Auteur Topic: Insecten redden voelt goed bij mij.. bij jou? Heb jij al eens iets kleins gered?  (gelezen 804 keer)

Offline FEE.

ik red wel eens slakken die de stoep aan het oversteken zijn, want dan vind ik het zo zielig als er iemand op gaat staan of zo. Maar een slak is volgens mij geen insect..
Beestjes die ondersteboven liggen draai ik wel eens om, zolang ze er niet eng uitzien.

En voor de rest vind ik spinnen te eng om te 'redden'. Muggen sla ik dood als ik er last van heb, anders laat ik ze wel gewoon zitten :'). Oh en met wespen heb ik totaal geen medelijden, die moeten ook dood. Oh wat klinkt dit slecht zeg.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Em.

Ik maak wel eens een spin dood als ik durf, of ik laat 'm dood maken. Zo red ik een heleboel vliegen!  *-*

En ehm, af en toe laat ik een beestje naar buiten toe, van mij hoeft het niet per se dood als het geen acht poten heeft en mij niet prikt. Hoewel ik muggen af en toe ook maar laat omdat het te vermoeiend is om op te staan en mijn bed zo warm is. Red ik weer baby-mugjes met mijn bloed.
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline angiee.

ik maak ze allemaal dood.
serieus ik haat ze.
vroeger ging ik wormen redden maar nu noo.
vooral spinnen vliegen en wespen maak ik zo dood bammmm!
en muggen woooow vervelende dingen.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Kelly.

Insectenfobie.

Als ik durf maak ik ze dood, anders ren ik weg.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline CHANINE.

Ik heb een lieveheersbeestje uit de wc van ons gemeentehuis gered toen ik er schoonmaakte :"D (wel met handschoenen aan hoor <3)

Vliegen of wespen die dreigen te verdrinken help ik niet, die mogen allemaal doodgaan.

Oh en mieren zijn ook niet zielig, daar zijn er nog meer van dan mensen op de aardbol.
People hate me, But I really don't care, they just make me famous.