Auteur Topic: Adresjes voor winkels met galajurken.  (gelezen 1318 keer)

Speechless

• Gast
Adresjes voor winkels met galajurken.
« Gepost op: april 07, 2010, 11:32:48 »
Jep, dit jaar doe ik eindexamen en ik begin de stress te voelen omtrent het vinden van dé galajurk. Weten jullie misschien een aantal leuke adresjes waar ik zeker langs moet? Het liefst in Amsterdam, Arnhem of Nijmegen (of ergens daar in de buurt, dus liever niet in Brabant of Groningen ofzo, ik woon zelf vlakbij Utrecht :p).

Ik heb tot nu toe:

Amsterdam
Robin Uitgaansmode (errrrg mooie jurken op de site!)

Arnhem
Assepoester
Dream Dresses

Offline .LetsGetLaut

Re: Adresjes voor winkels met galajurken.
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2010, 15:17:22 »
Je moet echt naar Gouda komen. Hier hebben we de Bibliss (geen idee of daar een site voor is) en die verkoop bijna alleen maar galajurken. Echt mooie, alle kleuren, soorten en maten en niet eens heel duur.
Second star to the right, and straight on till morning

Offline Sarah.

« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2010, 16:04:40 »
In Nijmegen heb je Blue Moon, als je vanaf het station via het keizer karelplein de stad binnenkomt is het één van de eerste winkels.
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline Zebraaa

« Reactie #3 Gepost op: april 07, 2010, 16:26:07 »
In Apeldoorn zit een winkel met heeel mooie jurken (tenminste in de etalage, nooit binnen geweest =P). Ik weet niet hoe hij heet, maar hij zit als je bij de MacDonalds de winkelstraat uitloopt gewoon rechtdoor. Daar ergens. Richting het station. Ik word altijd verliefd op de jurken daar in de etalage. (ik weet trouwens niet hoe duur/goedkoop het daar is..)

Oh ik heb even gezocht, Mine Mode heet het.

Offline Nina

« Reactie #4 Gepost op: april 07, 2010, 16:59:15 »
Die van apeldoorn is niet zo leuk. Ben ik afgelopen vrijdag nog geweest.
Heeft praktisch dezelfde jurken als in Arnhem: "Dream Dresses".

En ik ga binnenkort even kijken in Haarlem, daar schijn je leuke en goedkope jurken te hebben! Wat al begint vanaf de 30 euro. Terwijl gala jurken al gauw minimaal 60 euro zijn.

Dus als ik andere leuke winkels tegenkom zou ik het doorgeven!

En ik heb nu ook eindexamen gala. Dus dit is ook een handig topic voor mij.
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline Chimaera.

« Reactie #5 Gepost op: april 07, 2010, 17:16:41 »
haha ik wilde net zeggen hier in Haarlem zit een winkeltje met goedkope galajurken, de No Name. http://www.goedkopegalajurken.nl/