Auteur Topic: Ik ga op reis en neem mee....  (gelezen 3274 keer)

Offline June

Ik ga op reis en neem mee....
« Gepost op: april 14, 2010, 19:28:57 »
Een zakdoek.

Diegene onder mij kopieert het enzovoorts. :)

Totdat we een heel lijstje hebben!

Offline Pavignon.

Re: Ik ga op reis en neem mee....
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2010, 19:30:18 »
een zakdoek, een waterorgel

Offline June

« Reactie #2 Gepost op: april 14, 2010, 19:30:39 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen,

Offline Pavignon.

« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2010, 19:31:03 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's

Offline June

« Reactie #4 Gepost op: april 14, 2010, 19:31:55 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften,

Offline Pavignon.

« Reactie #5 Gepost op: april 14, 2010, 19:32:55 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek,

Offline June

« Reactie #6 Gepost op: april 14, 2010, 19:33:21 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken,

Offline Pavignon.

« Reactie #7 Gepost op: april 14, 2010, 19:35:54 »
is het handig als we quoten. of is dat stom.

een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar

onee das onhandig denk ik.

Offline June

« Reactie #8 Gepost op: april 14, 2010, 19:36:27 »
inderdaad,

een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes,

Offline Pavignon.

« Reactie #9 Gepost op: april 14, 2010, 19:38:11 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla,

Offline June

« Reactie #10 Gepost op: april 14, 2010, 19:40:42 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank,

Offline Mishiru

« Reactie #11 Gepost op: april 14, 2010, 19:43:49 »
een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio,
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Pavignon.

« Reactie #12 Gepost op: april 14, 2010, 19:44:12 »
zullen we even "ik ga op reis en ik neem mee" ervoor zetten.
cool

ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt

Offline Zebraaa

« Reactie #13 Gepost op: april 14, 2010, 19:54:55 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème

Offline Pelagia.

« Reactie #14 Gepost op: april 14, 2010, 20:01:19 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox
Anyone who had a heart
Would take me in his arms and love me, too
You couldn't really have a heart and hurt me,
Like you hurt me and be so untrue
What am I to do 

Offline June

« Reactie #15 Gepost op: april 14, 2010, 20:02:20 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's,

Offline Zebraaa

« Reactie #16 Gepost op: april 14, 2010, 20:04:12 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop

Offline June

« Reactie #17 Gepost op: april 14, 2010, 20:04:28 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje,

Offline Pavignon.

« Reactie #18 Gepost op: april 14, 2010, 20:13:18 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel

Offline June

« Reactie #19 Gepost op: april 14, 2010, 20:14:27 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk