Auteur Topic: Introductieweek, hahahaha.  (gelezen 152 keer)

Offline Sanne

Introductieweek, hahahaha.
« Gepost op: augustus 25, 2010, 12:51:24 »
Vandaag is de introductieweek op school begonnen, en het is te lachwekkend.
Vandaag kregen we een preek over dat we nu in de 2e fase zitten, dat het nu echt serieus wordt en ze hadden weer nieuwe regels bedacht. (zoals elk jaar.)

De planning voor morgen en overmorgen is zo:

Donderdag:

Blok 1: Lezen vaardigheden ELO, groepsindeling high tea
Blok 2: Kennismaken mentor, voorbereiden high tea
Blok 3: voorbereiden high tea

Vrijdag:

Blok 1 & 2: voorbereiden high tea
Blok 3: High tea
Blok 4: Evaluatie high tea

HAHAHA. Sorry, ik vind het echt lachwekkend :') Dan moet je je bedenken, dat 1 blok anderhalfuur is he.

HAHA.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Em.

Re: Introductieweek, hahahaha.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2010, 13:09:08 »
Haha, anderhalf uur? :')
Wij hadden spontaan een high tea georganiseerd waarbij degene met de grootste mond riep WE NEMEN DAN EN DAN ALLEMAAL IETS LEKKERS MEE EN MEVROUW ZORGT VOOR DE THEE. (In plaats van drie keer anderhalf uur deden we dat in ongeveer een kwartiertje, het andere kwartier was om het vorige idee te laten stranden.)

En waar je die anderhalf uur 'evaluatie' mee gaat vullen, zou ik ook niet weten. ;p

Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline Kayleigh.

Re: Introductieweek, hahahaha.
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2010, 13:17:57 »
wtf. High Tea?
Wij hebben helemaal niks gehoord over de komende dagen. Ja, we moeten werken aan het pws of aan introductieopdrachten (die we -de school kennende- toch niet krijgen). Maar goed dat ik mijn stageverslag nog niet af heb, anders had ik niks te doen.

Vandaag moesten we om half 10 in het domein zijn. De helft kwam te laat, Leraar (Jan dus) was al geflipt en we begonnen, zoals gewoonlijk, niet op tijd.
Daarna kregen we per klas uitleg over het komende schooljaar en zoals altijd hebben ze weer iets nieuws bedacht wat waarschijnlijk niet gaat werken en wat irritant is.
Ondertussen kregen we onze kluissleutel. Zoals altijd was het weer slecht geregeld wat resulteerde in een nog harder flippende leraar (Jan dus). Die gozer is geweldig als ie flipt :'D
Daarna werden er lijsten uitgedeeld met de mentoren enzo. Zoals altijd heb ik weer een vrij aparte mentor. Al kan het nooit slechter dan Jan.
En daarna moesten we een half uur niks doen voordat we weg mochten. Dus Anouk en hebben een tijd staan kletsen met de leraren. XD

We hebben een nieuwe domeinassistent. (Die kleine vrouw die al was wezen kijken vorig jaar). Zij vind dat we haar bij haar achternaam moeten noemen. Dus Mevrouw blabla. Dat gaat dus niet goedkomen aan de reacties te zien van de rest van de leerlingen.

Edit: omg, jullie hebben weer dat vaardighedenboekje. Ik heb dat ooit ingevuld en ik heb er nooit wat mee gedaan. -,-''
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.