Auteur Topic: Respect.  (gelezen 1233 keer)

Offline angiee.

Re: Respect.
« Reactie #20 Gepost op: april 23, 2010, 16:01:54 »
ja maar ze is niet goed bezig.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline June

« Reactie #21 Gepost op: april 23, 2010, 16:08:33 »
Respect voor m'n lichaam hebben is niet alleen qua seksen. Nee, ik duik niet met de eerste in bed nee, maar is dat niet logisch voor de meesten? Respect voor je lichaam hebben, ik vind zoveel dingen respectloos voor je lichaam. Je zelf volproppen, maar daarna niet bewegen, liters alcohol per dag, 30 pakjes sigaretten per dag, 1000 piercings. Weetjewel, dát vind ik ook niet echt.. goed voor m'n lichaam. Ik sport niet nee, maar ik beweeg wel, ik prop mezelf ook niet vol, maar als mijn lichaam om slaap/voedsel vraagt, geef ik het. :')

Offline NATHALIE

« Reactie #22 Gepost op: april 25, 2010, 00:00:50 »
Dat is idd wel slecht. Als ze zo door gaat, zal ze bekent staan voor een 'slet'.
is er niet iets met haar gebeurd? probeert ze zo van haar problemen te ontsnappen?
Probeer met haar te praten. Het zal waarschijnelijk niet heel erg werken, maar je kan het altijd proberen.

Ik zou het echt NOOIT doen.
sowieso de eerste keer met iemand die ik echt vertrouw, en waar ik echt van houd.
kijk, dat je daarna 1 x een 1nightstand hebt, dat kan gebeuren. lijkt me btw best grappig :'D maar dat even achterwegen.
maar je moet het niet te vaak doen.
Ik heb zelf dus wel respect voor mijn lichaam. ik ben er ook heel erg zuinig op.
Just because it didn't last forever, doesn't mean it wasn't worth it.

Offline angiee.

« Reactie #23 Gepost op: april 25, 2010, 14:31:01 »
Dat is idd wel slecht. Als ze zo door gaat, zal ze bekent staan voor een 'slet'.
is er niet iets met haar gebeurd? probeert ze zo van haar problemen te ontsnappen?
Probeer met haar te praten. Het zal waarschijnelijk niet heel erg werken, maar je kan het altijd proberen.

Ik zou het echt NOOIT doen.
sowieso de eerste keer met iemand die ik echt vertrouw, en waar ik echt van houd.
kijk, dat je daarna 1 x een 1nightstand hebt, dat kan gebeuren. lijkt me btw best grappig :'D maar dat even achterwegen.
maar je moet het niet te vaak doen.
Ik heb zelf dus wel respect voor mijn lichaam. ik ben er ook heel erg zuinig op.
met haar valt niet te praten.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Rann.

« Reactie #24 Gepost op: april 25, 2010, 23:03:10 »
Dan zal ze er zelf achter moeten komen.
. . . . . . . . . . .

Offline Pavignon.

« Reactie #25 Gepost op: april 25, 2010, 23:07:45 »
ik heb het topic niet gelezen helemaal.
maar. respect voor je lichaam.
je kan met duizend mensen naar bed gaan op 1 avond en nogsteeds je lichaam respecteren.
je kan je zelf kapot eten en nog steeds je lichaam respecteren.
ik vind het zo vreemd.
je lichaam. respecteren.
like. .. hee lichaam. respect. ik snap dat niet.
wat waarvoor moet je het precies respecteren.
omdat het er is? like.. of omdat het je eten verteerd ofzo.
verdient dat eer.
de grootste sletjes zijn echt niet tegen hun lichaam van. HEUEHEUHHE DIS-RESPECT. IK MAAK JE KAPEÁUT.
.. ik ga echt even dit topic lezen.

Offline Pavignon.

« Reactie #26 Gepost op: april 25, 2010, 23:18:14 »
-heeft het gelezen-

volgens mij. is het gewoon respect voor jezelf.
niet je lichaam. want je lichaam ligt er echt niet om te huilen als het geneukt word door een vreemde.
als het dood gaat aan ziektes. als het geen eten krijgt.
net als dat de natuur er niet om ligt te huilen dat wij de natuur kapot maken. want dat doen we niet. we maken onszelf kapot.
en volgens mij maak je dus meer jezelf kapot dan je lichaam.

Offline Michelle

« Reactie #27 Gepost op: april 26, 2010, 11:16:57 »
Ik weet het niet, ik vind het een beetje raar.
Zoiezo wat respect te maken heeft met wat je doet enzo, en als je graag met iedereen wilt neuken dat is misschien niet goed of raar of misschien weet ik niet, en de meeste mensen zullen er vast spijt van krijgen. Maar als je daar zin in hebt kies je er zelf voor en dat heeft op dat moment weinig met respect voor jezelf te maken.
Hetzelfde met eten etc.

Offline xFREIJA

« Reactie #28 Gepost op: juli 11, 2010, 21:54:45 »
Dom.
Dat doe je niet, alleen als je een vrijbeest bent.
Oké, ik geef toe, ik heb zelf al 10 vriendjes gehad, maar nooit gezoend. Ik doe het niet met de eerste en de beste, verkering wel (:$) maar niet zoenen ofzo, ben ook pas 12..

Offline Zebraaa

« Reactie #29 Gepost op: juli 12, 2010, 00:43:32 »
10 vriendjes is best veel op je 12e hoor =o. Wow.

Ik heb zeker respect voor m'n lichaam... Kwa seks ga ik echt niet met iedereen seks hebben, 't liefst pas nadat ik getrouwd ben hoe ouderwets dat ook klinkt. Ik ben ervan overtuigd dat dat beter is.
Daarnaast fitness ik 1 uur per week en fiets/loop ik vrij veel. Vrijwel elke dag wel. Ik beweeg wel gewoon een halfuur per dag ongeveer, zegmaar.
Daarnaast probeer ik op m'n eten te letten, ik snoep de laatste tijd minder, probeer wat gezonder te eten, lukt op zich wel. Af en toe even wat fruit naar binnen gooien. Ik drink bewust geen light-producten vanwege de aspartaam (= slecht in mijn ogen) en ik warm liever geen voedsel op in de magnetron (vanwege de straling). Hrm, en meer van dat soort dingetjes.
Ik verzorg m'n lichaam zo goed mogelijk met bodylotion, maskers, labello, etc.

Maar aan de andere kant slik ik wel weer medicijnen en de pil, of dat zo goed is.... Maarja.

Offline Neeltje

« Reactie #30 Gepost op: juli 12, 2010, 05:51:35 »
ik vind dat je respect voor je lichaam hebt als je weet wat goed voor je is en dat ook doet.
als zij nou de halve stad wil batsen en ze loopt er lichamelijk/geestelijk geen schade door op, is dat toch wel respect?

Offline angiee.

« Reactie #31 Gepost op: juli 12, 2010, 14:11:37 »
ik vind dat je respect voor je lichaam hebt als je weet wat goed voor je is en dat ook doet.
als zij nou de halve stad wil batsen en ze loopt er lichamelijk/geestelijk geen schade door op, is dat toch wel respect?
nee, want je verkoopt inpricipe je lichaam.

Offline Ravenheart

« Reactie #32 Gepost op: juli 12, 2010, 17:40:26 »
Ik weet niet of ik respect heb voor mijn eigen lichaam.
Oke, ik ben nog maagd, ik rotzooi niet met veel jongens..

Alleen ik maak me eigen lichaam wel kapot.

Dus ik weet niet of ik kan zeggen of ik respect heb of niet.

Offline Jenny.

« Reactie #33 Gepost op: juli 13, 2010, 10:55:12 »
-heeft het gelezen-

volgens mij. is het gewoon respect voor jezelf.
niet je lichaam. want je lichaam ligt er echt niet om te huilen als het geneukt word door een vreemde.
als het dood gaat aan ziektes. als het geen eten krijgt.
net als dat de natuur er niet om ligt te huilen dat wij de natuur kapot maken. want dat doen we niet. we maken onszelf kapot.
en volgens mij maak je dus meer jezelf kapot dan je lichaam.

Ik denk dat ik het hiermee heel erg eens ben.
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Chimaera.

« Reactie #34 Gepost op: juli 14, 2010, 11:30:53 »
nee, want je verkoopt inpricipe je lichaam.
als je er niets voor terug krijgt is het geen verkopen.
ik heb met aardig wat mensen seks gehad. nu wil ik niet zeggen dat dat goed is en ik ben er ook niet trots op. om eerlijk te zijn denk ik ook dat ik geen respect voor mijn lichaam heb, ook om andere dingen die ik vroeger heb gedaan en waardoor ik sowieso al heel wat zelfrespect verloren ben. maar als je met veel mensen seks hebt, betekent dat niet dat je het doet om met veel mensen seks te hebben. het kan ook zijn dat je op dat moment met diegene met wie je seks hebt wilt zijn. en later niet meer. dan wil je weer met iemand anders zijn. en daarna weer iemand anders.
er zijn nu eenmaal mensen die niet goed weten wat ze willen.

niet dat ik trots ben op mezelf, ofzo.

Offline xFREIJA

« Reactie #35 Gepost op: juli 14, 2010, 20:14:38 »
Kijk, ik heb namelijk een vriendin.
ze heeft totaal geen respect voor haar lichaam
ze vliegt met iedereen in bed enz.

wat vinden jullie daarvan?
heb je respect voor je lichaam?

Echt wel! Ik ben sowieso te jong om met iedereen het bed in te duiken, maar als ik oud genoeg was, zou ik mijn lichaam besparen voor een jongen die me iets doet. Dus dat ik kan genieten, zo gezegd, van wat ik doe.  *-*

Offline angiee.

« Reactie #36 Gepost op: juli 14, 2010, 20:45:22 »
als je er niets voor terug krijgt is het geen verkopen.
ik heb met aardig wat mensen seks gehad. nu wil ik niet zeggen dat dat goed is en ik ben er ook niet trots op. om eerlijk te zijn denk ik ook dat ik geen respect voor mijn lichaam heb, ook om andere dingen die ik vroeger heb gedaan en waardoor ik sowieso al heel wat zelfrespect verloren ben. maar als je met veel mensen seks hebt, betekent dat niet dat je het doet om met veel mensen seks te hebben. het kan ook zijn dat je op dat moment met diegene met wie je seks hebt wilt zijn. en later niet meer. dan wil je weer met iemand anders zijn. en daarna weer iemand anders.
er zijn nu eenmaal mensen die niet goed weten wat ze willen.

niet dat ik trots ben op mezelf, ofzo.

dat snap ik ook wel,
maar je lichaam is ook van jou en ik vind dat je daar wel rekening mee moet houden en niet iedereen hoeft je privé-delen te zien vind ik.
daarom hebben we niks voor niks kleren.

Offline SpringInTheSummer_

« Reactie #37 Gepost op: augustus 05, 2010, 21:39:41 »
Dat ze altijd in bed duikt heeft totaal niks met respect voor je lichaam te maken,
als je je lichaam niet verzorgt dan heb je geen respect voro je lichaam..
je vriendin heeft misschien heel veel zin altijd om het te doen met jongens,
heeft totaal niks te maken met respect hebben voor je lichaam hoor (;
Music is my life , i can't life without it (l)

Offline Kelly.

« Reactie #38 Gepost op: augustus 05, 2010, 22:06:36 »
Ik vind je vriendin een beetje dom.
Ik heb zelf wel respect voor mijn lichaam, ik doe nog niet aan sex, maar als ik dat op wat latere leeftijd wel ga doen zal ik nog steeds mn zelfrespect houden.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Hélena

« Reactie #39 Gepost op: augustus 09, 2010, 01:23:22 »
ik heb wel respect voor mijn lichaam maar als het goed voelt dan hou je het natuurlijk niet tegen.