Auteur Topic: Heeft iemand ervaring met Roaccutane?  (gelezen 696 keer)

Offline Charlotte.

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Heeft iemand ervaring met Roaccutane?
« Gepost op: augustus 07, 2010, 13:20:59 »
Ik heb nu al vijf jaar last van pukkels. Niet heel erg, meestal maar een stuk of twee-drie tegelijk en helemaal niet groot, bij momenten zelfs helemaal niks. Mijn rug is Maar omdat het nu al zo lang duurt, moet ik van de dermatoloog Roaccutane nemen. Na alles wat ik gelezen heb op internet zie ik dat niet zo zitten. Die pillen zorgen ervoor dat alle troep die nog in je huid zit naar buiten komt, en dat het dus eerst verergert. Heeft iemand van jullie dit ooit gebruikt, en had je daar dan last van? Of van andere bijwerkingen?
Bedankt (:
you don't know how hearts burn for love that cannot live but never dies.

Offline Eline.

• MHxOPPERGOD
Re: Heeft iemand ervaring met Roaccutane?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2010, 23:03:10 »
Wow, die medicijnen zijn echt zwaar. Op true life was er een aflevering over mensen met hele erge acne, en 1 meisje wou roaccutane gebruiken, haar broertje had zelfmoord gepleegd en dat was waarschijnlijk door die medicijnen, ze verhogen de kans op een depressie. Sowieso mag je niet in de zon als je die medicijnen neemt. Ik zou het niet doen als ik jou was want het zijn echt zware medicijnen, en als je acne niet zo heel erg is, hoef je toch niet zulke zware medicijnen? Er zijn genoeg andere behandelingen die minder zwaar zijn. Voor de rest heb ik er geen ervaring mee.

Offline HEARTBEAT.

• Stalkende Forummer
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2010, 21:19:13 »
Omdat je af en toe pukkels hebt?! Zou ik niet doen hoor. Je kan ook gewoon de pil nemen, of heeft dat niet geholpen? Ik had namelijk best veel last van acne en nu bijna niet meer.
Alleen de laatste tijd weer. Heul vervelend. Maargoed.
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline koettrace

• Blijvertje
« Reactie #3 Gepost op: augustus 24, 2010, 20:43:54 »
Ik heb het ook aangeraden gekregen en ik ga donderdag naar de dermatoloog. Het schijnt heel goed te werken maar wel heel vies spul te zijn. Je leest wel van mensen dat ze haaruitval krijgen. Ik zou het ook nog even na vragen bij de dermatoloog.

Offline unattainable.

• Eeuwig stalkende forummer
  • diva is a female version of a hustler
« Reactie #4 Gepost op: augustus 24, 2010, 21:00:07 »
ik heb gelezen dat er heeeeeel veel bijwerkingen zijn.
sowieso als je maar een paar puistjes hebt... het gaat vanzelf wel weg toch?
Iedereen krijgt wat geluk toebedeeld in het leven; de kunst is om het te herkennen als het zo ver is en die kans met beide handen aan te pakken.
Het gaat erom in te zien wanneer het geluk je toelacht, en er je voordeel mee te doen.

Offline koettrace

• Blijvertje
« Reactie #5 Gepost op: augustus 24, 2010, 21:10:16 »
ik heb gelezen dat er heeeeeel veel bijwerkingen zijn.
sowieso als je maar een paar puistjes hebt... het gaat vanzelf wel weg toch?

Bij sommige gaat het snel weg. of met de pil al.
Bij mij werkt de pil ook neit dus het moet zwaarder.
Bij de een werken de hormonen meer bij de andere. Dus.. Ik ben jaloers op de mensen waarvan de pukkels snel weggaan... (:$)

Offline poof-me

• Rainbow maker
  • Loveyou
« Reactie #6 Gepost op: september 03, 2010, 21:15:19 »
Mijn zus gebruikt het.
Binnen een half jaar was het weg.
Ik weet niet waar je woont maar mn zus heeft het laten doen op mn moeders werk maar je dokter moet je dan eerst doorverwijzen naar mn moeders werk maar het heeft heeeel goed geholpen (:
En het is egt niet negatief ofzo.
En mn zus had helemaal geen bijwerkingen.
Alleen een beetje droge lippen.
Maar mn zus had egt heeeel veel pukkels.
Zelfs op haar rug
« Laatst bewerkt op: september 03, 2010, 21:27:19 door poof-me »
justmaaike

Offline Kelly.

• Spammende Forummer
  • Patsboem.
« Reactie #7 Gepost op: september 04, 2010, 00:06:06 »
Persoonlijk vind ik van die pillen misschien een beetje overdreven voor 2 a 3 kleine pukkeltjes, dan zou ik eerder iets van clerasil of andere dingen nemen. Dat helpt ook, heeft geen bijwerkingen en je weet zeker dat het veilig is.
Old loves they die hard, old lies they die harder!

Offline koettrace

• Blijvertje
« Reactie #8 Gepost op: september 09, 2010, 22:31:11 »
Persoonlijk vind ik van die pillen misschien een beetje overdreven voor 2 a 3 kleine pukkeltjes, dan zou ik eerder iets van clerasil of andere dingen nemen. Dat helpt ook, heeft geen bijwerkingen en je weet zeker dat het veilig is.
Clerasil droogt uit en daardoor werkt het niet..

Offline Eline.

• MHxOPPERGOD
« Reactie #9 Gepost op: september 10, 2010, 00:54:14 »
Niet als je het in combinatie met bijvoorbeeld een goede vochtinbrengende creme gebruikt.

Offline Kelly.

• Spammende Forummer
  • Patsboem.
« Reactie #10 Gepost op: september 10, 2010, 14:27:00 »
Niet als je het in combinatie met bijvoorbeeld een goede vochtinbrengende creme gebruikt.
Inderdaad, en bij mij helpt het ook. Je moet het ook eerst goed inmasseren en daarna even wachten en dan goed afspoelen, zodat de huid erg vochtig word.

Offline koettrace

• Blijvertje
« Reactie #11 Gepost op: september 11, 2010, 08:00:02 »
Inderdaad, en bij mij helpt het ook. Je moet het ook eerst goed inmasseren en daarna even wachten en dan goed afspoelen, zodat de huid erg vochtig word.
Maar veel mensen die last hebben van regelmatig puistjes daar werkt het niet altijd bij.. Bij mij werkt het ook niet en bij mijn nichten en een vriendin ook niet.. Als je dat regelmatig hebt heb je echt iets anders nodig..

Offline Kelly.

• Spammende Forummer
  • Patsboem.
« Reactie #12 Gepost op: september 11, 2010, 10:07:06 »
Maar veel mensen die last hebben van regelmatig puistjes daar werkt het niet altijd bij.. Bij mij werkt het ook niet en bij mijn nichten en een vriendin ook niet.. Als je dat regelmatig hebt heb je echt iets anders nodig..
Ik gebruik dat zelf toch ook? En mijn broer is helemaal erg en gebruikt dat ook? Dus het werkt wel. Alleen bij sommige mensen blijkbaar niet. Maar als je de huid gewoon goed vochtig maakt werkt het wel. En Charlotte had het over afentoe pukkels.

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ♥micha<3yorick♥
« Reactie #13 Gepost op: september 11, 2010, 10:13:26 »
Nou, bij mij werkt clearasil dus echt echt niet. Van alles uitgeprobeerd, zo  ongeveer al die dingen van clearasil, geen verandering.
Nu ik aan de pil zit, geen verandering.
Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd :'D.

You only live once, so just go fucking nuts!

Online June

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #14 Gepost op: september 11, 2010, 20:14:31 »
Ik gebruik dat zelf toch ook? En mijn broer is helemaal erg en gebruikt dat ook? Dus het werkt wel. Alleen bij sommige mensen blijkbaar niet.
En bij sommige mensen dus blijkbaar wel. :p

Ik gebruik het niet.

Offline nana95

• Blijvertje
« Reactie #15 Gepost op: november 03, 2010, 18:07:18 »
Ik gebruik het nu 5 weken lang! De bijwerkingen zijn vooral droge lippen en een beetje depressief, spierpijn en dat was het eigenlijk wel! ik heb vooral last van onderliggende bobbeltjes, dus geen onstekingen, maar nu ik die pillen gebruik wordt het alleen maar erger. Dat is meestal ook zo, maar na 5 weken zou het toch wel minder moeten worden? Iemand ervaringen? wanneer begon het bij jullie echt te werken?

en voor jou, als je weinig puistjes hebt zou ik er echt niet aan beginnen,op het moment dat je onzeker wordt door je puistjes, dan zou ik het overwege.. Maar alle spookverhalen over het medicijn kloppen niet hoor, het is prima te doen
Het is altijd het juiste moment om de juiste dingen te doen...