Thanks Marieke
Zo, nu komt er een flinke lading aan.
Eerst wat van een shopsessie een tijdje geleden, nog niet gepost.

Simpel rokje, ziet er hier nogal gekreukt uit maar goed. Ik had er een dunne legging, 60den ofzo bij gekocht. Maar die heeft het alweer begeven >: (

Simpel broekje. Niet zo'n mooie foto enzo, maar goed. Was maar 5 euro!

2 boxers.
Dan hier mijn shopsessie op fuerteventura

Deze twee kwamen uit zoooo'n leuk winkeltje, natura. We hebben daar teveel tijd doorgebracht (5 min lopen naar links bij ons appartement, er zat er 1. 5 minuten naar rechts en weer 1) hahaha. De prijzen waren heel apart, van 1 shirtje voor 40 euro tot sieraden voor een paar euro. Ik ging natuurlijk weer voor de goedkopere dingen :')

Shirt

Ring

En een armband. Helaas begint die het alweer te begeven, maar hij kostte dan ook bijna niets.
Tot zover van natura.

Tas

Hoed, een kingsize ding die vooral daar dienst draaide :')

Lief armbandje
En wat vanaf nu komt komt van een suuuuperleuke markt daar. Daar is afdingen heel normaal, dus het werd echt een sport om dingen op zijn hollands lekker goedkoop te krijgen. Het waren vooral heeeel veel sieraden, af en toe wat sjaaltjes en heel af en toe wat kleding en schoenen.

Die gast van die tent heeft 20 kamelen voor me geboden :')))

Ik hou van dat ding. Ik neem normaal handtassen mee met het winkelen, maar dit is toch wel een stuk fijner, zit minder in de weg. Ik had alleen hele kleintjes voor het uitgaan, deze is ideaal, past precies een portemonnee, flesje water, borstel, mobiel en sleutels in. Wat ik meeneem tijdens het shoppen. Hij is ook nog eens echt leer

Bigsize zilveren armband

Weer bigsize. Deze vind ik echt geweldig.

En een lief klein bedelarmbandje

En tot slot een enkelbnadje met turquoise steentjes, voor zover dat zichtbaar is.
En nu van mijn shopsessie van gisteren!
Witte en zwarte drie kwart leggings;

Zwarte legging, daar heb ik er drie van.

Nu stufff van de primark. Het is daar zo goedkoop he, ik zou wat prijzen er bij zetten (of is dat reclame? :') ) en niets was in de aanbieding. 1 legging was er trouwens ook van, die was maar 4 euro.

Skinny 11 euro. Heb ik er 2 van, omdat hij zo goedkoop was, en ik wel 2 broeken kon gebruiken. Ze hadden er nog 2 in mijn maat, en ik dacht waarom zou ik in vredesnaam naar nog een broek op zoek gaan terwijl ik toch een simpele skinny wil, ze lijken allemaal op elkaar en tada nu heb ik er 2 voor 22 euro.

Cute (vind ik) topje, 5 euro.

simpele gympies, 4 euro. Altijd makkelijk.

armband, 3 euro

ketting met allemaal leuke bedeltjes, 3 euro.

zonnebril 1,50

Borsteltjes, meteen 2 van meegenomen. Per stuk 1,50. Ik vind die zo handig he, ik gebruik ze altijd voor het uitgaan. Normale borstels passen niet in de tasjes die ik meeneem voor het uitgaan, en deze zijn zo makkelijk inklapbaar met een spiegeltje. Ik had er 1 maar echt heel veel naalden waren er uit, en nu zag ik ze eindelijk weer.

En gewoon een lekkere bonk elastiekjes, want ik had er echt nog maar 1 ofzo want ze waren allemaal kwijt. Voor 1,50.
Tot zover mijn Primark aankopen, ik heb ook nog wat dingetjes uit andere winkels.

4 boxersss, met bloemetjesprint. Ik houd van bloemen.

Spijkerjasje met bloemetjessjaaaal om het weer wat op leuken.

En even van dichtbij de print.

En tot slot, simpel hempje. Heb ik 2 keer gekocht, ik draag die dingen overal onder en er mochten wel weer eens wat bij.
Ik heb een beetje teveel gekocht afgelopen tijd, geloof ik zo.