ik ga op reis en ik neem mee, een zakdoek, een waterorgel, schoenen, pinda's, stiften, een kruiswoordpuzzelboek, sokken, een bassgitaar, vestjes, bergsla, energydrank, een draadloze radio, een pak yoghurt, handcrème, een frigobox, Bh's, laptop, een hamstertje, een opblaasbare stoel, koffiemelk, een strandbal, een pen, een pasje van iets, een badeendje, een klok, een handdoek, een vriezer, een etuitje met kleurtjes en stiften en penselen en verf, een boek vol met allerlei verhalen, nagellak, iphone, elastiekjes, muziek, een paar grote tassen om dit alles in te stoppen, ondergoed,mijn wii, melk, ukulele, tijdschriften, wodka, stijltang, een zwerfkat, mijn broertjes drumstel, inkt voor mijn vulpen, een karikatuur, een camera, literatuur, een gids, een vibrator, een blok kaas, een kaasschaaf, m'n piemol, een piemeltjesonderboek, dion's piemel in een piemeltjes onderbroek, michelle's piemol, een banaan, een bal, het boek 'overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', de mevrouw die voorleest op het digitale boekje van overeenkleinemoldiewilwetenwieeropzijnkopgepoeptheeft', tomaten,