Auteur Topic: Oostenrijks gezin krijgt overleden moeder twee keer terug  (gelezen 221 keer)

Offline Becca.

Oostenrijks gezin krijgt overleden moeder twee keer terug
« Gepost op: april 09, 2010, 14:07:10 »
In het Oostenrijkse Tirol hebben de nabestaanden van een vrouw twee keer een kist ontvangen met daarin de stoffelijke resten van de overledene. De vrouw schonk haar lichaam aan de wetenschap. Een instituut in Innsbruck was er enkele jaren mee zoet. Achteraf stuurde het de overblijfselen in een verzegelde kist terug naar de kinderen van de vrouw. De resten werden gecremeerd en bijgezet in het familiegraf. De verwarring was echter groot toen er vier maanden later opnieuw een verzegelde kist mocht opgehaald worden. De familie nam het zekere voor het onzekere en liet ook deze restanten bezorgen. Het instituut is een onderzoek gestart.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline June

Re: Oostenrijks gezin krijgt overleden moeder twee keer terug
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2010, 16:33:55 »
Heh.

Offline Emergency

« Reactie #2 Gepost op: april 09, 2010, 16:34:40 »
WÁÁÁT?
Ik voel me dom.
Want ik snap het niet.
All along i believed i would find you.

Offline Chimaera.

« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2010, 16:35:08 »
huh, handig. maar straks ligt er dus een vreemde in dat familiegraf ofzo. ook lullig.

EDIT:
WÁÁÁT?
Ik voel me dom.
Want ik snap het niet.
iemand was dood en toen hebben ze experimenten met haar lijk gedaan en wat ervan over was naar de nabestaanden gestuurd om te begraven ofzo maar toen waren er opeens twee kisten naar die nabestaanden gestuurd en dat schepte verwarring.

Offline DeGehangene.

« Reactie #4 Gepost op: april 09, 2010, 18:53:01 »
Misschien hebben de wetenschappers haar gekloond?
Zou je hier even naar willen kijken? Je helpt me enorm :). http://www.meidenhoekje.nl/index.php?topic=63736.0

Ik was Hope.For.The.Hopeless