Auteur Topic: zwanger  (gelezen 1544 keer)

Offline Em.

Re: zwanger
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2010, 15:26:34 »
En als je in het ziekenhuis ligt met dit soort omstandigheden lijkt me niet dat ze het goedkeuren dat jij lekker gaat "pc'en" ivm de rust van je kind. En daarbij, wat Em. zegt ja. Vreemd hoor je hebt een vriend en een maand geleden een "leuke" jongen leren kennen en dan nu al twintig weken zwanger? Of was 't je exvriend waar je zwanger van bent, en deze jongen "verleden" tijd is? En binnen no time helemaal happy bent? :')

Oke. oke. slecht van me. ik oordeel veel te veel. :') Maar dat komt omdat ik ook op een ander meidenforum zit en dat daar zoveel van dit soort "mensen" kwamen met dit soort verhalen. En uiteindelijk was 't allemaal fake. Dus nouja, ik geloof je ook niet zo.

Inderdaad. Sinds ik op een ander forum zit waar de helft van de verhalen niet waar is, geloof ik het niet meer zo. Ik ruik 'n troll! :')
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline Kelly.

« Reactie #21 Gepost op: augustus 29, 2010, 15:33:20 »
Inderdaad. Sinds ik op een ander forum zit waar de helft van de verhalen niet waar is, geloof ik het niet meer zo. Ik ruik 'n troll! :')

HAHHAHAAH :'D Ik lagt dubbel hiero...
@ topic; Ik snap je echt niet meer, geef eens een samenvatting, dat maakt het misschien iets duidelijker... (:$)
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Jenny.

« Reactie #22 Gepost op: september 02, 2010, 09:28:30 »
Je hebt gister een test gedaan, maar je mocht het allemaal nog niet vertellen maar je bent op de helft? Eh oke. :') Beetje vreemd, maar het zou kunnen ja...

Sommige vrouwen merken trouwens niet eens dat ze zwanger zijn, krijgen die boodschap als ze met pijn naar de dokter gaan. :') Maar ergens vind ik het wel vreemd dat je het eerst niet mocht vertellen dat je nu twintig weken zwanger bent, en gister pas en test hebt gedaan. Terwijl je uit een zwangerschap test na een bepaald hoeveel weken niet kan zeggen hoe ver je zwanger bent. :') (+ dat het zaterdag is. En een verloskundige, gynaecoloog en soms nog HA alleen maar kunnen bepalen hoe ver je zwanger bent. ) Maargoed, desalnietemin vind ik 't leuk voor je. Gefeliciteerd!

Nee zelfs bij de clearblue test, kun je dat na een aantal weken niet meer zien hoelang je zwanger bent. Nu weet ik alleen niet meer bij hoeveel.

Anyway, raar verhaal.
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Lori.

« Reactie #23 Gepost op: september 02, 2010, 09:57:24 »
Hahahaha. Wat een raar verhaal.
Ik sluit me bij de rest aan: ik geloof er niets van.
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Offline Pysho

« Reactie #24 Gepost op: juni 10, 2011, 21:31:49 »
meid ik ben 16 en heb vermoeden dat ik zwanger ben  *-* als jij wil houden hou het  :blij: jou keuze al is je vader niet echt blij mee mijn moeder is heel paniekerig , maar zo zijn ouders he
Hallo, ik ben verbannnen van dit forum. ik ben dom geweest. ging beetje ruzie zoeken enzo..

Offline Em.

« Reactie #25 Gepost op: juni 10, 2011, 22:31:14 »
Wat fijn dat we een tien maanden oud topic weer terug kunnen lezen! Waar haal je dit topic nu weer vandaan? ;p

(...)

Offline Pysho

« Reactie #26 Gepost op: juni 10, 2011, 22:33:44 »
hahah sorry moest gewoon even bijschrijven keek niet eens naar de datum  (a):
Hallo, ik ben verbannnen van dit forum. ik ben dom geweest. ging beetje ruzie zoeken enzo..

Offline Em.

« Reactie #27 Gepost op: juni 10, 2011, 22:42:45 »
Nou, succes met je zwangerschap dan maar! Dat je maar geen totaal ruptuur moge hebben.

(...)

Offline Lizzelicious

« Reactie #28 Gepost op: juli 11, 2011, 16:24:01 »
Sorry, ik geloof er eigenlijk niet echt iets van.
Klinkt allemaal te vaag :')

sorry hoor. Maar klinkt als een lul verhaaltje :$

Offline SiZi

« Reactie #29 Gepost op: augustus 17, 2011, 20:58:57 »
ik geloof je eigenlijk niet zo heel erg om t netjes te zeggen  :)
Je t'aime mon amour <3