Weer een update. Ik heb besloten niet te gaan werken bij de Schatkids (mede omdat mijn vriend er niet zo blij mee was dat ik daar op zondag wilde gaan werken, aangezien we elkaar dankzij drukke studies nu al best weinig zien), maar heb me ingeschreven bij een website voor oppassers,
www.oppasbron.nl. Op deze site heb ik contact gezocht met een gezin hier in Veenendaal (alleenstaande moeder met een dochter van 12 en een zoon van 6), en ik ben heel enthousiast ontvangen. Aankomende maandag heb ik daar een soort 'sollicitatiegesprek', ik ben vanaf half 4 's middags welkom op de koffie. Ik ben benieuwd. Ik denk dat het voor mij toch slimmer is om af en toe en middag mee te pakken (zoals bij dat oppasgezin kan) dan dat ik vrijdag en zondag de hele dag werk. Ik merk namelijk dat m'n studie best pittig is, ik heb vandaag alleen al 4 uur lang Engelse literatuur gelezen. En ik wil inderdaad ook in het weekend nog tijd overhouden voor mijn vriend en vriendinnen.
Ik heb trouwens nog niets gehoord van Schatkids, maar mocht ik een mail ontvangen zal ik meteen doorgeven dat ik geen interesse meer heb.
Lekker wisselvallig zijn we weer, Chantal. :')