En als je in het ziekenhuis ligt met dit soort omstandigheden lijkt me niet dat ze het goedkeuren dat jij lekker gaat "pc'en" ivm de rust van je kind. En daarbij, wat Em. zegt ja. Vreemd hoor je hebt een vriend en een maand geleden een "leuke" jongen leren kennen en dan nu al twintig weken zwanger? Of was 't je exvriend waar je zwanger van bent, en deze jongen "verleden" tijd is? En binnen no time helemaal happy bent? :')Oke. oke. slecht van me. ik oordeel veel te veel. :') Maar dat komt omdat ik ook op een ander meidenforum zit en dat daar zoveel van dit soort "mensen" kwamen met dit soort verhalen. En uiteindelijk was 't allemaal fake. Dus nouja, ik geloof je ook niet zo.
Inderdaad. Sinds ik op een ander forum zit waar de helft van de verhalen niet waar is, geloof ik het niet meer zo. Ik ruik 'n troll! :')
Je hebt gister een test gedaan, maar je mocht het allemaal nog niet vertellen maar je bent op de helft? Eh oke. :') Beetje vreemd, maar het zou kunnen ja...Sommige vrouwen merken trouwens niet eens dat ze zwanger zijn, krijgen die boodschap als ze met pijn naar de dokter gaan. :') Maar ergens vind ik het wel vreemd dat je het eerst niet mocht vertellen dat je nu twintig weken zwanger bent, en gister pas en test hebt gedaan. Terwijl je uit een zwangerschap test na een bepaald hoeveel weken niet kan zeggen hoe ver je zwanger bent. :') (+ dat het zaterdag is. En een verloskundige, gynaecoloog en soms nog HA alleen maar kunnen bepalen hoe ver je zwanger bent. ) Maargoed, desalnietemin vind ik 't leuk voor je. Gefeliciteerd!