Auteur Topic: Ik ga op reis en neem mee....  (gelezen 3274 keer)

Offline Sarah.

Re: Ik ga op reis en neem mee....
« Reactie #140 Gepost op: mei 10, 2010, 20:10:19 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline June

« Reactie #141 Gepost op: mei 10, 2010, 22:26:15 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson, 1 aardappel

Offline Zebraaa

« Reactie #142 Gepost op: mei 10, 2010, 22:51:30 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson, 1 aardappel, the sims cd's,

Offline Michelle

« Reactie #143 Gepost op: mei 11, 2010, 13:03:07 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson, 1 aardappel, the sims cd's, bloemen

Offline Neeltje

« Reactie #144 Gepost op: mei 11, 2010, 17:30:48 »
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson, 1 aardappel, the sims cd's, bloemen,
  ▲
▲ ▲
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2010, 17:33:19 door NEELTJE. »

Offline Michelle

« Reactie #145 Gepost op: mei 12, 2010, 15:03:35 »
--------------------------------------------------------------------------------
ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson, 1 aardappel, the sims cd's, bloemen,  ▲  , een doosje,
                          ▲ ▲

Offline Femmie-Love

« Reactie #146 Gepost op: mei 19, 2011, 18:23:26 »
Ik ga op reis en ik neem mee ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten, schouderpijn, kerst, een pen, niks, een mevrouw, een flesje, perry het vogelbekdier, sletjes, een ring, breezahh, sletjes, een piano, schoentjes, Muziek, een tweeling, tweelingsletjes, noodles, bestek, sletjes, een zakje met bloembollen, babyzalf, kleurplaten, een pokebal, een cello, sletjes, een ijsje, sletjes, nog een ijsje, ryan tedder, homo's, sletjes, noten, een dansje, tissues, sletjes, appelmoes, uitklapbare tuinset, seksdobbelstenen, ijsbergsla, lady gaga pakje, matras, oliebollen, anananananananannanananas, tompoes, nagellakremover,een bord, lieve juf rabia, een tante, witte paaseitjes, hondsdolheid, leuke boys, sletjes, een leven, een broek, sletjes, een tuinbroek, draadloos internet, zonnebrilm, een kiwi, fruitmelk, sletjes, nog meer breezahh voor al die sletjes van dion, een stipje, vibrator met kerstverlichting en kerstBALLEN, soep van de dag, verf, bubbels, energydrank, sletjes, een kater, een schaar, creativiteit, iemand om dit alles te sjouwen, friet, badschuim, mayonaise, Gay-bf for evah, sekspop van michael jackson, 1 aardappel, the sims cd's, bloemen,  ▲  , een doosje, een blackberry
                          ▲ ▲
Tears in the night
tears in the daylight

tears of joy
tears of sadness

tears 'cause you are with me
tears 'cause you have to leave

days that were so beautiful
but the farewell was very hard

now after these beautiful days
there are stil tears

tears from those beautiful memories