Auteur Topic: ja dikker.  (gelezen 871 keer)

Offline angiee.

ja dikker.
« Gepost op: mei 26, 2010, 22:41:51 »
ik merk dat ik zelf echt dikker aan worden ben en andere ook.
zit hier best mee, maar heeft iemand dit ook wel is gehad?
en zoja wat heb je er tegen gedaan of wat kun je er tegen doen?
als ik zeg sporten zegt iemand dat maakt niet uit dit en dat.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Online Athena

Re: ja dikker.
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2010, 22:44:51 »
tuurlijk helpt sporten. in ieder geval kan proberen geen kwaad.
mijn stiefvader heeft zijn eetpatroon aangepast en is veel gaan sporten. hij is nu al meer dan 30 kilo afgevallen. (hij was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik ja)

ik ben een tijdje geleden ook opeens dikker geworden, maar ik heb er niks tegen gedaan want ik was er blij mee aangezien ik voor die tijd veel te mager was, en dat vind ik niet mooi. nu zit ik op een normaal (nogsteedswelslank) gewicht.

Offline Michelle

« Reactie #2 Gepost op: mei 26, 2010, 22:48:24 »
ik word nu ook dikker, omdat ik gestopt ben met mijn opleiding waar ik elke dag danste een paar uur.
dus sporten helpt zeker wel lijkt me.

Offline RIOT!

« Reactie #3 Gepost op: mei 27, 2010, 06:56:16 »
ik zou het niet zo goed weten, ik probeer zelf juist dikker te worden wat niet lukt.
and if you knew how happy you are making me
i never thought that i'd love anyone so much ♥

Offline Lori.

« Reactie #4 Gepost op: mei 27, 2010, 07:41:22 »
ik zou het niet zo goed weten, ik probeer zelf juist dikker te worden wat niet lukt.
je mag een deel van mijn vetjes hebben <3
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Offline Kiki.

« Reactie #5 Gepost op: mei 27, 2010, 09:01:24 »
je mag een deel van mijn vetjes hebben <3

of anders van mij (:
ik geef je wel een kilo of 3-5
Woorden raakten op, klanken echter niet.

Offline June

« Reactie #6 Gepost op: mei 27, 2010, 16:06:27 »
Ga fietsend naar school, misschien doe je dat al hoor.
Ga joggen met vriendinnen.
Ga je hond vaker uitlaten, als je een hond hebt dan. Een konijn kan je ook uitlaten bytheway.

Offline Anne.x

« Reactie #7 Gepost op: mei 27, 2010, 18:33:31 »
Angela ik had precies het zelfde probleem als jij nu.
ik werd steeds dikker omdat ik steeds meer at kilo's chocolade ging erdoor heen bij mij
in een week!!
dus toen nam ik abbo op fitnis en ook al liep ik alleen maar op de loopband het helpt echt!
en nu doe ik zumba erbij en dat is ook nog is leuk dus dat is echt een aanrader hoor ^^

Offline angiee.

« Reactie #8 Gepost op: mei 27, 2010, 19:48:00 »
ik heb zumba gedaan vind niks
maar ik wil wel sporten maarja echt wel iets wat ik leuk vind en dat is paardrij maar is zo duur.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Online Athena

« Reactie #9 Gepost op: mei 27, 2010, 21:26:38 »
paardrijden is nou niet echt een sport waarbij de kilo's er van af vliegen.. tuurlijk je sport, maar het zal een stuk sneller gaan als je gaat fitnessen of iets dergelijks.

Offline Rann.

« Reactie #10 Gepost op: mei 28, 2010, 15:40:42 »
Ja of dansen, ofzo. Ik ben van paardrijden niet afgevallen, alleen heel erg gespierde benen gekregen. -.-

Cardio fitness helpt wel heel erg, dan krijg je speciaal schema als het goed is. Echt ideaal. En kilo's gaan d'r best snel af..
. . . . . . . . . . .

Offline Sanne

« Reactie #11 Gepost op: mei 28, 2010, 15:45:01 »
@ Angela
Paardrijden, leuk! (jaja, ik rijd paard.) Het valt trouwens mee, tenminste, mijn ouders hebben jaren geroepen dat het niet mocht, en toen ze zich er uiteindelijk in gingen verdiepen vonden ze het wel meevallen, op mijn oude manege was het 40 euro p.m. Maarre, inderdaad het is een sport en je verbrand er calorieen mee maar ter vergelijking:

1 uur paardrijden: 253 (heb een gewicht van 60 kilo gedaan, hoe zwaarder je weegt hoe meer.)
Tennis: 444
Joggen: 380
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Kayleigh.

« Reactie #12 Gepost op: mei 28, 2010, 16:52:18 »
paardrijden is nou niet echt een sport waarbij de kilo's er van af vliegen.. tuurlijk je sport, maar het zal een stuk sneller gaan als je gaat fitnessen of iets dergelijks.
Ligt eraan hóe je paardrijd. Bij mij op de manege rijd een meisje die echt van heel dik naar aardig dun gegaan, met name door het paardrijden. Zij is toen gewoon een heel uur gaan doorzitten (niet staanzitten tijdens de draf) en daarmee train je je buikspieren. Nu snap ik natuurlijk wel dat je elke dag kan paardrijden, maar je kan er dus wel mee afvallen ;p Én het is 1 van de 3 sporten waarbij je echt elke spier in je lichaam gebruikt.

Paardrijden hoeft niet zo heel duur te zijn. De meeste spullen zijn 1 keer aanschaf. Bij mij op de manege kost een 10rittenkaart voor pony's 115 en voor paarden 135.
En je kan altijd een verzorgpony zoeken als je wat ervaring hebt, dit is vaak wat goedkoper en soms zelfs gratis, maar dan moet je waarschijnlijk wel uitmesten.

Overigens vind ik dat je moet doen wat je leuk vind, je moet niet met tegenzin gaan sporten.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Meggiegirl

« Reactie #13 Gepost op: juni 02, 2010, 17:30:32 »
haii(L)
Ja zelf wordt ik ook zelf dikker en weeg ik meer ik dacht zelf ff dat het aan de puberteit lag maar ik eet ook steds meer snoep enzo....
Zelf zit ik op paardrijden en dat is echt wel een sport vooral als je een pony/paard hebt wat niet luisterd dan moet je pas hard werken maar ik kijk altijd weer uit naar de dag dat ik les heb dus vind het gewoon superleuk...

P.s Ik ga zelf trouwens op nog een sport.... xxx

Online Athena

« Reactie #14 Gepost op: juni 02, 2010, 18:36:49 »
Toch blijf ik er bij dat paardrijden niet de juiste sport is om af te vallen. Als Angela begint met paardrijden kan ze zowieso de eerste paar lessen alleen nog maar stappen en misschien af en toe en drafje.

Offline angiee.

« Reactie #15 Gepost op: juni 03, 2010, 21:20:11 »
ik heb al op paardrijden gezeten dus ik weet wel hoe het moet hihi.

Offline .LetsGetLaut

« Reactie #16 Gepost op: juni 04, 2010, 11:29:00 »
Bleh.. Ik heb er ook last van. Woog ooit netjes 55 kilo en nu 62.... En dat terwijl ik vet gezond eet en ook gewoon goed sport. (Eh oke, ik heb al 3 maanden niet gesport, maar ik had examens... xD)
Toch werkt sporten wel hoor. Ook al doe je maar kleine dingetjes. Beweging is ook goed.
Begin met je sapjes/frisdranken te vervangen door water. Mensen denken vaak dat dit bullshit is, maar als je nagaat hoeveel je drinkt op een dag en hoeveel kalorieen je naar binnenwerkt... Dan is water echt al een oplossing. En niet na het avond eten eten.
Second star to the right, and straight on till morning

Offline Eline.

« Reactie #17 Gepost op: juni 05, 2010, 00:16:08 »
Ik begin ook weer een dikkie te worden ): Vroeger was ik beetje dik, en ongeveer 1,5 jaar geleden begon ik weer dun te worden, toen was ik ook gewoon blij met mijn lichaam. Maar de laatste tijd word ik weer dikker, ik vind het echt niet leuk :/ Teveel stress en daardoor ga ik weer teveel eten. Probeer inderdaad water te drinken, geen cola ofzo. Dat doe ik nu ook. Minder tussendoortjes helpt ook écht.

Offline Pavignon.

« Reactie #18 Gepost op: juni 05, 2010, 00:42:09 »
je kunt kotsen enzo.
maar dat schijnt geen keileuk en geaccepteerd proces te zijn.

Offline Michelle

« Reactie #19 Gepost op: juni 05, 2010, 08:40:28 »
IK eet gewoon te veel en te vet en te zoet en te ongezond. Maar ik kan het niet stoppen ik ben denk ik verslaafd aan snoepjes cola chips enzo.