Auteur Topic: Weinig trek :S  (gelezen 298 keer)

Offline xFREIJA

• Blijvertje
  • Geslacht: Vrouw
Weinig trek :S
« Gepost op: juli 16, 2010, 19:55:50 »
Oké, iemand anders heeft ook gezegd bij Sport Beweging Lichaam etc. Dat ze weinig trek heeft de laatste tijd. Maar dat heb ik ook en wil het ook kwijt (:S)
Ik weet al hoe sommige gaan reageren: Komt door het weer, je stelt je aan, eet gewoon wat blablabla.
Maar ik wou x ontbijten, een broodje, en ik kotste het haast uit. Ik kreeg het niet door mijn keel, echt niet! Heb m maar weggegooid. En dat heb ik nooit, maar ik sla soms ontbijten over, omdat ik dan geen trek heb. Maar ik móet eten, want anders ga ik snoep eten, omdat ik dat lekkerder vind. En dan word ik dikker en dikker.. En ik vind al dat ik een mooi figuur heb. Niet dun en niet dik. Normaal&slank. Ik weet dat ik moet eten enzo, en het lukt ook al een beetje, maar ik blijf een kleine maag hebben, waar weinig in kan. Als ik in de ochtend 1 broodje heb, middag 1, avond anderhalf schep eten heb, genoeg drinken, geen vette troep en snoep, dan is het goed.. toch?
Ik weet dat jullie er niks aan hebben, wou het gewoon even melden.. Als jullie het goed vinden. Dat met dat het niet door mn keel kwam, is maar 1x gebeurt, fjiew*

Online Michelle

• Levenloze Forummer
Re: Weinig trek :S
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2010, 21:54:48 »
Ik weet niet of het wel klopt dat je een kleine maag hebt, of waar je dat vandaan haalt, maargoed..
Misschien kun je proberen kleine dingen te gaan eten, en als je smorgens echt geen brood naar binnen krijgt probeer dan ontbijt drink (wat ik zelf trouwens heel smerig vind) of yoghurt ofzo.

Offline Jenny.

• Levenloze Forummer
  • Trotse Mama!
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2010, 22:33:19 »
Nahjah een kleine maag, het kan opzich. Maar dan zal ze dat wel een keer moeten laten controleren.

verder ontbijten, en s'middags eten. Ook je avondeten echt niet overslaan.
En je ontbijt ook niet, want das zo slecht.
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Philae

• Rainbow maker
  • <3
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2010, 10:32:35 »
Ja, probeer dan drink ontbijt of fruit. Ik kan ook geen boterham ofzo eten 's morgens, dat komt er gelijk weer uit. En ik ben het gewoon langzaam gaan opbouwen met fruit en drink ontbijt. Dat gaat nu prima.

En als je niet veel in één keer kunt eten dan eet je toch wat vaker kleine porties.. Dan is de kans ook kleiner dat je gaat snoepen.
(8) "Counting al the assholes in the room, well i'm definitely not alone" (8)

Because the truth is, I am madly, truly, deeply, passionately in love with you.

Offline Em.

• MHxPOSTER
« Reactie #4 Gepost op: juli 19, 2010, 10:56:45 »
Ik eet normaal ook heel veel, en nu begin ik al te kokhalzen na één broodje - terwijl ik er normaal 6 opkan. En dat heb ik dan echt met moeite naar binnen gestouwd. Ik weet niet wat het is (toch het weer? vakantie?) maar je bent niet helemaal de enige. Hoewel ik het, zo te horen, niet zo erg heb, maar ik eet normaal best veel, dus voor mijn doen is het heel raar. Ik weet het ook niet, ik probeer maar gewoon te blijven eten. In de hoop dat het volgende week weer normaal is, of zoiets.