf de beelden die hij maakte van de straat Schuilenburg, waar Millie woont, aan de politie. Op de beelden is onder meer te zien dat woensdag aan het begin van de avond een onbekende man uit een rode auto stapt. Vervolgens is te zien dat de onbekende man op de Schuilenburg achter een meisje aanloopt.

Het meisje op de film voldeed niet aan het signalement van Millie, aldus de politie. ,,De ouders van Millie hebben de beelden ook gezien en hebben aan de politie verklaard dat het meisje op de beelden hun dochter niet is. In tegenstelling tot wat eerder in de media is gesuggereerd, staat voor de politie vast dat het meisje op de beelden Millie Boele niet is.''

Millie verdween woensdagavond. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijke waarschuwingssysteem Amber Alert waardoor een opsporingsbericht verscheen op onder andere websites, e-mail, via sms op de telefoon van burgers en op tv-schermen. (ANP)

Het gaat om dit meisje, maar dat wisten de meeste denk ik al.
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2010, 07:34:22 door Jacelyn »

Offline Em.

Re: Millie (12) vermist
« Reactie #1 Gepost op: maart 16, 2010, 20:22:03 »
... zielig. =/
Daar is niet echt meer veel... hoop voor... denk ik zo.
Arme ouders. );
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline Em.

« Reactie #2 Gepost op: maart 16, 2010, 20:26:44 »
Ik hoop het niet voor haar. Dan maar... gewoon gedumpt.
Oké, best wel hard om te zeggen maar, liever, meteen dood dan de hele tijd in zo'n kelder. En daarna alsnog dood.
Ja, en het liefst natuurlijk levend en gezond, maar hoe groot is die kans nu eigenlijk?

(...)

Offline Sayuri

« Reactie #3 Gepost op: maart 16, 2010, 20:29:37 »
Wat is dat met die Millie?
Er zijn toch zovaak mensen vermist.

Offline June

« Reactie #4 Gepost op: maart 16, 2010, 20:30:58 »
Wat is dat met die Millie?
Bij ons in de bussen hier hebben we van die t.v'tjes en daar staan altijd de tijdstippen op van hoelaat een bus waar is en dit en dat, maar heel deze week heb ik alleen maar een foto van dat meisje gezien. Het is blijkbaar dus heel erg, het is ook heel erg dat iemand vermist is.

Offline Lenthe

« Reactie #5 Gepost op: maart 16, 2010, 20:32:15 »
Citaat
Beste mensen,

De politie heeft een oude foto van Milly uitgegeven.
Hierbij treft u een nieuwe aan.
Omdat een hyve van meer dan 10.000 leden maar 1 x in 14 dagen een groepsbericht mag versturen kunnen wij dit niet via Missing Persons doen.

Ik zou het enorm op prijs stellen indien jullie dit bericht willen doorsturen via alle mogelijke middelen.

Offline Sayuri

« Reactie #6 Gepost op: maart 16, 2010, 20:32:35 »
Bij ons in de bussen hier hebben we van die t.v'tjes en daar staan altijd de tijdstippen op van hoelaat een bus waar is en dit en dat, maar heel deze week heb ik alleen maar een foto van dat meisje gezien. Het is blijkbaar dus heel erg, het is ook heel erg dat iemand vermist is.

Ja, ik vind het ook heel erg.
Maar er zijn toch dagelijks mensen vermist. Dus ik snap gewoon niet waarom ze over die Millie zo'n hele ophef maken.

Offline June

« Reactie #7 Gepost op: maart 16, 2010, 20:33:35 »
Wow ze is nogal veranderd eigenlijk.
Wij zagen alleen die bovenste foto.

Offline Zebraaa

« Reactie #8 Gepost op: maart 16, 2010, 21:13:44 »
-
ik denk serieus dat dat best wel eens zo kan zijn...
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2010, 22:20:16 door LuckyDevil »

Offline Em.

« Reactie #9 Gepost op: maart 16, 2010, 21:15:38 »
ik denk serieus dat dat best wel eens zo kan zijn...
Dat dacht ik ook al. Als ze was weggelopen o.i.d. was ze vast en zeker al teruggekomen. Er is óf iets met die ouders, wat niet helemaal pluis zit, óf iets anders met misdaad - verkrachting, vermoord, kelder, dat soort dingen. Ik wil niet weten hoe ze zich nu voelt - als ze nog leeft. =/

(...)

Offline Zebraaa

« Reactie #10 Gepost op: maart 16, 2010, 21:28:08 »
Extra nieuws momenteel op rtl4... het schijnt dat ze aan het graven zijn 2 huizen verderop van waar ze woont. er gaan geruchten dat ze daar ligt .__.

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/03_maart/16/binnenland/belangrijke-informatie-over-milly.xml
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2010, 21:30:28 door FrozenInside »

Offline Pavignon.

« Reactie #11 Gepost op: maart 16, 2010, 21:31:20 »
ja
maar.
misschien.
zijn ze wel een epic zwemparadijs aan het bouwen.
en hebben ze helemaal geen zin in deze hectiek.

Offline June

« Reactie #12 Gepost op: maart 16, 2010, 22:08:29 »
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/03_maart/16/binnenland/belangrijke-informatie-over-milly.xml

Daaronder zie je zo'n Twitter ding van een verslaggever, en de bewoner van woning waar wordt gezocht is een agent.

Poltie-agent heeft ichelf gemeld, daarna aangehouden. ouders krijgen slachtofferhulp -about 1 minute ago-

Online Sandura.

« Reactie #13 Gepost op: maart 16, 2010, 22:11:39 »
ik las het, ze is dood :| best erg.

Offline June

« Reactie #14 Gepost op: maart 16, 2010, 22:12:15 »
Oh dat had ik nog niet gelezen.

Vraag journalist: "Milly leeft niet meer?" Antwoord politie: "Op dit moment voldoende aanwijzingen dat we nadrukkelijke zoeken in de tuin." - right now -

Offline Roy

« Reactie #15 Gepost op: maart 16, 2010, 22:15:00 »
kijk gewoon het nieuws
en naar de twiiter van frits

je kan er wel voor 99.99% Van uit gaan dat ze dus niet meer leeft

Online Sandura.

« Reactie #16 Gepost op: maart 16, 2010, 22:15:20 »
dadelijk zeg ik dat ze dood is en dan is het niet zo :') oeps

Offline June

« Reactie #17 Gepost op: maart 16, 2010, 22:15:46 »
en naar de twiiter van frits
ik kijk naar die van Antoin Peeters

Offline Zebraaa

« Reactie #18 Gepost op: maart 16, 2010, 22:17:54 »
Net nog het NOS journaal gezien op 2, de ouders hebben ook al slachtofferhulp enzo en ze gaan echt niet zomaar zoeken dus ik vrees eigenlijk het ergste.
en NU op Nova ook info!
welke twitteraccounts twitteren er op dit moment over? Hebben jullie url's ofzo?

Offline June

« Reactie #19 Gepost op: maart 16, 2010, 22:20:19 »
Net nog het NOS journaal gezien op 2, de ouders hebben ook al slachtofferhulp enzo en ze gaan echt niet zomaar zoeken dus ik vrees eigenlijk het ergste.
en NU op Nova ook info!
welke twitteraccounts twitteren er op dit moment over? Hebben jullie url's ofzo?
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws

Maar ik denk dat hij er mee is gestopt aangezien hij zegt Interview politiewoordvoerder zsm op www.rtlnieuws.nl.