Auteur Topic: Pijn.  (gelezen 514 keer)

Offline FEE.

• Vrolijke Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Pijn.
« Gepost op: augustus 24, 2010, 19:30:58 »
Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik heb al best een tijd last van een spier, ik weet niet of het mijn hamstring is - ik heb écht totaal geen verstand van spieren en dingen.
Maar die spier loopt dus aan de achterkant van mijn bovenbeen, tot aan de onderkant van mijn rug - aan de zijkant. En soms voel ik het ook nog wel een klein beetje in m'n onderbeen. Daar heb ik dus best vaak last van, zomaar opeens schiet er dan pijn in of zo. En als ik bijvoorbeeld even lig en dan voel ik dat de pijn erin schiet en dan kom ik amper nog omhoog want dat doet zó'n pijn. Dan zou ik het liefst niet meer bewegen zeg maar :').
Soms heb ik er ook een hele tijd geen last van of zo, maar dan opeens weer wel, net ook weer. En nu vraag ik me af wat ik er nou mee moet, want ik vind het wel vervelend. En ik kan met niet voorstellen dat ik die spier verrekt heb of zo, want ik doe niet echt aan sport. Maar zou het dan gewoon een zwakke spier zijn of iets? Want ik heb er ook alleen maar last van in mijn linkerbeen, rechts nooit..

Heeft iemand hier ervaring mee of zo? En wat zou ik eraan moeten doen, of moet ik het gewoon maar zo laten?
Happiness is only real when shared (:

Offline Marissa.

• MH-STAR
  • Bla.
Re: Pijn.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 24, 2010, 19:48:04 »
Misschien toch een goed idee om langs de huisarts te gaan? Mijn moeder had ook een tijd last van een spier en werd toen doorverwezen naar de fysio.

Offline --maris

• Forum Chick
  • Nothing lasts forever.
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2010, 09:45:15 »
Als ik jou was zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan. Een klasgenoot van me had ook al een tijd last van haar rug en bovenbeen en toen bleek ze een jeugdhernia te hebben.