Auteur Topic: Mag jou vriend/vriendin jou sms'jes lezen?  (gelezen 2261 keer)

Offline METALLY!

• Forumjunkie
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mag jou vriend/vriendin jou sms'jes lezen?
« Reactie #40 Gepost op: september 01, 2010, 23:26:05 »
Hij doet maar. :')
Precies wat ik dacht XD
You know the games I play and the words I say
When I want my own way, you know the lies I tell
When you've gone through hell and I say I can't stay
You know how hard it can be to keep believing in me
When everything and everyone becomes my enemy and when
There's nothing more you can do I'm gonna blame it on you
It's not the way I want to be I only hope that in the end you will see
It's the Opheliac in me.

Offline Like.OMG!

• Forumjunkie
« Reactie #41 Gepost op: september 01, 2010, 23:55:29 »
Ja, dat mag hij. Staan toch niet veel meer smsjes in dan die van hem....

Offline QueenOfHearts_4

• De oppergod der oppergoden
  • Le temps détruit tout.
« Reactie #42 Gepost op: september 02, 2010, 13:41:35 »
Gewone gesprekken ga je toch ook niet naluisteren als dat kon? Msngesprekken ga je toch ook niet nachecken? Waarom vindt men dat met smsjes dan wel weer normaal?

Ik heb wel eens de telefoon & de msngesprekken van mijn ex nagelezen. En uiteindelijk bleek dat ik ook gelijk had.
Ik deed het uit wantrouwen en dat heb ik niet zomaar.
En zo zullen er vast wel meer meisjes zijn die dat hebben gedaan.

Niet dat ik me er daarna niet voor schaam... maar ik heb het wel gedaan.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline NATHALIE

• Stalkende Forummer
  • OP 2014 ('ll)!
« Reactie #43 Gepost op: september 03, 2010, 00:07:34 »
nja ik denk wel dat hij mag meelezen als ik een smsje schrijf
tenzij het gewoon prive is
maar niet van dat hij me mobieltje ineens pakt en me berichtjes gaat lezen.
dan krijg ik t idee dat hij me niet vertrouwd.
Just because it didn't last forever, doesn't mean it wasn't worth it.

Offline Athena

• Spammende Forummer
« Reactie #44 Gepost op: september 03, 2010, 00:15:04 »
Ja dat mag, de meesten zijn sowieso van hemzelf.

Offline ukkie

• MH-STAR
« Reactie #45 Gepost op: september 04, 2010, 09:37:27 »
bij mij zijn ook eigelijk alle smsjes van hem. of van een vriendin die vraagt of ik iets mee ga doen ofzo.
ik heb ook een keer uit wantrouwen zijn smsjes gelezen. Ik had gelijk, er was iets aan de hand.
gelukkig hebben we het daarna goed uitgepraat.

Ik vind dat het bij wantrouwen wel zou mogen. het klinkt misschien wel dom om te zeggen: 'ja, ik vertrouw je niet, dus mag ik je smsjes lezen'. maar als hij heel erg zijn berichtjes afschermt... zou ik toch wel willen weten wat voor smsjes er dan op z'n mobiel staan. En helaas kwam ik er dan achter dat mijn gevoel goed was...

Offline Lissa

• Babbelkous
« Reactie #46 Gepost op: september 04, 2010, 13:34:15 »
Natuurlijk mag hij dat, dat is toch een kwestie van eerlijk zijn?
Ik zou het nogal vreemd vinden mocht mijn vriend zijn mobiel wegtrekken als hij een smsje krijgt.

Offline QueenOfHearts_4

• De oppergod der oppergoden
  • Le temps détruit tout.
« Reactie #47 Gepost op: september 05, 2010, 17:45:15 »
Natuurlijk mag hij dat, dat is toch een kwestie van eerlijk zijn?
Ik zou het nogal vreemd vinden mocht mijn vriend zijn mobiel wegtrekken als hij een smsje krijgt.

Dat is toch geen kwestie van eerlijk zijn? Dat is toch een kwestie van privacy?

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Nennahh.

• Rainbow maker
  • Nennah <3 David
« Reactie #48 Gepost op: september 05, 2010, 18:04:52 »
Als hij wilt, mag hij mn smsjes lezen, i couldn't care less. Heb niks voor m te verbergen haha.

Offline ukkie

• MH-STAR
« Reactie #49 Gepost op: september 06, 2010, 19:47:00 »
Dat is toch geen kwestie van eerlijk zijn? Dat is toch een kwestie van privacy?
nja, het zou wel een beetje vreemd zijn als je naast 'm zit en hij ineens afgezonderd zijn smsje zou gaan lezen.
Privacy is ook wel gewoon belangrijk, maar het zou beetje raar zijn als je vriendje ineens geheimzinnig zou doen over een smsje die hij krijgt. Natuurlijk heeft hij recht op privacy, maar ik zou het best raar vinden als hij zo zou doen. :P

Offline raw-pink

• Forum Chick
  • Twijfelen is niet erg, liegen wel.
« Reactie #50 Gepost op: september 08, 2010, 00:03:47 »
Ja hij mag ze lezen, maar hij vind het niet zo boeiend volgens mij. Ik lees zijn smsjes ook nooit, mag het wel. Als hij bijvoorbeeld gesmt word en we zitten in de auto zegt die lees even voor.. dus is niet echt een punt haha
Houden van is niet genoeg.

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ♥micha<3yorick♥
« Reactie #51 Gepost op: september 08, 2010, 00:13:23 »
Ik had het er laatst met hem over, naar aanleiding van dit topic.
En hij zei ook dat als ik het wil zijn SMSjes gewoon mag lezen, maar dat hoef ik ook helemaal niet ofzo.
En hij mag zeker wel die van mij lezen zoals ik al zei, :'D 99% is toch van hem, dus hij hoeft ze niet lezen.
Maar voor hem is het wel een beetje iets waar hij in het verleden mee zat, dus daarom mag hij die van mij gewoon lezen zodat hij weet dat hij me echt kan vertrouwen. Aangezien er nog wel is iets is gebeurd enzo, waar hij toch wel mee zat. (in die tijd dan, nu niet meer).

You only live once, so just go fucking nuts!

Offline ukkie

• MH-STAR
« Reactie #52 Gepost op: september 08, 2010, 22:41:33 »
Ik had het er laatst met hem over, naar aanleiding van dit topic.
En hij zei ook dat als ik het wil zijn SMSjes gewoon mag lezen, maar dat hoef ik ook helemaal niet ofzo.
En hij mag zeker wel die van mij lezen zoals ik al zei, :'D 99% is toch van hem, dus hij hoeft ze niet lezen.
Maar voor hem is het wel een beetje iets waar hij in het verleden mee zat, dus daarom mag hij die van mij gewoon lezen zodat hij weet dat hij me echt kan vertrouwen. Aangezien er nog wel is iets is gebeurd enzo, waar hij toch wel mee zat. (in die tijd dan, nu niet meer).
ik had dit topic juist gemaakt na aanleiding dat mijn vriendje dat niet goed vind. Nja, hij doet vaak wel stoer dat het wel zou mogen, maar als hij ooit een smsje krijgt en hij doet afstandig ofzo, mag ik het nog niet lezen. Zo ontstaat er na mijn mening wantrouwen. Hij is 2 x vreemdgegaan. Ik vertrouw hem al wat meer, maar bij sommige dingen heb ik altijd wel zoiets van: '... zo krijg ik mijn vertrouwen nooit terug...'.
voor hem zijn mijn smsjes ook geen geheim. Want ik wil dat hij weet dat hij zich echt geen zorgen hoeft te maken. maar eigelijk verwacht ik dan van hem hetzelfde.. misschien een hoge verwachting, maar na zijn 2 x vreemdgaan, vind ik het raar dat hij niet wil dat ik lees. oke, achter zijn rug om lezen is wel overdreven, maar meelezen vind ie vaak ook al vervelend. en ik hoef ze ook echt niet allemaal af te gaan en helemaal uitspitten ofzo, maar een beetje vertrouwen en smsen met mij erbij zou gewoon fijn zijn..
en verder is op mijn mobieltje 80% ofzo van hem. die 20% zijn vrienden, en dan vooral een goede vriend van me.

Offline raw-pink

• Forum Chick
« Reactie #53 Gepost op: september 09, 2010, 13:08:36 »
ik had dit topic juist gemaakt na aanleiding dat mijn vriendje dat niet goed vind. Nja, hij doet vaak wel stoer dat het wel zou mogen, maar als hij ooit een smsje krijgt en hij doet afstandig ofzo, mag ik het nog niet lezen. Zo ontstaat er na mijn mening wantrouwen. Hij is 2 x vreemdgegaan. Ik vertrouw hem al wat meer, maar bij sommige dingen heb ik altijd wel zoiets van: '... zo krijg ik mijn vertrouwen nooit terug...'.
voor hem zijn mijn smsjes ook geen geheim. Want ik wil dat hij weet dat hij zich echt geen zorgen hoeft te maken. maar eigelijk verwacht ik dan van hem hetzelfde.. misschien een hoge verwachting, maar na zijn 2 x vreemdgaan, vind ik het raar dat hij niet wil dat ik lees. oke, achter zijn rug om lezen is wel overdreven, maar meelezen vind ie vaak ook al vervelend. en ik hoef ze ook echt niet allemaal af te gaan en helemaal uitspitten ofzo, maar een beetje vertrouwen en smsen met mij erbij zou gewoon fijn zijn..
en verder is op mijn mobieltje 80% ofzo van hem. die 20% zijn vrienden, en dan vooral een goede vriend van me.
Wow dat je dan nog bij hem bent als die 2 keer is vreemd gegaan.. hoe heb je hem kunnen vergeven, wat is je truck? ( ik kon dat namelijk niet met mijn ex)

Offline ukkie

• MH-STAR
« Reactie #54 Gepost op: september 09, 2010, 19:49:13 »
Wow dat je dan nog bij hem bent als die 2 keer is vreemd gegaan.. hoe heb je hem kunnen vergeven, wat is je truck? ( ik kon dat namelijk niet met mijn ex)
nja, ik weet 't niet. maar gewoon hoe hij daarna deed. hij was super lief, niet slijmend lief, en ik hoorde van mensen dat hij blijkbaar op eindexamenfeestjes heeft zitten huilen omdat hij zo bang was dat ik hem zou dumpen. voor hem ben ik gewoon z'n 'ukkie'. en ik kan hem niet dumpen omdat ik me niet kan voorstellen om hem met een ander te zien. ik zou dan totaal instorten. Hij heeft een keer webcamsex met een meisje gehad. en hij heeft een keer een ander meisje gezoend. we hebben er zo lang over na gedacht wat we allebei wilde. en bij elkaar blijven leek ons het beste. hopelijk blijft dat nog een goede keus.

Offline raw-pink

• Forum Chick
« Reactie #55 Gepost op: september 10, 2010, 14:20:35 »
nja, ik weet 't niet. maar gewoon hoe hij daarna deed. hij was super lief, niet slijmend lief, en ik hoorde van mensen dat hij blijkbaar op eindexamenfeestjes heeft zitten huilen omdat hij zo bang was dat ik hem zou dumpen. voor hem ben ik gewoon z'n 'ukkie'. en ik kan hem niet dumpen omdat ik me niet kan voorstellen om hem met een ander te zien. ik zou dan totaal instorten. Hij heeft een keer webcamsex met een meisje gehad. en hij heeft een keer een ander meisje gezoend. we hebben er zo lang over na gedacht wat we allebei wilde. en bij elkaar blijven leek ons het beste. hopelijk blijft dat nog een goede keus.
Idd dat hoop ik ook voor je :), ik zou het iig echt niet kunnen. Zou hem gewoon nooit meer vertrouwen, en daardoor steeds boos zijn. Maar vind het aan de ene kant ook wel ergens knap dat jij het wel kan =)

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ♥micha<3yorick♥
« Reactie #56 Gepost op: september 11, 2010, 00:42:55 »
Ik zou hem absoluut niet meer kunnen vertrouwen nadat hij 2x vreemdgegaan zou zijn en je vervolgens ook zijn smsjes niet mag lezen.
Ik zou is even met hem aan de tafel gaan zitten en vragen of hij iets te verbergen heeft, confronteer hem hiermee, dat het allemaal zo wantrouwerig is.

You only live once, so just go fucking nuts!

Offline ukkie

• MH-STAR
« Reactie #57 Gepost op: september 11, 2010, 00:50:31 »
Ik zou hem absoluut niet meer kunnen vertrouwen nadat hij 2x vreemdgegaan zou zijn en je vervolgens ook zijn smsjes niet mag lezen.
Ik zou is even met hem aan de tafel gaan zitten en vragen of hij iets te verbergen heeft, confronteer hem hiermee, dat het allemaal zo wantrouwerig is.
ja, dat wil ik ook. Het is alleen erg lastig om iets af te spreken want hij heeft t vaak uber druk... Maar we zouden zondag naar de bios gaan op mijn kosten. Ik heb maar gezegd dat we beter niet kunnen gaan... Ik wil gewoon met m gaan praten idd.

Offline raw-pink

• Forum Chick
« Reactie #58 Gepost op: september 11, 2010, 16:39:09 »
ja, dat wil ik ook. Het is alleen erg lastig om iets af te spreken want hij heeft t vaak uber druk... Maar we zouden zondag naar de bios gaan op mijn kosten. Ik heb maar gezegd dat we beter niet kunnen gaan... Ik wil gewoon met m gaan praten idd.
Ja idd zou ook met hem gaan praten, want als hij steeds iets achterhoud zit er iets duidelijk niet goed.

Offline GlamourQueen

• n00b
« Reactie #59 Gepost op: september 12, 2010, 12:12:14 »
Tuurlijk, heb ik geen problemen mee
Maar dat doet hij niet
Mijn mail wel, maar die controleert hij mee ivm een webwinkel